Проблем с My VIVACOM

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 8955
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Проблем с My VIVACOM

Мнение от Ванката » 16 дек 2018, 10:58

Не мога да премина на втората си карта за проверка от приложението, просто не иска да зареди. Дава ми само на основния номер, а като се опитам в опциите за избор на номер, да избера хибрида, не преминава на него, сякаш е забило приложението. Иначе всичко друго си бачка. Пробвах с изход, после пощи пароли-мароли и нищо. Трих приложението и го инсталирах наново и пак нищо. Пак са омазали нещата.:S
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3

Leo Kolev
Мнения: 299
Регистриран: 09 авг 2010, 02:42

Re: Проблем с My VIVACOM

Мнение от Leo Kolev » 16 дек 2018, 11:44

При мен няма подобен проблем.Днес сутринта обнових приложението и всичко си върви гладко. Виж какво ще ти кажат на 123.
Samsung Galaxy S9 Plus
Apple iPhone 8 Plus

tzincbg
Мнения: 5970
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Проблем с My VIVACOM

Мнение от tzincbg » 16 дек 2018, 11:46

Колко пари на месец ти е хибрида и с колко мегабайти?

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 8955
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Re: Проблем с My VIVACOM

Мнение от Ванката » 16 дек 2018, 12:27

Десет кинта е с включени 30 минути към всички оператори, 600 минути към Виваком, 600 смс към виваком и 1650 мегабайта. Картата я ползва майка, но като гледам през my vivacom от сайта, ползва само интернет повечко.

Лео, приложението го обнових, но все още не мога да премина към хибрида за проверка. После ще звъня и на 123 въпреки, че с тях не ми се занимава.
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3

tzincbg
Мнения: 5970
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Re: Re: Проблем с My VIVACOM

Мнение от tzincbg » 16 дек 2018, 13:32

(yes) Добра оферта. Когато го закривах ако ми бяха дали увеличените мб, щях да подпиша, но те ги вкараха по-късно.

vanci1990
Мнения: 953
Регистриран: 28 авг 2012, 15:04

Re: Проблем с My VIVACOM

Мнение от vanci1990 » 16 дек 2018, 15:37

Определено има проблем с my Vivacom, минава 1:30 мин докато зареди приложението има си някакъв проблем днес, изобщо е класи под това на Теленор. Иначе си преминавам през номерата макар и бавно, даже Хибрид си гледам, но защо при теб става така не знам. Аз пък имам проблем с data.vivacom.bg, от телефона на жена ми си влизам той е P20 lite Chrome ползва, аз съм с P20 чистия същия браузър ама нищо.

aladin
Мнения: 653
Регистриран: 09 юли 2005, 15:48

Re: Re: Проблем с My VIVACOM

Мнение от aladin » 17 дек 2018, 09:47

Сайта им е същият - зарежда когато си иска. Все едно е хостнат на някой домашен компютър.

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 8955
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Re: Re: Проблем с My VIVACOM

Мнение от Ванката » 17 дек 2018, 11:00

Този проблем явно обхваща само iOS, защото инсталирах My VIVACOM на самсунга и няма никакви проблеми с преминаването при проверка между двете ми карти.
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3

Потребителски аватар
Вито
Мнения: 4643
Регистриран: 09 яну 2008, 01:07

Re: Re: Re: Re: Проблем с My VIVACOM

Мнение от Вито » 17 дек 2018, 12:35

И аз нямам проблем със зареждането.
HUAWEI Mate 10 Pro Blue
LG G4 Black, Red & Brown Leather
NOKIA 808 PureView Black

KuKeR
Мнения: 1249
Регистриран: 31 окт 2006, 10:37

Re: Проблем с My VIVACOM

Мнение от KuKeR » 22 дек 2018, 14:52

При мен приложението също си работи без проблеми.

Отговори