Виваком мобикс

Masquerad3
Мнения: 2
Регистриран: 17 май 2019, 16:35

Виваком мобикс

Мнение от Masquerad3 » 17 май 2019, 16:48

Здравейте потребителите на mobilebulgaria.com. В 2017г. склюячихме договор с виваком за (оптичен интернет, тв канали + домашен телефон) и до края на 2018г. всичко беше в отлично състояние. Така и в началото на 2019г. виваком е подновил договора (ние работим в чужбина и заради един подпис няма как да идваме във България). След това дошъл е екип и са сменили рутера сложили са и една сим карта във нея и вече у нас за 1 месец имаме 30к МБ. Просто аз не искам така аз искам да имаме неограничен интернет както си беше преди... Просто вече е една трагедия с тая новата услуга (виваком мобикс). Просто има ли някакъв начин да се оправи нета от ограничени МБ към неограничени??

Благодаря ви предварително :)

tzincbg
Мнения: 5519
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Виваком мобикс

Мнение от tzincbg » 17 май 2019, 18:35

Вероятно някой не е гледал какво подписва. Прекратяване. Неустойки за 3 месеца и да опитате пак оптика или вече нямат оптика там и трябва нов доставчик? Странно, не съм чувал да си махат оптиката.
Сигурно ли е, че изобщо са прекратили стария договор? Да не би да текат две такси и просто да чакат едната да се натрупа?

Masquerad3
Мнения: 2
Регистриран: 17 май 2019, 16:35

Re: Виваком мобикс

Мнение от Masquerad3 » 17 май 2019, 22:38

tzincbg написа:
17 май 2019, 18:35
Вероятно някой не е гледал какво подписва. Прекратяване. Неустойки за 3 месеца и да опитате пак оптика или вече нямат оптика там и трябва нов доставчик? Странно, не съм чувал да си махат оптиката.
Сигурно ли е, че изобщо са прекратили стария договор? Да не би да текат две такси и просто да чакат едната да се натрупа?
Вижте сега господине. Аз преди околко 2 седмици взех първия договор и отидох до офиса им и им разказах случтака, че са дошли у нас и са сменили рутера. Вече имаме ограничен интернет. Те ми казаха, че вече не предлагат оптичен интернет и вече ще е така... Отворих сайта им и гледам, че предлагат оптичен интернет, но и на нашите приятели са и сменлили рутера и те имат ограничен интернет проблема не е само у нас. Въпроса ми е дали някой от форума има същия проблем? И как да се измъкна от това, защото напразно плащам пари?

Благодаря Ви.

didolinka
Мнения: 42
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Re: Виваком мобикс

Мнение от didolinka » 17 май 2019, 23:13

Ще следя казуса, ние от декември сме с оптичен 30мгб и тв.Ако се окаже, че найстина ще спират оптичния ще търсим друг оператор

tzincbg
Мнения: 5519
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Виваком мобикс

Мнение от tzincbg » 17 май 2019, 23:31

Чак пък толкова да им е нерентабилно няма логика. А да го спират изцяло няма как. Имат оптика до станции, продават на други доставчици, имат HDTV да захранват. Много странно, нещо не е ОК.

danilov
Мнения: 91
Регистриран: 31 дек 2010, 15:19

Re: Виваком мобикс

Мнение от danilov » 18 май 2019, 00:30

Най вероятно сте сключили договор за оптичен нет, но той не е бил оптичен а е бил с коаксиалния кабел. На много места особено по малко населените , ако не могат да прекарат оптика набутват мобикс.

askon
Мнения: 49
Регистриран: 10 фев 2007, 17:32

Re: Виваком мобикс

Мнение от askon » 18 май 2019, 01:29

Masquerad3 написа:
17 май 2019, 16:48
Здравейте потребителите на mobilebulgaria.com. В 2017г. склюячихме договор с виваком за (оптичен интернет, тв канали + домашен телефон) и до края на 2018г. всичко беше в отлично състояние. Така и в началото на 2019г. виваком е подновил договора (ние работим в чужбина и заради един подпис няма как да идваме във България). След това дошъл е екип и са сменили рутера сложили са и една сим карта във нея и вече у нас за 1 месец имаме 30к МБ. Просто аз не искам така аз искам да имаме неограничен интернет както си беше преди... Просто вече е една трагедия с тая новата услуга (виваком мобикс). Просто има ли някакъв начин да се оправи нета от ограничени МБ към неограничени??

Благодаря ви предварително :)
Сподели моля те,каква свързаност е домашния ти телефон.Виваком няма практика да подновява договор на клиент без негово съгласие,също така този МОБИКС е услуга която абонатът сам си я инсталира,техни техници не посещават клиента на адрес.Какво направи със старото оборудване от оптиката ?

Отговори