galaxy note8

ickin
Мнения: 1
Регистриран: 13 мар 2019, 21:48

galaxy note8

Мнение от ickin » 13 мар 2019, 21:59

Здравейте. От петък 08,03,2019 започна да ми излиза едно системно съобщение за НОВ ДОСТАВЧИК НА УСЛУГИ. За да използвам новите настройки на този нов доставчик трябва да върна телефона до фабричните настройки. Звънях на А1 които са моя оператор в БГ. Казаха ми, че е имало някакъв нов голям ъпдейт и трябва да направя това което ми пише в това съобщение. Звънях и в Самсунг България. Същата работа. Проблема е, че след този ъпдейт мобилния ми интернет не се включва когато го активирам. Активира се след като рестартирам телефона, но спря ли мобилния интернет после не мога да го пусна пак. Аз живея в Германия и телефона е купен от тука. Някой има ли на идея за какво става на въпрос и какво трябва да направя?

Отговори