Питанки за допълнителни мегабайти в СМАРТ плановете

Потребителски аватар
PoceH_BS
Мнения: 3405
Регистриран: 02 сеп 2014, 08:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Питанки за допълнителни мегабайти в СМАРТ плановете

Мнение от PoceH_BS » 19 апр 2018, 19:56

@[B]Ванката[/B] - Това за обаждането на 123 беше шега (затова и добавих салатката в скобите).


@[B]Loоper[/B] -

[Quote]Без значение е дали съм чел или не... дразни ме факта, че прилагат подобен некоректен способ за печалба. Това не е пазарен принцип и механизъм и е на ръба на заблудата.[/Quote]


Има ОГРОМНО значение дали си чел или не си! Ако си го прочел с РАЗБИРАНЕ и си преценил плюсовете и минусите и СЛЕД това си подписал (има ли нужда отново да се напомня, че можеш да вземеш договора в къщи да си го четеш на спокойствие използвайки клаузата за влизането му в СЕДЕМ дневен срок, през който можеш да се откажеш?!?!), нямаш НИКАКВО право да "мрънкаш" за каквото и да е било!

Ако не си го прочел - ми да се самоцитирам:

[Quote]Защо не си прочете договора преди да го подпишеш? Много ме изумяват хората които обвиняват другите за собствената си глупост!
Ако толкова те тормозят условията по договора спокойно можеш да го прекратиш с неустойка в размер на 3 месечни такси и другия път това да ти е обица на ухото и да не обвиняваш другите за собствената си глупост! [/Quote]
Coolpad Cool1 dual / Custom ROM.

tzincbg
Мнения: 5759
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Питанки за допълнителни мегабайти в СМАРТ плановете

Мнение от tzincbg » 19 апр 2018, 20:18

"Синьо небе" нали даде програми за автоматичен смс, какво повече искат. В краен случай правиш едно събитие в календара "repeat every month" Да ти напомня и си готов. Чудо голямо.

Loоper
Мнения: 2716
Регистриран: 19 юли 2006, 02:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Питанки за допълнителни мегабайти в СМАРТ плановете

Мнение от Loоper » 19 апр 2018, 20:33

Ама ти продължаваш да не разбираш къде всъщност е проблема и нередността в случея.

Правилната тактика би трябвало да е : “ Здравейте, вие изчерпахте мегабайтите на максимална скорост, ако Желаете да активирате допълнителен пакет, моля изпратете СМС”

Тогава услугата ще е полезна и използвана от хората по желание и те ще останат с удовлетворение клиент на оператора, а не с чувството на някакво съмнение, че са ги прецакали и дори измамили. В БГ ръста в приходите се реализира чрез заблуда, премълчаване и тънки сметки на дребно, вместо с добри практики и пазарен нюх... ето тук е грешката. Аз не се оплаквам, че съм подписал нещо и не съм го прочел — тук наистина грешката е моя въпреки, че пак казвам, че според мен, малко хора биха чели 7 страници текст в лудницата в магазина и именно на това разчита и операторът. А опцията за 7 дни е неприложима при покупка на апарат.

tzincbg
Мнения: 5759
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Питанки за допълнителни мегабайти в СМАРТ плановете

Мнение от tzincbg » 19 апр 2018, 20:42

Маркетинг проучвания показват друго. - opt in дава по-слаби парични резултати от opt out.
А искаме по-хубава мрежа, нали. Твоя работа е да си прочетеш.

Потребителски аватар
PoceH_BS
Мнения: 3405
Регистриран: 02 сеп 2014, 08:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Питанки за допълнителни мегабайти в СМАРТ плановете

Мнение от PoceH_BS » 19 апр 2018, 21:21

[Quote]Ама ти продължаваш да не разбираш къде всъщност е проблема и нередността в случея.[/Quote]

Ами не, ти не можеш да проумееш, че проблема е изцяло в теб! Всички трезвомислещи в темата ти го казаха.

[Quote]Правилната тактика би трябвало да е : “ Здравейте, вие изчерпахте мегабайтите на максимална скорост, ако Желаете да активирате допълнителен пакет, моля изпратете СМС”
[/Quote]
Направи си мобилен оператор и сам определяй условията. Или не си чел как от Ментел натресоха на всичките си клиенти НЕПОИСКАНИ услуги, които ги няма описани в договора и им взеха пари за тях!

[Quote]Тогава услугата ще е полезна и използвана от хората по желание и те ще останат с удовлетворение клиент на оператора, а не с чувството на някакво съмнение, че са ги прецакали и дори измамили. В БГ ръста в приходите се реализира чрез заблуда, премълчаване и тънки сметки на дребно, вместо с добри практики и пазарен нюх... ето тук е грешката.[/Quote]

Ти или се правиш на луд или на глупав или и на двете едновремено! Черно на бяло е написано в сайта на мобилния оператор за конкретния абонаментен план, но ти си толкова мързелив и над тези неща, че не си си направил труда да прочетеш условията на този абонаментен план, след това си отишъл изцяло неподготвен в офиса на мобилния оператор, НЕ си си направил труда да си прочетеш договора (ама как така, ти си над тези неща с мързела си), подписал си го и после обвиняваш другите за собствената си глупост?!?! Верно имаш голямо дебелоочие и дебелокожие, признавам ти го!

[Quote] Аз не се оплаквам, че съм подписал нещо и не съм го прочел — тук наистина грешката е моя въпреки, че пак казвам, че според мен, малко хора биха чели 7 страници текст в лудницата в магазина и именно на това разчита и операторът. А опцията за 7 дни е неприложима при покупка на апарат. [/Quote]

Пак да те попитам - на луд ли се правиш или на глупав или и на двете едновремено? В предното си мнение изрично ти написах за 7 дневния вариант и който ти е казал, че не важи при взимане на апарат е за бой с пръчки!
Coolpad Cool1 dual / Custom ROM.

stanimirdp
Мнения: 1
Регистриран: 16 май 2018, 17:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Питанки за допълнителни мегабайти в СМАРТ плановете

Мнение от stanimirdp » 25 апр 2018, 22:34

Росенеее , Росене... Що за неоросен мозък си ти?

aladin
Мнения: 643
Регистриран: 09 юли 2005, 15:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Питанки за допълнителни мегабайти в СМАРТ плановете

Мнение от aladin » 10 сеп 2019, 12:03

pipchi написа:
18 апр 2018, 20:49
Това е единия вариант. Но, така спираш изцяло интернета ,който макар и на ниска скорост може да си го ползваш за разни месинджъри и др. Това което разбрах от оператор е в първия ден от новия отчетен период( това е важно - първия и само първия!!!! ) Пращаш СМС на 1875 STOP и спираш активирането на трите добавки. Така не се налага да дебнеш данните си и да очакваш СМС ,на който да отговориш ако можеш. Пращам такъв СМС на 1-ви с подсещане аларма,но никога не стигам лимита. Идва смс за успешно деактивиране ,но не мога да го потвърдя . Нека се обади някой и да пита за потвърждение.

В условията сега чета ,излиза ,че можеш да ги откажеш предварително през целия период на фактуриране,преди да си стигнал лимита на бърза скорост ....не мога да добавя скрийншот при редакцията .
това ще го пробвам. А за предварителното отказване на тези 3 пакета - има логика. Трябва да се вземе договора и да се прочете внимателно вкъщи. И да го подпишеш следващият ден.
Ванката написа:
19 апр 2018, 08:21
Добре де, как веднъж не ми ги активираха тия 3х100 мб.? Преди година и нещо профилактично пратих системен смс с код за отказ и нито веднъж не ми ги активираха. Всеки месец си изхабявам МБ до край преди отчетния период. Иначе - да, има си го в договора!

ПС. Договорът си го прочетах още преди да стъпя в офис. Всичко си го има на сайта им.:)

SMS -a STOP на 1875 ли е ?

А в договора имаш ли ги описани тези 3х100 МВ ?

Отговори