Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

delstam
Мнения: 3
Регистриран: 13 юли 2019, 01:52

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от delstam » 13 юли 2019, 01:59

Нов съм в актуалния свят на мобилните оператори в България и не съм достатъчно навътре в нещата, така че въпросите ми ще са новобрански. :D

Има ли опция да се предложи някаква добра оферта на клиент (роднина в конкретния случай, че аз не съм ползвал български оператор от 2012 година), който е бил лоялен клиент за доста време и просто иска да добави още един план/подпише договор?

Или трябва отначало да се започва? Понеже откъдето идвам, колкото повече „линии“ имаш, толкова повече привилегии получаваш.

ivanradev95
Мнения: 24
Регистриран: 28 май 2019, 13:06

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от ivanradev95 » 13 юли 2019, 03:58

delstam написа:
13 юли 2019, 01:59
Нов съм в актуалния свят на мобилните оператори в България и не съм достатъчно навътре в нещата, така че въпросите ми ще са новобрански. :D

Има ли опция да се предложи някаква добра оферта на клиент (роднина в конкретния случай, че аз не съм ползвал български оператор от 2012 година), който е бил лоялен клиент за доста време и просто иска да добави още един план/подпише договор?

Или трябва отначало да се започва? Понеже откъдето идвам, колкото повече „линии“ имаш, толкова повече привилегии получаваш.
Няма такава опция, за съжаление. Единственият вариант е да разгледаш каталозите на операторите и да си избереш най-подходящата за теб оферта.

delstam
Мнения: 3
Регистриран: 13 юли 2019, 01:52

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от delstam » 13 юли 2019, 19:14

ivanradev95 написа:
13 юли 2019, 03:58
delstam написа:
13 юли 2019, 01:59
Нов съм в актуалния свят на мобилните оператори в България и не съм достатъчно навътре в нещата, така че въпросите ми ще са новобрански. :D

Има ли опция да се предложи някаква добра оферта на клиент (роднина в конкретния случай, че аз не съм ползвал български оператор от 2012 година), който е бил лоялен клиент за доста време и просто иска да добави още един план/подпише договор?

Или трябва отначало да се започва? Понеже откъдето идвам, колкото повече „линии“ имаш, толкова повече привилегии получаваш.
Няма такава опция, за съжаление. Единственият вариант е да разгледаш каталозите на операторите и да си избереш най-подходящата за теб оферта.
Благодаря ти за отговора. Явно това ми е единствената опция. Ще харесам някакъв план и от там ще започна. Само дилемата е между A1 и Vivacom. :)

ConstantineJC
Мнения: 2
Регистриран: 12 юли 2019, 21:42

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от ConstantineJC » 13 юли 2019, 21:07

Мерси за отговорите! Ще поръчам онлайн и ще гледам какво ще стане от там нататък, трябва внимателно да прегледам договора, когато дойде.

Nik21
Мнения: 135
Регистриран: 25 дек 2018, 09:22

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от Nik21 » 13 юли 2019, 21:13

delstam написа:
13 юли 2019, 01:59
Има ли опция да се предложи някаква добра оферта на клиент (роднина в конкретния случай, че аз не съм ползвал български оператор от 2012 година), който е бил лоялен клиент за доста време и просто иска да добави още един план/подпише договор?
Има такава опция разбира се. Може твой роднина (който е лоялен клиент към някой оператор от много години), да преподпише 2 годишен договор на свое име и след това да ти даде СИМ-картата да си я ползваш ти. Ще си плащаш месечните такси на неговото име и това е. При мен е точно така, всичките СИМ-карти в семейството ми (шест 2-годишни договора - 1 дете, 1 жена, 1 майка и моите са три) са на мое име. Аз съм подписвал договорите, аз съм се дръвчил със служителите в офисите за по-изгодни оферти и накрая съм раздал СИМ-картите на своите близки. Защо твоят роднина да не постъпи по същия начин?

P.S. Ще ви споделя един куриоз: Когато от отдел "Лоялни клиенти" звънят на моите близки, да ги "зарибяват" с нови условия, винаги питат за моето име. Инструктирал съм близките си да отговарят така: - "В момента не си е в къщи, потърсете го след 17:00 часа" :D

delstam
Мнения: 3
Регистриран: 13 юли 2019, 01:52

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от delstam » 14 юли 2019, 18:33

Nik21 написа:
13 юли 2019, 21:13
delstam написа:
13 юли 2019, 01:59
Има ли опция да се предложи някаква добра оферта на клиент (роднина в конкретния случай, че аз не съм ползвал български оператор от 2012 година), който е бил лоялен клиент за доста време и просто иска да добави още един план/подпише договор?
Има такава опция разбира се. Може твой роднина (който е лоялен клиент към някой оператор от много години), да преподпише 2 годишен договор на свое име и след това да ти даде СИМ-картата да си я ползваш ти. Ще си плащаш месечните такси на неговото име и това е. При мен е точно така, всичките СИМ-карти в семейството ми (шест 2-годишни договора - 1 дете, 1 жена, 1 майка и моите са три) са на мое име. Аз съм подписвал договорите, аз съм се дръвчил със служителите в офисите за по-изгодни оферти и накрая съм раздал СИМ-картите на своите близки. Защо твоят роднина да не постъпи по същия начин?

P.S. Ще ви споделя един куриоз: Когато от отдел "Лоялни клиенти" звънят на моите близки, да ги "зарибяват" с нови условия, винаги питат за моето име. Инструктирал съм близките си да отговарят така: - "В момента не си е в къщи, потърсете го след 17:00 часа" :D
Но в такъв случай тази роднина няма ли да остане без номер/план за себе си? Или нещо се бъркам?

xdrm
Мнения: 59
Регистриран: 12 авг 2009, 09:44

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от xdrm » 16 юли 2019, 00:31

delstam написа:
14 юли 2019, 18:33
Nik21 написа:
13 юли 2019, 21:13
delstam написа:
13 юли 2019, 01:59
Има ли опция да се предложи някаква добра оферта на клиент (роднина в конкретния случай, че аз не съм ползвал български оператор от 2012 година), който е бил лоялен клиент за доста време и просто иска да добави още един план/подпише договор?
Има такава опция разбира се. Може твой роднина (който е лоялен клиент към някой оператор от много години), да преподпише 2 годишен договор на свое име и след това да ти даде СИМ-картата да си я ползваш ти. Ще си плащаш месечните такси на неговото име и това е. При мен е точно така, всичките СИМ-карти в семейството ми (шест 2-годишни договора - 1 дете, 1 жена, 1 майка и моите са три) са на мое име. Аз съм подписвал договорите, аз съм се дръвчил със служителите в офисите за по-изгодни оферти и накрая съм раздал СИМ-картите на своите близки. Защо твоят роднина да не постъпи по същия начин?

P.S. Ще ви споделя един куриоз: Когато от отдел "Лоялни клиенти" звънят на моите близки, да ги "зарибяват" с нови условия, винаги питат за моето име. Инструктирал съм близките си да отговарят така: - "В момента не си е в къщи, потърсете го след 17:00 часа" :D
Но в такъв случай тази роднина няма ли да остане без номер/план за себе си? Или нещо се бъркам?
имаш право на 10 номера... човека ти е описал по-горе как не е направил схемата! Четете и мислете!

iWolff
Мнения: 879
Регистриран: 13 юли 2006, 19:51

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от iWolff » 16 юли 2019, 05:56

Всяка нова карта, независимо, че си лоялен абонат, е на стандартни условия. Така че схемата е само теоритична, но на практика не става.
iPhone 11

Velislav99
Мнения: 51
Регистриран: 21 май 2014, 19:23

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от Velislav99 » 16 юли 2019, 08:26

Здравейте, имам подписан едногодишен договор, който ще изтече на 17.02.2020 година. Въпросът ми е кога ще имам в сайта на Теленор план “За теб”. 1 или 3 месеца преди края на договора?
Защото мисля ноември/декември да взема нов телефон и направо да преподпиша.

STE1
Мнения: 473
Регистриран: 14 окт 2006, 20:35

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от STE1 » 16 юли 2019, 11:04

Имам подписан договор декември с Теленор не съм взел телефон сега искам да взема , може ли да преподпиша при същите условия и да взема телефон.
Samsung Galaxy S9 Plus

Отговори