Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти

asa_sat
Мнения: 45
Регистриран: 21 фев 2010, 04:46

Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти

Мнение от asa_sat » 27 окт 2020, 20:20

Като гледам доста клиенти ще си ги изгонят и загубят като клиенти ама нека им е хак нека губят клиенти те много са оядоха и самозабравиха

denyo75
Мнения: 49
Регистриран: 03 мар 2009, 17:37

Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти

Мнение от denyo75 » 28 окт 2020, 16:14

Питах и аз, в офиси, на 123 и в онлайн формата на сайта им. Всеки служител има свое мнение по въпроса, какво ще се случи с левовия баланс. Единствено за бонуса минути са единодушни, че щял да изгори в момента в който се активира новата тарифа (месец след уведомителния SMS). С изключение на офисите де, там въобще не разбират какво ги питаш. Единствено рецитират една брошура за нови клиенти, в която случайно или не, няма и дума как става зареждането на ваучери в новите им карти.

ПРЕДПОЛАГАМ, Виваком опипват почвата, щом самите им служители не знаят какво да отговорят и си измислят случайни отговори.

НЯМА никаква правна логика, да предплатиш за услуга, която в движение да се промени. Не съм юрист, но по тази логика, че имат право да сменят условията с 30 дни предизвестие, можеха за вече предплатените баланси да си измислят каквото решат, примерно, че ни мигрират към тарифа 20 лева на минута. Новите условия има логика да важат за сумите платени СЛЕД получаването на уведомителния SMS.

Така че приятели, заповадайте дружно да засипем КЗП със жалби:
https://kzp.bg/elektronna-forma-za-poda ... lba-signal
Друг вариант май няма.
davvad написа:
27 окт 2020, 18:39
Бесен съм.
Имам картата 14 години ползвам я рядко, но поне зареждаш 20 лева и не мислиш година.
Писах им и ето ........
Здравейте, притежавам предплатена карта бонуси без край. На 26.10.20 г. получих смс с който ме уведомявате за спиране на плана. Към днешна дата имам 50 лева и 2430 мин. Новия план който ми предлагате не ме устройва. Желая да ме компенсирате за пропуснатите минути и възстановите наличната сума. Очаквам решение от ваша страна.

Отговора на оператора:

...................VIVACOM преустановява предлагането на тарифен план Бонуси Безкрай. Поради тази причина от 27.11.2020год. Вашата предплатена гласова услуга ще се предоставя при условия на план VIVACOM Free, който ще Ви предостави много повече включени услуги, по-голяма свобода на разговори и мобилен интернет. Баланса, който имате се запазва, валидността му е 60 дни след дата на миграция. Повече информация за предплатена тарифа VIVACOM Free може да откриете на следния линк :

https://www.vivacom.bg/bg/residential/c ... vacom-free .



Поднасяме искрените си извинения и Ви благодарим най-учтиво за проявеното разбиране.

Бихме желали да Ви предоставим като комплимент 1 000 допълнителни MB, които можете да използвате в следващите 30 дни.

radko89
Мнения: 1032
Регистриран: 30 авг 2008, 21:42
Контакти:

Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти

Мнение от radko89 » 28 окт 2020, 19:49

Не мисля, че има смисъл да си губите времето с КЗП - няма правна база да имате претенции - операторът не е длъжен като няма договор.
Едномесечно предизвестие и може да прави каквото си иска..

mjoy383
Мнения: 259
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти

Мнение от mjoy383 » 28 окт 2020, 20:31

Не съм съгласен с това

NSWDG
Мнения: 471
Регистриран: 03 май 2004, 19:02

Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти

Мнение от NSWDG » 28 окт 2020, 20:39

radko89 написа:
28 окт 2020, 19:49
Не мисля, че има смисъл да си губите времето с КЗП - няма правна база да имате претенции - операторът не е длъжен като няма договор.
Едномесечно предизвестие и може да прави каквото си иска..
Абсолютно си прав. За съжаление..
==================
MTAN2LL/A

radko89
Мнения: 1032
Регистриран: 30 авг 2008, 21:42
Контакти:

Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти

Мнение от radko89 » 28 окт 2020, 20:45

Не го казва защото не сте прави или защото операторът е прав - за морални принципи и подобни няма смисъл да коментираме.
Казвам го, защото жена ми е адвокат и следеше темата - няма смисъл да си губите времето, защото единственият изход от ситуацията ще е това - загубено време. :x

mjoy383
Мнения: 259
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти

Мнение от mjoy383 » 28 окт 2020, 21:07

Все тая, те губят! Аз лично така или иначе не съм доволен от качеството на телефонията...ще си пренеса номера в теленор. И ако ми спрат или ме мигрират на смарт U по новите им условия с 50гб нет...чудесно! Веднага и него разкарвам от там. Така завинаги ще се отърва от тоя прокажен и с долнопробно качество оператор.

davvad
Мнения: 4
Регистриран: 27 окт 2020, 18:19

Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти

Мнение от davvad » 29 окт 2020, 20:10

Тези са пълни обирджии. :oops: :oops: :oops:

Здравейте,



Бихме искали отново да потвърдим, че до 60 дни от миграцията на услугата към новата тарифа може да изразходите левовия баланс на картата. Ако това не бъде направено то баланса се губи.

Някой има ли идея за плащане със смс?

mjoy383
Мнения: 259
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти

Мнение от mjoy383 » 29 окт 2020, 20:45

Аз още нямам смс че ми спират услугата:) или ме мигрират в друг

zaboraboy
Мнения: 106
Регистриран: 24 дек 2018, 17:28

Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти

Мнение от zaboraboy » 29 окт 2020, 22:13

А ако се презареди след 26 ноември ще се удължи ли прехвърления баланс?

Отговори