Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти
Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти
Като гледам доста клиенти ще си ги изгонят и загубят като клиенти ама нека им е хак нека губят клиенти те много са оядоха и самозабравиха
Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти
Питах и аз, в офиси, на 123 и в онлайн формата на сайта им. Всеки служител има свое мнение по въпроса, какво ще се случи с левовия баланс. Единствено за бонуса минути са единодушни, че щял да изгори в момента в който се активира новата тарифа (месец след уведомителния SMS). С изключение на офисите де, там въобще не разбират какво ги питаш. Единствено рецитират една брошура за нови клиенти, в която случайно или не, няма и дума как става зареждането на ваучери в новите им карти.
ПРЕДПОЛАГАМ, Виваком опипват почвата, щом самите им служители не знаят какво да отговорят и си измислят случайни отговори.
НЯМА никаква правна логика, да предплатиш за услуга, която в движение да се промени. Не съм юрист, но по тази логика, че имат право да сменят условията с 30 дни предизвестие, можеха за вече предплатените баланси да си измислят каквото решат, примерно, че ни мигрират към тарифа 20 лева на минута. Новите условия има логика да важат за сумите платени СЛЕД получаването на уведомителния SMS.
Така че приятели, заповадайте дружно да засипем КЗП със жалби:
https://kzp.bg/elektronna-forma-za-poda ... lba-signal
Друг вариант май няма.
ПРЕДПОЛАГАМ, Виваком опипват почвата, щом самите им служители не знаят какво да отговорят и си измислят случайни отговори.
НЯМА никаква правна логика, да предплатиш за услуга, която в движение да се промени. Не съм юрист, но по тази логика, че имат право да сменят условията с 30 дни предизвестие, можеха за вече предплатените баланси да си измислят каквото решат, примерно, че ни мигрират към тарифа 20 лева на минута. Новите условия има логика да важат за сумите платени СЛЕД получаването на уведомителния SMS.
Така че приятели, заповадайте дружно да засипем КЗП със жалби:
https://kzp.bg/elektronna-forma-za-poda ... lba-signal
Друг вариант май няма.
davvad написа: ↑27 окт 2020, 18:39Бесен съм.
Имам картата 14 години ползвам я рядко, но поне зареждаш 20 лева и не мислиш година.
Писах им и ето ........
Здравейте, притежавам предплатена карта бонуси без край. На 26.10.20 г. получих смс с който ме уведомявате за спиране на плана. Към днешна дата имам 50 лева и 2430 мин. Новия план който ми предлагате не ме устройва. Желая да ме компенсирате за пропуснатите минути и възстановите наличната сума. Очаквам решение от ваша страна.
Отговора на оператора:
...................VIVACOM преустановява предлагането на тарифен план Бонуси Безкрай. Поради тази причина от 27.11.2020год. Вашата предплатена гласова услуга ще се предоставя при условия на план VIVACOM Free, който ще Ви предостави много повече включени услуги, по-голяма свобода на разговори и мобилен интернет. Баланса, който имате се запазва, валидността му е 60 дни след дата на миграция. Повече информация за предплатена тарифа VIVACOM Free може да откриете на следния линк :
https://www.vivacom.bg/bg/residential/c ... vacom-free .
Поднасяме искрените си извинения и Ви благодарим най-учтиво за проявеното разбиране.
Бихме желали да Ви предоставим като комплимент 1 000 допълнителни MB, които можете да използвате в следващите 30 дни.
Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти
Не мисля, че има смисъл да си губите времето с КЗП - няма правна база да имате претенции - операторът не е длъжен като няма договор.
Едномесечно предизвестие и може да прави каквото си иска..
Едномесечно предизвестие и може да прави каквото си иска..
Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти
Не съм съгласен с това
Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти
Абсолютно си прав. За съжаление..
==================
MTAN2LL/A
MTAN2LL/A
Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти
Не го казва защото не сте прави или защото операторът е прав - за морални принципи и подобни няма смисъл да коментираме.
Казвам го, защото жена ми е адвокат и следеше темата - няма смисъл да си губите времето, защото единственият изход от ситуацията ще е това - загубено време.
Казвам го, защото жена ми е адвокат и следеше темата - няма смисъл да си губите времето, защото единственият изход от ситуацията ще е това - загубено време.

Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти
Все тая, те губят! Аз лично така или иначе не съм доволен от качеството на телефонията...ще си пренеса номера в теленор. И ако ми спрат или ме мигрират на смарт U по новите им условия с 50гб нет...чудесно! Веднага и него разкарвам от там. Така завинаги ще се отърва от тоя прокажен и с долнопробно качество оператор.
Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти
Тези са пълни обирджии.
Здравейте,
Бихме искали отново да потвърдим, че до 60 дни от миграцията на услугата към новата тарифа може да изразходите левовия баланс на картата. Ако това не бъде направено то баланса се губи.
Някой има ли идея за плащане със смс?



Здравейте,
Бихме искали отново да потвърдим, че до 60 дни от миграцията на услугата към новата тарифа може да изразходите левовия баланс на картата. Ако това не бъде направено то баланса се губи.
Някой има ли идея за плащане със смс?
Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти
Аз още нямам смс че ми спират услугата:) или ме мигрират в друг
Re: Виваком решиха да измамят клиентите на предплатени карти
А ако се презареди след 26 ноември ще се удължи ли прехвърления баланс?