ПОМОЩ! Имам огромен проблем-ПОМОГНЕТЕ!

Paffkata™
Мнения: 1361
Регистриран: 19 ное 2004, 16:39

ПОМОЩ! Имам огромен проблем-ПОМОГНЕТЕ!

Мнение от Paffkata™ » 15 дек 2005, 08:56

Здравейте всички! Искам малко помощ:
Имам телефон СониЕриксон К500, закупен от Germanos. (НЕ Е КОДИРАН!) Досега не ми е правил проблеми. Ползвам го с МТел-ска карта Prima, а имам и b-connect b-free (която слагам само когато говоря с безплатния номер).
И така до вчера, когато по незнайна поне за мен причина си блокирах МТелската карта :-( Блокирана е само за моя (К500) тел. Предварително да кажа че съм махнал PIN кодовете и на двете карти (с цел по-лесна и бърза смяна на картите в движение). Не е от това.
Като сложа Прима-та, телефона я отчита и точно след 20 сек. ми блокира. Забива, даже остава да свети целия дисплей и клавиатура. Преди да блокира, обаче ми изписва на дисплея Мтел, даже получих един-два пъти и SMS. ! ? Когато сложа Глобулската карта няма никакъв проблем-тел-а си работи.
Когато сложа Мтелската карта на друг телефон и телефона на който е, и картата нямат никакъв проблем.
Да не би да съм въвел някакъв код (без да искам) и да съм блокирал определена карта за него?
Незнам дали може да е от това, но като бях с B-connect-a въведах по инерция *101# кода за проверка на баланса при Прима - изписа ми HLR2 (Мисля че няма значение това, но все пак)
Когато влязох в сервизното меню ми изписва на "сервизна информация" на подменюто "заключване на SIM" - "мрежа 4" . Мисля че преди това число беше 5
...
Незнам какво се е случило, НО МОЛЯ АКО НЯКОЙ ИМА ИДЕЯ - ДА КАЖЕ!
Пак повтарям - телефона не е правил проблеми досега (приема други Мтелски карти), НЕ Е КОДИРАН, И Prima-та не е с блокиран PIN/PUK

1-GSM by АЛЕКГРУП
Мнения: 1867
Регистриран: 24 фев 2005, 10:12

Re: ПОМОЩ! Имам огромен проблем-ПОМОГНЕТЕ!

Мнение от 1-GSM by АЛЕКГРУП » 15 дек 2005, 09:32

Не съм сигурен, но мисля, че числото трябва да е 5, а не 4. Може там да е проблема.

DefaultUser
Мнения: 46417
Регистриран: 28 мар 2018, 11:04

Re: ПОМОЩ! Имам огромен проблем-ПОМОГНЕТЕ!

Мнение от DefaultUser » 15 дек 2005, 09:36

DefaultUser написа:
15 дек 2005, 09:32
Не съм сигурен, но мисля, че числото трябва да е 5, а не 4. Може там да е проблема.
Обади се на оператор и му разкажи това

DefaultUser
Мнения: 46417
Регистриран: 28 мар 2018, 11:04

Re: ПОМОЩ! Имам огромен проблем-ПОМОГНЕТЕ!

Мнение от DefaultUser » 15 дек 2005, 10:10

DefaultUser написа:
15 дек 2005, 09:36
Обади се на оператор и му разкажи това
vurvi v germanos i im kaji kakvo e stanalo i bi triabvalo da ti opraviat nali ot tiah si go kupil

РПГ - Sage
Мнения: 4920
Регистриран: 05 дек 2005, 17:09

Re: ПОМОЩ! Имам огромен проблем-ПОМОГНЕТЕ!

Мнение от РПГ - Sage » 15 дек 2005, 10:12

Честно казано нямам идея от настройките на SE, но по принцип ако все пак това е някакво заключване към мрежа, имай предвид, че нашите оператори в България имат следните номера:

M-Tel - NC 01
Vivatel - NC 03
GloBul - NC 05

DefaultUser
Мнения: 46417
Регистриран: 28 мар 2018, 11:04

Re: ПОМОЩ! Имам огромен проблем-ПОМОГНЕТЕ!

Мнение от DefaultUser » 15 дек 2005, 10:25

DefaultUser написа:
15 дек 2005, 10:12
Честно казано нямам идея от настройките на SE, но по принцип ако все пак това е някакво заключване към мрежа, имай предвид, че нашите оператори в България имат следните номера: M-Tel - NC 01 Vivatel - NC 03 GloBul - NC 05
Числото трябва да е 5 а не 4,явно без да искаш си заключил по някакъв начин примата,затова отиди в Германос откъдето си взел телефона и им обясни проблема,те трябва да ти изпратят телефона на сервиз.Не се притесняваи този който се занимава със СЕ в сервиза си знае работата и ще ти го оправи без проблем

Paffkata™
Мнения: 1361
Регистриран: 19 ное 2004, 16:39

Re: ПОМОЩ! Имам огромен проблем-ПОМОГНЕТЕ!

Мнение от Paffkata™ » 15 дек 2005, 10:43

Благодаря, но GSM-a ми е бъкан със всякаква инфо и не ми се ще да го дават в сервиз - това ще е крайна мярка! Ако го дам трябва да му се изтрие цялата информация. Имам много JAVA i много лична информация, част от която няма как да прехвърля.

Ами и да се обадя на оператор, първо на кой да се обадя и 2ро какво да му кажа: "Ползвам услугите и на едните и на другите, ама ми помогнете"? и да ми кажат - "обади се на другия оператор да ти помогне"
Предполагам че щом съм го заключил от телефона (случайно) трябва от телефона пак да се оправи...
Някакъв код може би...
:-(

servantes
Мнения: 213
Регистриран: 11 мар 2005, 16:34

Re: ПОМОЩ! Имам огромен проблем-ПОМОГНЕТЕ!

Мнение от servantes » 15 дек 2005, 11:25

Не е нужно да казваш, че ползваш услугите и на двата оператора - кажи че ползваш услугите на този, на който се обадиш и че инцидентно си използвал друга карта или че си дал телефона за временно ползване на приятел, който е на другия оператор :)))) Айде сега аз ли да те уча ;)

Paffkata™
Мнения: 1361
Регистриран: 19 ное 2004, 16:39

Re: ПОМОЩ! Имам огромен проблем-ПОМОГНЕТЕ!

Мнение от Paffkata™ » 15 дек 2005, 12:06

Добре, ама какво ще ми помогне оператор, ако проблема както преполагам е от телефона?

DefaultUser
Мнения: 46417
Регистриран: 28 мар 2018, 11:04

Re: ПОМОЩ! Имам огромен проблем-ПОМОГНЕТЕ!

Мнение от DefaultUser » 15 дек 2005, 12:12

DefaultUser написа:
15 дек 2005, 08:56
Здравейте всички! Искам малко помощ: Имам телефон СониЕриксон К500, закупен от Germanos. (НЕ Е КОДИРАН!) Досега не ми е правил проблеми. Ползвам го с МТел-ска карта Prima, а имам и b-connect b-free (която слагам само когато говоря с безплатния номер). И така до вчера, когато по незнайна поне за мен причина си блокирах МТелската карта :-( Блокирана е само за моя (К500) тел. Предварително да кажа че съм махнал PIN кодовете и на двете карти (с цел по-лесна и бърза смяна на картите в движение). Не е от това. Като сложа Прима-та, телефона я отчита и точно след 20 сек. ми блокира. Забива, даже остава да свети целия дисплей и клавиатура. Преди да блокира, обаче ми изписва на дисплея Мтел, даже получих един-два пъти и SMS. ! ? Когато сложа Глобулската карта няма никакъв проблем-тел-а си работи. Когато сложа Мтелската карта на друг телефон и телефона на който е, и картата нямат никакъв проблем. Да не би да съм въвел някакъв код (без да искам) и да съм блокирал определена карта за него? Незнам дали може да е от това, но като бях с B-connect-a въведах по инерция *101# кода за проверка на баланса при Прима - изписа ми HLR2 (Мисля че няма значение това, но все пак) Когато влязох в сервизното меню ми изписва на "сервизна информация" на подменюто "заключване на SIM" - "мрежа 4" . Мисля че преди това число беше 5 ... Незнам какво се е случило, НО МОЛЯ АКО НЯКОЙ ИМА ИДЕЯ - ДА КАЖЕ! Пак повтарям - телефона не е правил проблеми досега (приема други Мтелски карти), НЕ Е КОДИРАН, И Prima-та не е с блокиран PIN/PUK
Пафка пробвай като сложиш глобулската карта въведи отново *101# и после провери дали ще ти е отключило сима,или другият вариант да отидеш до бизнеспарка където се намира сервиза на Германос(сграда3,ет.3)и там да говориш с техниците да ти оправят телефона като не ти трият нищо от данните които имаш на телефона защото са важни за теб...съжалявам че немога да ти помогна повече с информация но ти казах всичко което знам и ми идва на ума:)

Отговори