VIVACOM с най-добро потребителско изживяване според независимо проучване

Потребителски аватар
Вито
Мнения: 5028
Регистриран: 09 яну 2008, 01:07

Re: VIVACOM с най-добро потребителско изживяване според независимо проучване

Мнение от Вито » 27 мар 2020, 15:27

Аз нямам проблем с телефонията. Дори тея с нефлагмани около мен ги чувам перфектно. У дома и на работа всичко ми минава през VoWiFi.
SAMSUNG Note 10 Plus Black
HUAWEI Mate 10 Pro Blue
NOKIA 808 PureView Black


vanko1985
Мнения: 17
Регистриран: 09 юли 2019, 23:22

Re: VIVACOM с най-добро потребителско изживяване според независимо проучване

Мнение от vanko1985 » 27 мар 2020, 16:35

Има какво да се желае от телефонията на Виваком, говорено е вече за кодеци и състояние на мобилният апарат. При двусимов апарат веднага се вижда разликата, тогава няма как да говорим за кодеци и състоянието на апарата, един голям минус за Виваком е това. Даже пробвах да пренасоча разговорите от Вивакомската към А1 и пак много им пада качеството. Да оранжевите имат volte и vowifi, ама тогава нямаш едно обикновено пренасочване на разговор. Приложението им и то е пълна боза, най-вероятно правено от първокурсник.

Потребителски аватар
centur
Мнения: 5447
Регистриран: 10 авг 2005, 22:39

Re: VIVACOM с най-добро потребителско изживяване според независимо проучване

Мнение от centur » 27 мар 2020, 17:43

Rumm написа:
27 мар 2020, 15:00

Оплакват се тези, които се свързват от Виваком към друг оператор и обратното. Разговорите между Виваком абонатите са с HD качество.
Не, бъркаш се. Между 2 айфона (понеже Vivacom нямат VoLTE за iPhone) - разговорите минават през 3G (пък и през 2G - Edge), а "качеството" е все едно някой се намира в тунел и говори с парцал в устата.
Вито написа:
27 мар 2020, 15:27
Аз нямам проблем с телефонията. Дори тея с нефлагмани около мен ги чувам перфектно. У дома и на работа всичко ми минава през VoWiFi.
Ето защо нямаш проблем, но си остави телефона на 3G режим и звънни на някой към A1 или пак Vivacom...
vanko1985 написа:
27 мар 2020, 16:35
Има какво да се желае от телефонията на Виваком, говорено е вече за кодеци и състояние на мобилният апарат. При двусимов апарат веднага се вижда разликата, тогава няма как да говорим за кодеци и състоянието на апарата, един голям минус за Виваком е това. Даже пробвах да пренасоча разговорите от Вивакомската към А1 и пак много им пада качеството. Да оранжевите имат volte и vowifi, ама тогава нямаш едно обикновено пренасочване на разговор. Приложението им и то е пълна боза, най-вероятно правено от първокурсник.
Аз, заради това платих януари 3 такси и се пренесох към Telenor въпреки, че имах още 1 година от договора с Vivacom, защото ми писна да получавам съобщения за пропуснати повиквания и то в центъра на града, а за работа да не говорим - там като затворя вратата покритието изчезва тотално (в момента с Telenor имам дори 4G вътре и спокойно мога да говоря с колегите от работа, когато се наложи).
Да, интернета им е по-бърз на места спрямо Telenor, но за мен приоритет е телефонията, която я скапаха, заради LTE 900 MHz.
Пък за междуградски пътувания положението е още по-зле при Vivacom, ако преди на места се губеше и минаваше на 2G, то сега не само, че няма обхват, а и едвам "хваща" някоя чертичка, ако не е близо до населено място.

vanko1985
Мнения: 17
Регистриран: 09 юли 2019, 23:22

Re: VIVACOM с най-добро потребителско изживяване според независимо проучване

Мнение от vanko1985 » 27 мар 2020, 18:53

centur написа:
27 мар 2020, 17:43
Rumm написа:
27 мар 2020, 15:00

Оплакват се тези, които се свързват от Виваком към друг оператор и обратното. Разговорите между Виваком абонатите са с HD качество.
Не, бъркаш се. Между 2 айфона (понеже Vivacom нямат VoLTE за iPhone) - разговорите минават през 3G (пък и през 2G - Edge), а "качеството" е все едно някой се намира в тунел и говори с парцал в устата.
Вито написа:
27 мар 2020, 15:27
Аз нямам проблем с телефонията. Дори тея с нефлагмани около мен ги чувам перфектно. У дома и на работа всичко ми минава през VoWiFi.
Ето защо нямаш проблем, но си остави телефона на 3G режим и звънни на някой към A1 или пак Vivacom...
vanko1985 написа:
27 мар 2020, 16:35
Има какво да се желае от телефонията на Виваком, говорено е вече за кодеци и състояние на мобилният апарат. При двусимов апарат веднага се вижда разликата, тогава няма как да говорим за кодеци и състоянието на апарата, един голям минус за Виваком е това. Даже пробвах да пренасоча разговорите от Вивакомската към А1 и пак много им пада качеството. Да оранжевите имат volte и vowifi, ама тогава нямаш едно обикновено пренасочване на разговор. Приложението им и то е пълна боза, най-вероятно правено от първокурсник.
Аз, заради това платих януари 3 такси и се пренесох към Telenor въпреки, че имах още 1 година от договора с Vivacom, защото ми писна да получавам съобщения за пропуснати повиквания и то в центъра на града, а за работа да не говорим - там като затворя вратата покритието изчезва тотално (в момента с Telenor имам дори 4G вътре и спокойно мога да говоря с колегите от работа, когато се наложи).
Да, интернета им е по-бърз на места спрямо Telenor, но за мен приоритет е телефонията, която я скапаха, заради LTE 900 MHz.
Пък за междуградски пътувания положението е още по-зле при Vivacom, ако преди на места се губеше и минаваше на 2G, то сега не само, че няма обхват, а и едвам "хваща" някоя чертичка, ако не е близо до населено място.
Да те попитам какви други неустойки освен за трите месеца плати. И аз имам една година договор но телефонията не се търпи.
Като бях активирал прословутото volte при обаждане им е давало заето, а аз нищо не знам че някой се обаждал.

Потребителски аватар
centur
Мнения: 5447
Регистриран: 10 авг 2005, 22:39

Re: VIVACOM с най-добро потребителско изживяване според независимо проучване

Мнение от centur » 27 мар 2020, 19:29

vanko1985 написа:
27 мар 2020, 18:53

Да те попитам какви други неустойки освен за трите месеца плати. И аз имам една година договор но телефонията не се търпи.
Като бях активирал прословутото volte при обаждане им е давало заето, а аз нищо не знам че някой се обаждал.
Платих някъде към 100 лв. (94 и някакви стотинки), но защото се пренесох по средата на отчетния период и трябваше половин такса (без отстъпка) да им платя.

vanko1985
Мнения: 17
Регистриран: 09 юли 2019, 23:22

Re: VIVACOM с най-добро потребителско изживяване според независимо проучване

Мнение от vanko1985 » 27 мар 2020, 19:31

centur написа:
27 мар 2020, 19:29
vanko1985 написа:
27 мар 2020, 18:53

Да те попитам какви други неустойки освен за трите месеца плати. И аз имам една година договор но телефонията не се търпи.
Като бях активирал прословутото volte при обаждане им е давало заето, а аз нищо не знам че някой се обаждал.
Платих някъде към 100 лв. (94 и някакви стотинки), но защото се пренесох по средата на отчетния период и трябваше половин такса (без отстъпка) да им платя.
Благоевград за бързият отговор.

Maxthon
Мнения: 386
Регистриран: 23 юни 2006, 00:14

Re: VIVACOM с най-добро потребителско изживяване според независимо проучване

Мнение от Maxthon » 27 мар 2020, 19:33

vanko1985 написа:
27 мар 2020, 18:53
Да те попитам какви други неустойки освен за трите месеца плати. И аз имам една година договор но телефонията не се търпи.
Като бях активирал прословутото volte при обаждане им е давало заето, а аз нищо не знам че някой се обаждал.
На кой апарат, че имаха някакви проблеми с S8 серията? Аз проблеми при волте съм нямал при все, че го използвам с чужд операторски профил. HD voice в 3г мрежата на виваком има от преди 2 години, но да поради намаления спектър използван за 3г доста често телефоните минават по време на разговор на 2г и тогава наистина се забелязват доста дефекти в говора поради архаичния AMR кодек. Даже в случаи работи и в режим Half Rate и тогава положението е трагично.

rosennedkov
Мнения: 80
Регистриран: 25 фев 2019, 15:22

Re: VIVACOM с най-добро потребителско изживяване според независимо проучване

Мнение от rosennedkov » 27 мар 2020, 21:15

И аз имах същите проблеми (лошо качество на войса + виваком ще предаде) с Huawei P10, Huawei Mate 20 lite, Pocophone F1 и трите с Volte. Минах на Теленор и се оправиха нещата. Сега имам служебен Виваком номер с айфон, войса продължава да е зле, обаче пропуснати нямам защото няма volte.

vanko1985
Мнения: 17
Регистриран: 09 юли 2019, 23:22

Re: VIVACOM с най-добро потребителско изживяване според независимо проучване

Мнение от vanko1985 » 27 мар 2020, 21:34

Maxthon написа:
27 мар 2020, 19:33
vanko1985 написа:
27 мар 2020, 18:53
Да те попитам какви други неустойки освен за трите месеца плати. И аз имам една година договор но телефонията не се търпи.
Като бях активирал прословутото volte при обаждане им е давало заето, а аз нищо не знам че някой се обаждал.
На кой апарат, че имаха някакви проблеми с S8 серията? Аз проблеми при волте съм нямал при все, че го използвам с чужд операторски профил. HD voice в 3г мрежата на виваком има от преди 2 години, но да поради намаления спектър използван за 3г доста често телефоните минават по време на разговор на 2г и тогава наистина се забелязват доста дефекти в говора поради архаичния AMR кодек. Даже в случаи работи и в режим Half Rate и тогава положението е трагично.
Този път сме на едно мнение че има проблем с телефонията, но не е от модела телефон в моят случай. Проблема е че премахнаха базова станция в близост, тази която в момента поема трафика на моменти е много натоварена, трудно сменя режима 4г към 3г и тогава им дава заето. Мястото е индустриална зона с много хора от различни заводи, но почиват горе доло по едно и също време. И като добавим отрязания спектър за 2г/3г, ето там е проблема.

Отговори