Проблем с използването на приложението A1 xplore tv go

AVKansazov
Мнения: 4012
Регистриран: 22 сеп 2010, 14:10

Re: Проблем с използването на приложението A1 xplore tv go

Мнение от AVKansazov » 09 яну 2020, 14:01

Проблемът е обратното изобщо не си схванал, на Ми бокса и Миникса версията за "андроид тв" продължава да работи а на таблета и телефона и през браузъра на компютъра вече старата версия не работи.На телевизор мога мобилно не мога.
Lenovo Moto Z2 Force 9.0 + Lenovo Z6 Pro 9.0 + Huawei MediaPad M5 Lite 8.0 + Xiaomi MiBox 3 8.0
+ Xiaomi MiBox S 9.0 + Huawei Watch GT Sport + Huawei Band 3 Pro

kpenev
Мнения: 1
Регистриран: 21 фев 2020, 11:45

Re: Проблем с използването на приложението A1 xplore tv go

Мнение от kpenev » 21 фев 2020, 11:49

Здравейте, дали намерихте решение на проблема? Аз използвах Xplore Go на Sony Bravia Android за много време но от няколко седмици не мога да се свържа защото вероятно тези от А1 са спрели достъпа на старата версия - 4.39.1. Преди приложението беше налично в Google play на Bravia Android нов вече го няма и няма как да сложа последната версия... Някакви идеи как може да се реши проблема ?

AVKansazov
Мнения: 4012
Регистриран: 22 сеп 2010, 14:10

Re: Проблем с използването на приложението A1 xplore tv go

Мнение от AVKansazov » 21 фев 2020, 23:14

Нищо не можеш да направиш, от 2-3 седмици окончателно е спряно и на Андроид Тв.Дори и да намериш старата версия тя просто няма да работи, ще ти отхвърля всички опити за регистрация.Новото няма за телевизори.
Lenovo Moto Z2 Force 9.0 + Lenovo Z6 Pro 9.0 + Huawei MediaPad M5 Lite 8.0 + Xiaomi MiBox 3 8.0
+ Xiaomi MiBox S 9.0 + Huawei Watch GT Sport + Huawei Band 3 Pro

Отговори