Масово дневното потребление е до 50км. на ден, които лесно могат да се дозаредят през ноща дори през обикновен контакт. И да, не е сешоар, батерия е. И се зарежда от контакт по същият начин, както си зареждаш телефона през ноща.npet написа: ↑21 ное 2019, 23:50Ами като си изградиш допълнителна (и изчислена за това) инсталация, ще може да си зареждаш колата у дома. Това не е сешоар, да го мушнеш в контакта. Допълнителната инсталация, трябва да се закачи към електропреносната мрежа от месното ЕРП. Токът няма да е битов, а ще го купуваш на цени от борсата или посредника.
Тия тънки сметки с контакта и нощна ... как стават?
BMW ще похарчи милиарди, за да осигури батерии за електрическите си автомобили
Re: BMW ще похарчи милиарди, за да осигури батерии за електрическите си автомобили
Re: BMW ще похарчи милиарди, за да осигури батерии за електрическите си автомобили
Какъв е проблемът със зареждането? Съседка си купи bmw i3 и си го зарежда на зарядната станция в гаража. И защо да не е битов токът след като се ползва за лични цели?
Re: BMW ще похарчи милиарди, за да осигури батерии за електрическите си автомобили
Правим си сметки без кръчмаря.Станат ли масови електричките, държавите ще променят условията за тяхното ползване към по-лошо.Търговията с горива носи съществени приходи на държавите, като акцизи, ДДС и др.В Германия например, в цената на горивото е включен и компонент, за поддръжка на пътищата.При всички положения ще направят така ,че няма да е по-евтино използване на ел.возила от колкото сега е с ДВГ.
Re: BMW ще похарчи милиарди, за да осигури батерии за електрическите си автомобили
-
Последна промяна от npet на 16 юли 2020, 16:19, променено общо 1 път.
-
Re: BMW ще похарчи милиарди, за да осигури батерии за електрическите си автомобили
Говорите ей тъй без да сте сигурни.
Всяка една електричка (включително i3) може да се зарежда директно от контакта без никакви допълнителни инсталации.
Ето тук: https://www.bmwcharging.com/
а тук е цялата спецификация за зареждане на всички BMW модели: https://static1.squarespace.com/static/ ... 16Copy.pdf
А това е от линка, който npet предостави по-горе от официалния сайт на BMW, просто трябва да се погледне:

можете да видите за какво става дума.
Това се нарича зареждане ниво 1 (има и 2 и 3), като това е най-бавното зареждане и отнема между 10 и 30 часа за да се зареди напълно (официалните данни от BMW сочат 17-18 часа за пълно зареждане (пълно зареждане се разбира от 20 до 80%).
Информацията я имам от близък приятел, който също кара i3.
Виждал съм много пъти колата боцната директно в контакта в гаража.
По-удобно е да се зарежда с бързи зарядни станции (2ро и 3то ниво), но наистина са си цифра.
Въпреки всичко не мисля, че ще е непосилна сума за човек да 80-100к + лева за нова електричка.
Всяка една електричка (включително i3) може да се зарежда директно от контакта без никакви допълнителни инсталации.
Ето тук: https://www.bmwcharging.com/
а тук е цялата спецификация за зареждане на всички BMW модели: https://static1.squarespace.com/static/ ... 16Copy.pdf
А това е от линка, който npet предостави по-горе от официалния сайт на BMW, просто трябва да се погледне:

можете да видите за какво става дума.
Това се нарича зареждане ниво 1 (има и 2 и 3), като това е най-бавното зареждане и отнема между 10 и 30 часа за да се зареди напълно (официалните данни от BMW сочат 17-18 часа за пълно зареждане (пълно зареждане се разбира от 20 до 80%).
Информацията я имам от близък приятел, който също кара i3.
Виждал съм много пъти колата боцната директно в контакта в гаража.
По-удобно е да се зарежда с бързи зарядни станции (2ро и 3то ниво), но наистина са си цифра.
Въпреки всичко не мисля, че ще е непосилна сума за човек да 80-100к + лева за нова електричка.
Re: BMW ще похарчи милиарди, за да осигури батерии за електрическите си автомобили
BMW бяха започнали да развиват електрички базирани на водород и горивни клетки. Няма скъпи и замърсяващи батерии. Работят без проблем в студените климатични пояси. Зареждаш за минути. Не се налага гараж. В студа спокойно се топлиш, незнам доколко е топло в електричките на батерии, особено много на север. Ако нямаше държавни преференции и субсидии, те никога нямаше да станат конкуренция на ДВГ. В Русия, Канада и Аляска електричките с батерии са неприложими.
Re: BMW ще похарчи милиарди, за да осигури батерии за електрическите си автомобили
Всъщност трифазен ток има на доста места. Например в апартамента ми отиват три фази. Същото е с гаража ми. В къщата ми също имам трифазен ток. И на трите места плащам ток за лични цели, а не индустриален. Съседката ми има зарядна станция, но както вече ти обясниха - електричките могат да се зареждат на обикновен, монофазен контакт, просто отнема повече време. Но идеята е да караш през деня колкото караш и вечерта да включиш да дозаредиш батерията на нощна тарифа.npet написа: ↑22 ное 2019, 11:37Значи:
1. твоя съсед(ка) има отделна инсталация за трифазен ток. В кварталния трафопост има достатъчна мощност/капацитет за това.
2. има отделен електромер за трифазен ток (присъединен е).
3. по какви тарифи твоя съсед(ка) плаща трифазен ток... не бих спекулирал.
1. и 2. налични ли са в нормалните домашни жилища?
Знаеш ли колко време, усилия и пари струва осигуряването им?
Re: BMW ще похарчи милиарди, за да осигури батерии за електрическите си автомобили
Чакай сега, дай да се разберем електричките заради околната среда ли се субсидират или за да облагодетелстват определен кръг от хора?
Не било много 100 бона за кола при средна заплата 1000 лева в страната, така ли? Извинявай, в какъв свят живееш?
Re: BMW ще похарчи милиарди, за да осигури батерии за електрическите си автомобили
-
Последна промяна от npet на 16 юли 2020, 16:18, променено общо 1 път.
-
Re: BMW ще похарчи милиарди, за да осигури батерии за електрическите си автомобили
-
Последна промяна от npet на 16 юли 2020, 16:18, променено общо 1 път.
-