Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли

Blue Sky
Мнения: 1864
Регистриран: 18 мар 2015, 21:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли

Мнение от Blue Sky » 27 юли 2018, 10:32

[Quote]Раздел IX ОТГОВОРНОСТ НА БТК

102.2. (изм. в сила от 07.05.2013 г.) В случай на прекъсване на обслужването от мрежата, което продължи
повече от осем часа на денонощие, БТК дължи на Потребителя обезщетение в размер на 1/30 от месечната
абонаментна цена за всеки ден, в който е налице прекъсване на услугата. Обезщетението се отразява
най-късно във фактурата за отчетния период, следващ датата на подаване на писмено искане за това от
страна на Абоната[/Quote]

Стига сте спекулирали. Ето ви официалните условия, които всеки клиент е приел при подписване на договор. Виваком не е длъжен да компенсира абонатите си, но го прави от добра воля. Бай Ганьо обаче винаги е недоволен. :S

klen4o
Мнения: 460
Регистриран: 07 юли 2006, 10:16

Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли

Мнение от klen4o » 27 юли 2018, 13:29

Аз не съм имал проблем, но си заредих гигабаитите и си гледам на оптиката всички канали. Браво Виваком за пореден път доказахте,че сте номер 1

kokoto9
Мнения: 1
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли

Мнение от kokoto9 » 27 юли 2018, 20:04

"Строхотно" нововъведение имат Виваком за предплатени карти. Някъде из интернет са записали: "Тарифиране на изходящи разговори 180 сек./60 сек." Разбрах, че с това "законно основание" са ми смъкнали няколко лева за няколко символични локални свързвания от по 4-5 секунди към гласови пощи или нещо подобно и останах на пътя без телефон за връзка когато ми трябваше най-много.

Чудя се защо се позволява на подобни "фирми" да въртят бизнес в България, а КРС не ги скапе с глоби за милиони. Това са абсолютно неравноправни и незоконни клаузи по ЗЗД, не ти дават и никаква информация когато си купуваш картата, значи направо тъпчат нагло и ЗЗП.

tzincbg
Мнения: 6134
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли

Мнение от tzincbg » 27 юли 2018, 20:17

Пич, то си пише в сайта, че тарифирането на вива бонус е 180/60, вземи си браво или браво плюс - там е 60/60, а първоначалният бонус важи 90 дни.
Също могат да се активират допълнителните пакети на вива бонус( Не бонусите при презареждане, а тези, които можеш да си купиш с кредита).

MapTo_D
Мнения: 389
Регистриран: 05 юни 2006, 13:21

Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли

Мнение от MapTo_D » 28 юли 2018, 08:49

От къде точно трябва да ги активирам тия мегабайти, ровя се в my.vivacom, но нищо не виждам?

П.П. След изтегляне на приложението ги видях, като влизам през браузъра нямах опция да добавям нещо безплатно...

Потребителски аватар
Mapuok
Мнения: 116
Регистриран: 30 юни 2016, 12:09

Re: Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли

Мнение от Mapuok » 30 юли 2018, 10:13

Всичко добре, но:

1. Проблемът продължи поне 8 часа, не час и половина.
2. Погрижили са се, да не могат да се вземат тези мегабайти.

zaboraboy
Мнения: 1639
Регистриран: 06 сеп 2005, 12:29

Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли

Мнение от zaboraboy » 30 юли 2018, 23:21

До колко минути активират бонуса,вече 15 мин. чакаме.

Blue Sky
Мнения: 1864
Регистриран: 18 мар 2015, 21:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли

Мнение от Blue Sky » 31 юли 2018, 07:06

Компенсацията важи ли и за предплатените карти?

Воден-дух
Мнения: 1560
Регистриран: 01 дек 2010, 14:58

Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли

Мнение от Воден-дух » 31 юли 2018, 07:16

Какво им пречеше да дадат 100 ГБ компенсация, както и тези допълнителни тв канали да ги пуснат и на тв го - Теленор без никакви проблеми да са ни причинили, дават допълнително безплатно 10 ГБ на месец цяло лято! А хората, на които се сринаха фиксираните телефони при аварията остават некомпенсирани!

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9251
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли

Мнение от Ванката » 31 юли 2018, 10:00

Активират го след десетина часа от подадената заявка. Поне при мен стана така.
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung Galaxy Watch 46mm
Samsung Galaxy Buds+

Отговори