Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

cve_t
Мнения: 186
Регистриран: 15 юни 2005, 13:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от cve_t » 03 юни 2017, 18:05

Може ли едновременно да се въведе регистрацията от един номер на два телефона ?


anchoanchev
Мнения: 48
Регистриран: 20 апр 2008, 09:41

Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от anchoanchev » 05 юни 2017, 16:16

Знае ли някой, как се проверяват изговорените минути - било то с код или логване някъде в сайта на Булсатком ? И от кога до кога е отчета на тези минути ? Служителката не знаеше точен отговор, а предполагаше, че от днес до др. месец по същото време са минутите. Иначе имам няколко обаждания (изходящи и входящи) и съм доволен - ако и цената от 3 лв. с ДДС за 400 минути остане в сила, предполагам ще продължа да ги ползвам като допълнителна услуга.

tzincbg
Мнения: 5875
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от tzincbg » 05 юни 2017, 18:18

Според съпорта - в рамките на тестовия тримесечен период няма да може да се проверяват оставащите минути. Сметката, ако си говорил в чужбина, пращал си смс-и, надвишил си 1000 мин- може да се проверява в самото приложение - изписва го горе до номера веднага след настъпилото платено събитие, може също да се провери по ЕГН на 042 937200 или 0996 123.
Когато сключиш договор, ще изписва оставащото потребление в профила ти на www.bulsat.com и също ще може да се провери с безплатно обаждане.
Освен това, тогава профилът ти ще служи и за вход в мобилната телевизия с 15, 25 или 45 канала, според избрания абонамент.

anchoanchev
Мнения: 48
Регистриран: 20 апр 2008, 09:41

Re: Re: Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от anchoanchev » 05 юни 2017, 23:20

[Quote]може също да се провери по ЕГН на 042 937200 или 0996 123.[/Quote]
това е добро пояснение, че има някакъв начин на проверка. Все пак дори и тестово е малко странно да не знаеш колко си изприказвал до момента. Нали това е идеята на Бета-тестването, да се изчистят проблемите.

tzincbg
Мнения: 5875
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Re: Re: Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от tzincbg » 05 юни 2017, 23:42

Е щом показва промяната в сметката, значи работи. За да направят проверка или ние да направим за оставащото, трябва номер на договор, а ние още нямаме договори.

Kamench0
Мнения: 1
Регистриран: 20 юни 2017, 10:06

Re: Re: Re: Re: Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от Kamench0 » 20 юни 2017, 10:39

И аз си взех. Хареса ми, че подобриха звука. Сега още по-добре ме чуват, обаче не ми харесва, че изчезна статистиката на сметката в реално време. Така се притеснявам да им се доверя.

wer_aac
Мнения: 683
Регистриран: 23 юни 2013, 20:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от wer_aac » 20 юни 2017, 14:28

И аз взех, не е лошо. Казаха ми, че ме чуват добре, но аз ги чувам по-тихо. Става ако нямаш минути, но с плановете с неограничени , които имаме за момента го обезсмислят.

Потребителски аватар
Luke_Netwalker
Мнения: 742
Регистриран: 12 дек 2011, 13:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от Luke_Netwalker » 20 юни 2017, 14:48

[Quote]Казаха ми, че ме чуват добре, но аз ги чувам по-тихо.[/Quote]
Влез в настройките: Audio: Speaker Gain: сложи плъзгача на 1-2db и ще чуваш по-добре.
P.S. А някой обърна ли внимание, че изчезна "00 BGN" от екрана на приложението?

tzincbg
Мнения: 5875
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от tzincbg » 20 юни 2017, 15:01

Имаше някой зеънял в чужбина. И на него ли не му показва сметката вече?

Отговори