"М-Тел" с нов сайт от утре

mkpetrov
Мнения: 4074
Регистриран: 05 апр 2009, 18:46

Re: Мтел нов сайт

Мнение от mkpetrov » 26 апр 2011, 12:37

Явно вече изобщо не им пука другите какво предлагат, решили са окончателно да си живеят в свой си свят.(no)

cve_t
Мнения: 191
Регистриран: 15 юни 2005, 13:30

Re: Мтел нов сайт

Мнение от cve_t » 26 апр 2011, 13:47

Аз още в края на миналата година им казах ЧАО МТЕЛ и сга съм много доволен!
Samsung Galaxy Note 10+

19Krpm
Мнения: 283
Регистриран: 22 авг 2009, 20:57

Re: Мтел нов сайт

Мнение от 19Krpm » 26 апр 2011, 16:42

Хубаво си направил, тоест, добре е, че си успял. Бях свидетел на няколко случая, в които на хората им бе отказано, "поради технически причини". Истината беше, че просто не знаеха какви сметки имат - двама от тях бяха на безсрочни, единия каза: "Дайте да си видя сметките, искам да си плащам и да се махам". Съжалявам, не може, заробен сте тук още доста време.
Продължавам да се учудвам защо Мтел тънат в медиен комфорт. Между другото, на служебен телефон получих фактура за септември 2010 !!!
Новият сайт е просто прах в очите, като че ли чакат проблема да отшуми.

m75
Мнения: 3875
Регистриран: 01 яну 2006, 02:39

Re: Мтел нов сайт

Мнение от m75 » 26 апр 2011, 16:58

[Quote]Новият сайт е просто прах в очите[/Quote]

Но пък е красив, няма спор. :)

Rosko80
Мнения: 60
Регистриран: 02 апр 2011, 06:49

Re: Мтел нов сайт

Мнение от Rosko80 » 26 апр 2011, 17:04

(angry)Продължавам да се учудвам защо Мтел тънат в медиен комфорт.Е защо ли?защото си плащат за това и нашите продажни журналисти си траят,и не ги интересува че хората се мъчат всеки ден със ментел,продажни боклуци (angry)

Sage
Мнения: 2792
Регистриран: 30 авг 2004, 18:43

Re: Мтел нов сайт

Мнение от Sage » 26 апр 2011, 18:05

[Quote]и не ги интересува че хората се мъчат всеки ден със ментел,продажни боклуци (angry)[/Quote]То по принцип винаги такава е била голямата свобода на словото и великата демокрация - it's all about the money. (beer)
Но ето, че хората вече могат (стига да имат по капка акъл и воля) да сложат край на мъките си, и то без да бъдат посветени в тайните апокрифни вратички в правилата за предизвестията за спиране на договор. Хайде да видим има ли ги капките...

shpekleki
Мнения: 262
Регистриран: 25 окт 2010, 18:10

Re: Мтел нов сайт

Мнение от shpekleki » 26 апр 2011, 18:45

Всъщност всеки знае, че това е държавен проблем. При положение че три милиона фактури си забавил, в Китай щяха да те обесят, но тук това минава помежудругото, нищо че това е половината население на родината ни. А хората все по-малко им се слушат глупостите на Б.Б., Станишев и другите които всеки ден приказват всевъзможни глупости, но никой не дава ясно решение как да се справим с високите цени, ниските заплати и т.н. Затова и който не се замисля над битовите проблеми на хората пропада много бързо на изборите. Жалко че с всяка година опциите намаляват и се е стигнало човек да избира по-малкото зло (no) При такъв огромен проблем новия сайт е капчица в морето от извинения, които Мтел трябва да поднесе. А те в случая трябва да са изразени в поне 30-40 процентни намаления в крайните фактури на всички, на които са им забавени досега, както и в следващите 6 месеца, независимо дали им се е оправила системата.

@PLAYLIFE
Мнения: 1709
Регистриран: 02 апр 2009, 00:24

Re: Мтел нов сайт

Мнение от @PLAYLIFE » 26 апр 2011, 20:01

[Quote]Хубаво си направил, тоест, добре е, че си успял. Бях свидетел на няколко случая, в които на хората им бе отказано, "поради технически причини". Истината беше, че просто не знаеха какви сметки имат - двама от тях бяха на безсрочни, единия каза: "Дайте да си видя сметките, искам да си плащам и да се махам". Съжалявам, не може, заробен сте тук още доста време.
[/Quote]

За да обясня (не си спомням дали вече го направих по-рано) - аз въобще не съм опирал до разправии със служители на М-тел, за да ми бъде отказвано нещо и да бъдат използвани малоумни обяснения и оправдания! Скоро предлагам да напишем ръководство за потребителя как да прекрати/анулира договора си или пренесе номера си от един оператор към друг...и други подобни, като темата се забоде горе като ВАЖНА, но за сега на кратко тук какво точно направих аз:

1.Отидох в офис на конкуренцията
2.Подадох заявление за пренос на номер
3.След по-малко от 30мин получих на номера, който исках да пренеса автоматично съобщение, че номера е заявен за пренос към друг оператор
4.И понеже се намирах в мол-а направо отскокнах в офис на М-тел за да проверя статуса на заявлението
5.Служителя беше изключително, подчертавам [u]ИЗКЛЮЧИТЕЛНО любезен[/u] (става въпрос за магазина в Сердика Център - мисля, че той е и управителя на магазина), като провери в системата и там ми каза, че всичко е наред и до 3-5 дни ще има становище, като ми обясни за схемата с напускащите номера на ден, т.е. че си има квота за номера, които се обработват на ден...
6.След няколко дни ми се обади служител от приемащия оператор, като ми каза, че трябва да дойда на определена дата в магазина им, като преди това мина да си платя дължимата сума и неустойки на каса на М-тел.
7. Платих си всичко дължимо, преизчислено, начислено и отразено. Без забавяния, без проблеми в системата и прочие.
8. След това в офиса на приемащия оператор ми дадоха новата карта, която стана активна на другия ден около обяд (около 18 часа отне), но не съм оставал без връзка за повече от 3-4 часа. Това е!

Т.е. ключа към бараката е не да им се молиш и да искаш да пускаш предизвестия и да ти отказват, макар да си готов да си платиш дължимите неустойки, а просто да си поискаш пренос на номера към друг оператор.

Успех!

пп: Забравих да спомена, че когато си платих задълженията и неустойките към М-тел отново попаднах на същия любезен служител, който наистина се държа на ниво, съдейства ми с каквото успя, въпреки, че ги напусках. И тъй като бях в магазина след 20:00 часа, а служителите от отдела занимаващи се с порт аут-ите не работят по това време, то той се нави да вземе парите ми срещу разбира се касова бележка и още сутринта да задейства процедурата по напускане на тяхната мрежа, а след като всичко е наред да ми се обади с потвърждение, така и стана! Рядко срещам такива служители в офисите и на трите мобилни оператора!

antivillager
Мнения: 2325
Регистриран: 28 фев 2009, 09:58

Re: Мтел нов сайт

Мнение от antivillager » 26 апр 2011, 22:07

[B][Quote]Моля да ни извините! Услугата е временно недостъпна. Екипът на М-Тел прави всичко възможно за възстановяването й. Благодарим Ви за разбирането![/Quote] [/B]

ne4o
Мнения: 582
Регистриран: 08 фев 2009, 09:27

Re: Мтел нов сайт

Мнение от ne4o » 27 апр 2011, 11:19

Неиздаването на фактура,за извършена услуга,в срок,е нарушение по смисъла на търговския закон.Интересно,защо НАП не си върши работата и да ги санкционират.Или на отговорните хора в НАП,не само им забавят сметките и фактурите,ами направо им ги опрощават.

Отговори