"М-Тел" обяви цените на iPhone 4

jamesjames
Мнения: 2203
Регистриран: 04 дек 2008, 16:17

Re:

Мнение от jamesjames » 28 ное 2010, 23:19

Eми да, кофти е, че 100 минути се делят между Mtel/Globul/Viva, ама 1000 минути в мрежата на Mtel... Това са над 70% от телефонния ми указател.
Безценен план.
Май само заради него ще си взема iPhone 4.

keyone
Мнения: 4938
Регистриран: 13 юни 2005, 18:18

Re:

Мнение от keyone » 28 ное 2010, 23:26

Само заради него? Я помисли пак! :D

jamesjames
Мнения: 2203
Регистриран: 04 дек 2008, 16:17

Re:

Мнение от jamesjames » 28 ное 2010, 23:31

Дори само заради него бих си взел iPhone 4*

(така май е по-добре ;) )

keyone
Мнения: 4938
Регистриран: 13 юни 2005, 18:18

Re:

Мнение от keyone » 28 ное 2010, 23:41

И другата причина я знам: ще ми го дадеш за една седмица, докато ти ползваш WP7. (whistle)

stamford_bridge27
Мнения: 148
Регистриран: 27 сеп 2007, 00:01

Re:

Мнение от stamford_bridge27 » 29 ное 2010, 00:52

Ако и сега кажете, че Мтел е по-добре от Глобул просто ще ида да се хвърля някаде... 2000 мин към 5 номера :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D смешкииии още се занимават групи ... от глобул за 19.90 дават 1500 минити и смс а към всички в мрежата им поне.

Samsung Galaxy S II
Мнения: 1183
Регистриран: 27 сеп 2010, 12:39

Re:

Мнение от Samsung Galaxy S II » 29 ное 2010, 02:21

Забрави за 30 минути към всички мрежи.(yes)

Динко Господинов
Мнения: 549
Регистриран: 13 мар 2007, 17:53

Re:

Мнение от Динко Господинов » 29 ное 2010, 09:18

ЕЕе не се стърпях и им писах на тези от Мтел ,че тези в кой век живеят и по малоумни планове не бях виждал.Явно някой доста се е напрягал докато е бил в тоалетната за да измисли нещо такова

Динко Господинов
Мнения: 549
Регистриран: 13 мар 2007, 17:53

Re:

Мнение от Динко Господинов » 29 ное 2010, 09:27

Ето и отговора че са получили запитването ми-Получихме успешно Вашия въпрос!

Моля да ни извините, ако не успеем да Ви изпратим отговор в обичайния срок, тъй като в
момента работим по системите за обслужване на клиенти и това забавя обработването Вашите запитвания.

Благодарим Ви за разбирането.



Поздрави,

Екипът на М-Тел Обслужване на Клиенти
Докога питам ще имат проблеми

motofen2
Мнения: 1849
Регистриран: 04 окт 2007, 02:19

Re:

Мнение от motofen2 » 29 ное 2010, 10:39

Ха-ха,нагъл отговор.Ами ние като клиенти можем да им го върнем така:
"Уважаеми г- н Майерхофер,моля да ни извините забавянето плащането на пристигналите фактури.Поради свръх натовареност и наличие на голям брой лични и служебни ангажименти,от последните които зависи израстването в кариерата и трудовото възнаграждение пропуснахме да отделим време за плащане на сметката си за мобилни комуникации.Изразяваме огромно съжаление.
Оставаме Ваши клиенти до първа възможност за пренос на номера при друг оператор.
Ваш изстрадал клиент....."

Capo_69
Мнения: 3631
Регистриран: 14 май 2007, 20:54

Re:

Мнение от Capo_69 » 29 ное 2010, 11:04

[Quote]Ако и сега кажете, че Мтел е по-добре от Глобул просто ще ида да се хвърля някаде... [/Quote]
Този тарифен план е най-добрия на пазара и не може да се сравнява с офертите на ГлоБул :D

< Сега очаквам да си изпълниш казаното подкрепено със снимков матрал :X >

Отговори