Въпрос за прекратяване на договор

monster789
Мнения: 135
Регистриран: 19 ное 2017, 10:18

Re: Въпрос за прекратяване на договор

Мнение от monster789 » 06 май 2021, 21:19

Ванката написа:
06 май 2021, 19:45
Да попитам нещо. Договорът ми с Теленор за моб.интернет е до 10 този месец и искам да го прекратя. Нямам възможност точно на 10 да го направя, а на 11. Въпросът ми е, ще трябва ли да платя една нова такса при прекратяването му?
Имал си право да пуснеш едномесечното предизвестие след 11-ти април, за да се прекрати на 10 или 11-ти май.

Сега като пуснеш предизвестие на 11-ти май, ще ти я спрат чак през юни и ще трябва да платиш още една (вероятна вече непромоционална) такса.

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9465
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Въпрос за прекратяване на договор

Мнение от Ванката » 06 май 2021, 22:14

Договор при Теленор се прекратява в деня когато е подписан. Отчетната дата ми е на 5-ти, но договорът ми изтича на 10-ти. При Теленор не е нужно предизвестие за прекратяване на договор или поне беше така. Питанката ми е, дали ще платя още една такса, като на 11-ти ще съм вече в безсрочен?
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung Galaxy Watch 46mm
Samsung Galaxy Buds+

championsleague
Мнения: 25
Регистриран: 07 яну 2021, 09:19
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за прекратяване на договор

Мнение от championsleague » 07 май 2021, 02:10

Да на 11-ти ще имаш нова такса щом отчетната дата ти е била 5-ти!

AgentOrange
Мнения: 115
Регистриран: 28 сеп 2012, 10:59

Re: Въпрос за прекратяване на договор

Мнение от AgentOrange » 07 май 2021, 12:38

За таксата не знам, но относно прекратяването, бих отишъл във Виваком или А1, прехвърлям на някаква предплатена и картата в кошчето, ако не ми трябва номерът.

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9465
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Въпрос за прекратяване на договор

Мнение от Ванката » 11 май 2021, 23:58

championsleague написа:
07 май 2021, 02:10
Да на 11-ти ще имаш нова такса щом отчетната дата ти е била 5-ти!
Всъщност нямах нова такса. Днес си прекратих договорът с тях, един ден след изтичането на срочният ми договор и нищо не платих. Кефят ме Теленор, не са като другите, разделихме се точно за 6 минути. Имаше пак опити за зарибяване с някакви таблети от зрънчо и някаква такса 2 лева, както и без срочен договор, но не бяха настоятелни.
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung Galaxy Watch 46mm
Samsung Galaxy Buds+

monster789
Мнения: 135
Регистриран: 19 ное 2017, 10:18

Re: Въпрос за прекратяване на договор

Мнение от monster789 » 12 май 2021, 07:29

Ванката написа:
11 май 2021, 23:58
championsleague написа:
07 май 2021, 02:10
Да на 11-ти ще имаш нова такса щом отчетната дата ти е била 5-ти!
Всъщност нямах нова такса. Днес си прекратих договорът с тях, един ден след изтичането на срочният ми договор и нищо не платих. Кефят ме Теленор, не са като другите, разделихме се точно за 6 минути. Имаше пак опити за зарибяване с някакви таблети от зрънчо и някаква такса 2 лева, както и без срочен договор, но не бяха настоятелни.
Картата ти спряна ли е в момента?

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9465
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Въпрос за прекратяване на договор

Мнение от Ванката » 12 май 2021, 07:51

monster789 написа:
12 май 2021, 07:29
Ванката написа:
11 май 2021, 23:58
championsleague написа:
07 май 2021, 02:10
Да на 11-ти ще имаш нова такса щом отчетната дата ти е била 5-ти!
Всъщност нямах нова такса. Днес си прекратих договорът с тях, един ден след изтичането на срочният ми договор и нищо не платих. Кефят ме Теленор, не са като другите, разделихме се точно за 6 минути. Имаше пак опити за зарибяване с някакви таблети от зрънчо и някаква такса 2 лева, както и без срочен договор, но не бяха настоятелни.
Картата ти спряна ли е в момента?
Беше спряна още докато бях в офиса за отказ от услугата. Дори акаунтът ми в my telenor е заличен.
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung Galaxy Watch 46mm
Samsung Galaxy Buds+

monster789
Мнения: 135
Регистриран: 19 ное 2017, 10:18

Re: Въпрос за прекратяване на договор

Мнение от monster789 » 12 май 2021, 12:37

Ванката написа:
12 май 2021, 07:51
Беше спряна още докато бях в офиса за отказ от услугата. Дори акаунтът ми в my telenor е заличен.
Супер, наистина похвално поведение от Теленор!

ПП: Жалко, че си си махнал профилната снимка :(

Отговори