Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

tzincbg
Мнения: 6134
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

Мнение от tzincbg » 10 апр 2019, 12:11

Такова е обслужването във всяка голяма компания.

aladin
Мнения: 660
Регистриран: 09 юли 2005, 15:48

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

Мнение от aladin » 10 апр 2019, 12:24

Виваком откакто ги дадоха на Спас Русев дълбаят дъното.

retarded
Мнения: 75
Регистриран: 19 окт 2012, 22:23

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване на А1

Мнение от retarded » 10 апр 2019, 13:17

Не знам защо в българските форуми все някой гледа да се заяде с теб и да те нападне, или пък гледа да отклонява темата с неща които нямат нищо общо.
mrazko написа:
10 апр 2019, 05:36
За чий х@й си ходил да преподписваш договор?
...
Може и въпросът ти да е реторичен, но според мен не е. Защото операторите зпупотребяват с 'промоционални условия' и законодателната власт им позволява да ти предлагат 'промоциоални условия' като те карат да правиш точно това - да си сменяш договора на всеки 2 години, без да оставаш на безсрочен договор, защото цената скача двойно. По-надолу гледам maxito2 е коментирал, не знам дали е служител на мтел, но според мен, така като му чета мнението, него го устройва да плаща двойно за същата услуга.

Сега ще се повторя, но договри преподписвам от край време и никога не съм имал проблем с това. След като това е нормална практика, не знам какво не ви харесва в това, никой не ви задължава на сила да си запазвате договора. Важното е човек да има избор. Това което не ми харесва на мен е, че преподписването не е нещо което не е позволено да се прави, за сметка на това има цяла процедура по това как да те откажат да предподпишеш! Това според вас логично ли е, да ви убеждават, че не може, а то всъщност не е така.
Погледнете темата за "скрити планове"; Тази практика според вас ок ли е ? Ако отидете в хранителен магазин, там няма скрити промоции и всичко е явно. И така трябва да бъде.

milenski73 написа:
10 апр 2019, 07:55
Баси изсмуканата тема... Все някой недоволен, все на него са му длъжни... Закривай! 😄
Ако темата е изсмукана, няма какво да кажа за твоя коментар. Страшно полезен...

martin_p, съгласен съм и точно за това трябва да се говори за тези неща, и за това съм направил тема. Защото ми писна от това всеки да се опитва да те прецака с нещо. Ако човек не добре информиран и не знае, че може да преподпише договор, точно това ще се случи - ще го подведат.

@Ванката,
Нямам претенции за заглавието - важното е да е полезна темата. Според мен трябва да смениш и раздела в такъв случай.
Влязох в форума да споделя моя опит, вече ако смятате, че съм за друга тема, може да се премести в преподписванията.
Ванката написа:
10 апр 2019, 09:00
... обслужване лоялни клиенти не си ли чувал? ...
А това само как звучи; а кои клиенти са нелоялни :)? Но всъщност да кажа, че не обикалям по офисИ и до сега съм преподписвал много бързо и лесно, но някой в мтел явно нарочно е решил да прецака работата и да го направи сложно. Както казах в 1вото мение, аз съм ок да имаш избор за куриер - ако това ти е по-удобно. Иначе в магазин става на същия ден и никакви куриери не трябва да чакаш. Всъщност няма никаква логика в магазин да не може, а по куриер да може, нали така ?

iWolff
Мнения: 1048
Регистриран: 13 юли 2006, 19:51

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване на А1

Мнение от iWolff » 10 апр 2019, 18:46

retarded написа:
10 апр 2019, 13:17
а кои клиенти са нелоялни
Нелоялни са тези, които не си плащат редовно сметките, сменят оператора на всеки 2 години и т.н.
Отдел Лоялни клиенти са няколко човека, които стоят в кол центъра и с тях може да се пазариш за условия, можеш да си направиш план по твой избор и те да ти изчислят цената и ако си съгласен да ти пратят договора. Според теб във всеки офис ли трябва да има по един такъв, с който да седнеш на масата и да се пазарите 1 час, докато следващия клиент чака след теб? Не разбирам какво е толкова трудно да набереш 088123 да поискаш да те свържат с отдела, да се разберете и да се приключи. И всичко това докато си пиеш бирата вкъщи.
iPhone 11 + AirPods 2 + Galaxy Watch 46mm

bari1
Мнения: 7
Регистриран: 16 май 2018, 17:28

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

Мнение от bari1 » 11 апр 2019, 01:53

При подписването на нов договор 3XL в А1 в МОЛ "Сердика" продавача ме подведе че може по всяко време да взема телефон със отстъпка и да не бързам с избора си НО когато реших да взема /след 2 седмици/ се оказа че ще го получа на цената за план М, трябвало да го взема веднага при подписването за да го платя на цената на 3XL. Това са КОНСУЛТАНТИТЕ на А1 - абсолютни некадърници.

tzincbg
Мнения: 6134
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

Мнение от tzincbg » 11 апр 2019, 04:20

Не може да се вярва и на трите оператора на нито една дума в магазина. Само по телефона, че се записва. Също ако си пишете с официалния им фейсбук профил, но понякога пак се отмятат, че колегите не разбрали.

Потребителски аватар
Jonne
Мнения: 67
Регистриран: 26 дек 2018, 08:33

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

Мнение от Jonne » 11 апр 2019, 06:28

Толкова ли не разбрахте, че това са обикновенни продавачи 1 на 10 може би решил да се интересува малко повече.
Работят за заплата и %.
Каквото е било е било преди 15 години.
Щом като до вчера е бил на касата на Кауфланд, а днес продава в офис на теленор сами си правете изводите.
А поцинкования с неговите предплатени решава да пуска тази тема ...

tzincbg
Мнения: 6134
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

Мнение от tzincbg » 11 апр 2019, 08:52

Хахаха, ядосвам ви, ама я виж, че въобще не съм я пуснал аз.

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9078
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

Мнение от Ванката » 11 апр 2019, 09:10

Всъщност няма никаква логика в магазин да не може, а по куриер да може, нали така ?
Всъщност, може и в магазин, но първо трябва да се свържеш отново с отдел лоялни клиенти, за да ти подсигурят запазването на старите условия, като изрично им кажеш това да е видимо в системата, и когато отидеш в магазина директно разписваш анекса на място, взимаш си апарата и отиваш с приятелите, да почерпиш с някоя и друга бира. ;)

Пак се повтарям - много потребители тук сме писали в различни теми, как се случват нещата, за да не се налага да правите разни гимнастики и пускате теми. Ето, затова е полезен нашият форум, но трябва да се чете. Нямам намерение да се заяждам и не го приемайте като заяждане! Абонат съм на А1 на фиксирана услуга от времето още когато бяха Мегалан, близо 8 години мисля, и никога не съм имал проблем с получаването на индивидуална - изгодна оферта, която в последствие да мога да си запазя, и това не е само към мен, а към всички абонати на А1!
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3

retarded
Мнения: 75
Регистриран: 19 окт 2012, 22:23

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

Мнение от retarded » 11 апр 2019, 11:31

iWolff написа:
10 апр 2019, 18:46
...можеш да си направиш план по твой избор и те да ти изчислят цената и ако си съгласен да ти пратят договора...
Ами всъщност аз нищо не искам да сменям, обикновено отивам в офис и там ми принтират условията и не изисква много време защото не се налагат промени.
Като говорим за задържане на клиенти с 'индивидуални условия', аз съм говорил с въпросния отдел преди доста време, предполагам че говорим за едно и също, тогава даже момичето в магазина ми даде да говоря направо от службения ѝ телефон, но план по избор нито са ми предлагали, нито съм си правил. Всъщност имаха няколко 'типови' плана като тези на сайта, просто условията са по-добри за сметка на по-ниските цени които ти дават от стандартните. Тогава, така и не подписах на такъв план. Явно нещата са се променили от тогава, щом и Ванката говори за индивдуална оферта; Междо другото- наистина ли се казва отдел "Лоялни Клиенти" :D ?
Ванката написа:
11 апр 2019, 09:10
индивидуална - изгодна оферта, която в последствие да мога да си запазя...
Тези индивидуални оферти за за цялото портфолио услуги на а1 ли се предлагат - фикс. услуги, сателитна телевизия, интернет и т.н..

Отговори