Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

retarded
Мнения: 75
Регистриран: 19 окт 2012, 22:23

Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

Мнение от retarded » 09 апр 2019, 22:45

Значи ако говорим за А1 (Ментел), явно винаги може и по-зле. Темата реших да я направя след като за пореден път получавам нелепо обслужване от А1:

Отидох в магазин да преподпиша на същите условия, но се наслушах на невярни неща, като се почне от това, че не мога да преподпиша на същите условия и от там нататък - небивалици безкрай. Меко казано си изгубих времето и не получих нищо в замяна, въпреки че А1 печелят от мен и трябва да са заинтересовани да остана техен клиент. За съжаление, явно това не е така.
Продавачът, според мен, съвсем съзнателно гледаше да ме заблуди по всякакъв начин и говореше откровени глупости. Това ме накара да се усъмня, дали е възможно, човек да е толкова некомпетентен в работата си, или просто това, да лъжеш клиента, в А1 се поощрява. Въпросният продавач, бъркаше 'минути за разговори в роуминг', и 'минути за разговори към номера от ЕС' и още много други неща. Пак казвам, тези неща, лично според мен, се бъркат нарочно. Както и да е, в крайна сметка трябвало да звъня на някакъв номер, а какъв е този номер така и не разбрах, за да мога да преподпиша, забележете, след като ми пратят договор по куриер. Що за глупост е това? Вместо да те улесняват, те нарочно искат да не преподпишеш договор с тях, аз направо не мога да повярвам. Разбирам човек да има избор и ако прецени да му пратят договор по куриер, но да те задължават да ти пращат договор по куриер при положение, че аз вече съм в магазина - това е най-голямата тъпотия която някой може да измисли в мтел... Те нещата не, че не се подобряват - те стават много по-зле. Преди около месец преподписах друга услуга в магазин, но ето, че вече не можело; Ле-ле на къде отиват тези не знам.


Друго нещо което ме озадачи и бих искал някой ако може да обясни е ценообразуването в каталога на А1. За съжаление този каталог е толкова забутан, най-отдолу в дясно на сайта, че може и да не сте го виждали даже.
Изображение
Ето линк за по-лесно -> http://media.a1.bg/newsite2018/A1/catal ... .html#p=41

Ето снимка от каталога за пример:
Изображение
1. Защо тези телефони са на еднаква цена? Просто взех 2 съседни, които според мен не отговарят по параметри.
2. Защо P Smart без договор струва по-евтино, отколкото с договор ? С договор в брой излиза около 4ХЛ, а с първите 3 плана по цена излиза по-скъп.
3. Защо P Smart изобщо не го виждам на сайта в "А1 клуб"?

Не знам дали А1 знаят, че имат тъпо обслужване, ако не го осъзнават сами, явно трябва някой да им помогне. Пишете какво не ви харесва на вас в обслужването и какви ситуации сте имали вие. Аз лично се надявам да ги оправят малко нещата, защото са много зле в момента. Целта на темата ми е поне хората да са осведомени, да не си губят времето с глупости и да знаят какво да очакват като им кажат 'че не могат да преподпишат'.

mrazko
Мнения: 175
Регистриран: 10 май 2008, 15:55

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване на А1

Мнение от mrazko » 10 апр 2019, 05:36

За чий х@й си ходил да преподписваш договор?
Имал си нещо на ум/ нов телефон, някъква далавера/ или си решил да се направиш на тарикат да ходиш до офиса им?
“Да би мирно седяло, не би чудо видяло”

milenski73
Мнения: 176
Регистриран: 15 окт 2006, 12:11

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване на А1

Мнение от milenski73 » 10 апр 2019, 07:55

Баси изсмуканата тема... Все някой недоволен, все на него са му длъжни... Закривай! 😄

martin_p
Мнения: 83
Регистриран: 11 ное 2008, 19:30

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване на А1

Мнение от martin_p » 10 апр 2019, 08:37

При трите оператора има тарикатлъци, лъжи и подобни казуси - това си им е практика! Баща ми като отиде в А1 /ползва ТВ+НЕТ/ и като почнат едни "обещания, оферти, предложения само за Вас" и едни "звезди да му свалят".... направо се осират, ама нали той е на 66 години, може и да успеем да го излъжем. И при Виваком е същото /ползва мобилен телефон/ , затова казвам, че навсякъде са едни и същи чалъмите и "префернциите"!

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 8972
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване на А1

Мнение от Ванката » 10 апр 2019, 09:00

@retarded, а ти за обслужване лоялни клиенти не си ли чувал? Кому е нужно да обикаляш по офиси, след като всичко можеш да свършиш и по телефона? Правят ти един анекс със запазване на текущите условия и можеш да си получиш договорът и избраният апарат по куриер. Работят със Спиди между другото!👍

Не разбирам, защо не четете форума? Има толкова много спомагателни теми по тези въпроси... Има теми със съвети за преподписване, пренос, прекратяване на договор, има тема за скрити оферти и т.н.
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3

Nik21
Мнения: 138
Регистриран: 25 дек 2018, 09:22

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване на А1

Мнение от Nik21 » 10 апр 2019, 09:07

martin_p написа:
10 апр 2019, 08:37
Баща ми като отиде в А1 /ползва ТВ+НЕТ/ и като почнат едни "обещания, оферти, предложения само за Вас" и едни "звезди да му свалят".... направо се осират, ама нали той е на 66 години, може и да успеем да го излъжем.
Така е, всички са маскари. Служителите (и на трите оператора) нямат грам съвест. Знам за случай в който 80 годишна старица отива в офис да си закрие изтекъл абонамент, а там така са я "обработили", че си тръгва с нов флагман и нов двугодишен договор с такса половината й месечна пенсия. Старите хора са като малки деца, лесно се лъжат - какво копеле трябва да си, за да се възползваш от тяхната наивност!

P.S. Затова в къщи СИМ-картите само аз ги раздавам :D. Всички договори са на мое име, само аз ги подписвам и преподписвам. Съответно и всичко сам плащам :D .

maxito2
Мнения: 682
Регистриран: 17 юни 2008, 16:00

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване на А1

Мнение от maxito2 » 10 апр 2019, 09:35

и защо реши, че Ментел или който и да е друг оператор ти е длъжен с нещо, че трябва да ти предлага същите условия на същата цена? Ти би ли останал на същата заплата от преди 2 години? Аз даже им се чудя как изобщо се съгласяват на подписване при същите условия ако им се обадиш и ти пратят анекс по куриер..
Виж за служителите им по моловете има какво да се желае, но едва ли могат да направят нещо - като си имат таргети, бонуси и не знам още какво, няма как да не се опитват да набутват клиенти с по-високи тарифи и ненужни услуги/устройства.

D0N4T3LL0
Мнения: 214
Регистриран: 13 мар 2015, 10:34

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване на А1

Мнение от D0N4T3LL0 » 10 апр 2019, 09:36

Всички лъжат като насрани, от лоялни клиенти също се правят на ударени и гледат да те лъзнат ако могат. Трябва да знаеш какво искаш и да си настояваш. В офисите нямат право да ти дават да преподписваш или да ти дават скрити планове, там само ако е нещо от сайта. От 3 години в офис съм им стъпвал само, за да разгледам определен модел телефон и нищо повече. Но като цяло обслужването навсякъде е под всякаква критика и не говоря само за операторите.

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 8972
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване на А1

Мнение от Ванката » 10 апр 2019, 10:00

И аз ходя в офис само да разгледам някой нов телефон. Нямам проблем с операторите, след като знам какво ми трябва и за какво съм тръгнал, но онлайн е много по-удобно и се пестят нерви от различни спорове. Този форум много ми е помагал през годините, за да получа адекватна информация, както и аз самият съм давал такава.

П.С. Може ли да прекръстя темата да не е строго индивидуална само към А1?
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3

radko89
Мнения: 210
Регистриран: 30 авг 2008, 21:42

Re: Тема за оплаквания от лошото обслужване при операторите

Мнение от radko89 » 10 апр 2019, 11:55

Един куриоз имах аз наскоро..

Ползвам нет+тв от вива.
Прибирам се в петък след работа за да открия, че нета ми го няма.
Свързвам се с оператор, обяснявам му, 10 минутно чакане на телефона и ми казват - не можем да го оправим дистанционно, екип трябва да ви посети на място да отстрани проблема. Казвам им ок и ги питам кога могат да пратят екип, те ми казват - понеделник по кое време ще ви е удобно? Питам ги, ама аз уикенда без нет ли да седя? Те ми отговарят - съжаляваме, екипите ни не работят събота и неделя..
Викам хубаво, ще взема малко да обикалям планините, някой пикник, нещо, няма проблем, нека е през седмицата.

Казвам им - добре, в понеделник е ок, 17:00 добре ли е? все пак сме на работа, та след като приключа, те ми казват, екипите са до 17 часа на работа.. Викам си, хубу, нека да е в обедната почивка - ще изляза до работа, ще тичам като луд и готово, съответно отговорът отсреща е - от 12 до 13 часа екипите са в обедна почивка.. :shock: Питам ги, един екип ли работи? не се ли разминават почивки нещо, за да не остава виваком без мобилни групи... Ми - не, съжаляваме господине!

Ок, питам ги - по кое време ви е удобно на ВАС?!? :evil:
Те ми отговарят с въпрос - между 14 и 16 добре ли е? Казвам, добре в 15 часа ще мога да съм си вкъщи, при което те ми казват - добре господине, надявам се сте доволен от обслужването (сякаш сама си се подигра женицата), приятен ден!

В понеделник получавам обаждане в 14 часа - ние сме на адреса, вие къде сте?
- еми на работа съм, къде да съм? по телефона се разбрахме за 15 часа..
- Не, не господине, не може така - ние имаме час от 14 до 16 часа, щом ви няма на адреса продължаваме към следващия адрес, съжаляваме - и ми шляпна телефона... бяха 3 дни разправии с оператори и в офиси и т.н. - веднага си пуснах прекратяване на договора с 8 месечна неустойка...

Такава трагедия не бях виждал през живота си! Сигурен съм, че техниците са отишли и да пият кафе - в крайна сметка аз съм от 14 до 16 и не съм бил на адреса.. изкараха си ме мен виновен.
Няма такава пропаднала компания! НИКОГА ПОВЕЧЕ АБОНАТ НА ВИВАКОМ!

Отговори