Преминаване от План към предплатен план - Теленор

sevdo2000
Мнения: 31
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Преминаване от План към предплатен план - Теленор

Мнение от sevdo2000 » 09 авг 2018, 11:52

Здравейте. Имам номер към Глобул/Теленор от повече от 10 г. с различни планове през годините. Излъгах се преди 2 години като преподписах двугодишен договор на половин цена такса/мес. Сега ми изтича на 16.09.2018 г., и т.к. не ме устройват условията по новите планове (имам обикновен телефон нокия с фенерче, без интернет), говоря само с няколко номера от Теленор, не ползвам мобилен интернет, реших да го закрия но да запазя номера, като премина на предплатен план. Там условията ме устройват. Проблема е че съм в провинцията и ме лъжат всячески само и само да не се откажа, някакви сложни схеми ми обясняваха, дори ми заявиха че изобщо не може. Водих писмена и устна кореспонденция с оператори на Теленор - казаха че може. Но общо взето всички много объркано ми обясниха, кога точно и дали изобщо да подавам заявление - предизвестие за закриване на номера и как точно да премине. Някои казват - 1месечен срок. Други ми казаха че изобщо никакво заявление няма да подам. Въпросът ми е - визирайки датата на прключване на договора (засичат ме иначе на 5-то число от месеца), кога и дали да подам заявление. Благодаря ви предварително. Успешен ден!

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9166
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Преминаване от План към предплатен план - Теленор

Мнение от Ванката » 09 авг 2018, 12:00

Има цяла тема по въпроса, както и още една за преподписващите! Ето http://www.mobilebulgaria.com/forum/read/post/485962/какво-трябва-да-знаем-когато-прекратяваме-договор-ценни-съвети-от-личен-опит към нея. Договор се прекратява в денят на неговото изтичане, в същия този ден можеш да преминеш и на предплатен план, като си запазиш номера. По-ранно прекратява е свързано с три пълни такси неустойки, както и отстъпките по таксите до този момент! Също така, ще заплатиш и таксите по услуги, които ти се водят безплатни по план в пълен размер до този момент. Ще платиш и пълната стойност на устройството, което си взел преди две години, ако си взел такова. В твоя случай е най-добре, да си изчакаш края на договора и в деня в който ти изтича, да го прекратиш.
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3

sevdo2000
Мнения: 31
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Re: Re: Преминаване от План към предплатен план - Теленор

Мнение от sevdo2000 » 09 авг 2018, 13:46

Много ти благодаря. Беше ми много полезен. Четох я преди тази тема. Бях изобщо се отказал от преминаването към предплатен план, докато не прочетох именно тази тема, въпреки че ме убеждаваха че не е възможно. Просто попитах за конкретната дата. Благодаря още веднъж.

stefanchobg
Мнения: 13
Регистриран: 14 апр 2016, 11:43

Re: Преминаване от План към предплатен план - Теленор

Мнение от stefanchobg » 09 авг 2018, 17:49

Офертата е да си прехвърлиш номера към друг оператор на предплатен план. Иначе ще те карат да сменяш СИМ карта за 10 лева.

AgentOrange
Мнения: 97
Регистриран: 28 сеп 2012, 10:59

Re: Re: Re: Преминаване от План към предплатен план - Теленор

Мнение от AgentOrange » 09 авг 2018, 19:57

Направи това, което Стефанчо те е посъветвал, като вземеш предвид съветите на Ванката.
Ако ти забавят или не ти стартират процедурата от приемащия оператор (защото искаш да се прехвърлиш на предплатена, а те искат да подпишеш абонамент), жалба в свободен текст по имейла до клиентското обслужване на съответния оператор, като в копие слагаш КРС и КЗП, като сканираш заявлението за пренос и ги питаш защо те размотават. Миналия месец прехвърлях към А1 точно познат възрастен към А1. Първо седем работни дни ги чака човекът, на седмия ден - А1 въобще не му стартирали процедурата по пренос. Нова служителка, хайде - ново заявление за пренос. Звъни ѝ на служителката след няколко дни, дори не си вдига телефона. От 088123 му казват да отиде в офис, той им обяснява, че две заявления пуска и не може да свърши работа. И тогава написа имейла до А1 с копие до КРС и КЗП. Два дни след това получи това, което иска - мина на предплатена. От КРС вчера му звъняха пак и пак им обясни, че проблемът отдавна е решен.
Не е задължително да имаш проблем все пак.
Лично аз съм прехвърлял мои номера и такъв проблем не съм имал. Винаги нещата са се случвали на 3-4-ти работен ден от подаване на заявлението за пренос.
Поздрави.

ghost hardware
Мнения: 121
Регистриран: 27 ное 2008, 17:09

Re: Re: Re: Преминаване от План към предплатен план - Теленор

Мнение от ghost hardware » 09 авг 2018, 20:21

А най-добрият вариант според мен е да им ''изискаш'' скритата тарифа за 4,99 с 1000 минути към цялата мрежа на Теленор, щом си в последните 3 месеца от договора със сигурност могат да ти я предложат, а и е в пъти по изгодна от предплатените карти, щом говориш само с Теленор...

sevdo2000
Мнения: 31
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Re: Re: Re: Re: Преминаване от План към предплатен план - Теленор

Мнение от sevdo2000 » 10 авг 2018, 05:07

Здравейте отново. Благодаря за последните съвети. Подготвил съм се за новата карта да платя 10 лв., това няма проблем. Не мога да премина към друг оператор на предплатена, защото искам да падна или задържа под тези 7-8 лв, които плащам сега по икономически причини, а говоря от тази карта само към Теленор, а няма да ми стигат предплатени минути от друг оператор). Имам преплатена към А1, на която само ми звънят и я зареждам веднъж годишно, и е безпредметно да имам две карти на А1 (с двусимова нокия съм). Питах за някакви планове, убедиха ме че под 11 лв. няма план - със само 200 мин. към Теленор и излишни за мен някакви МБ,( а аз говоря минимум 300-400 мин. даже). Устройва ме този план за 5 лв. с 1000 мин, но явно няма да стане в моя град. Чудех се да ходя даже до София, но няма гаранция че и там ще ми дадат. Гледат ме като хиени, а аз наистина имам финансови проблеми, и нямам възможност, особено пък да давам грешни пари за излишни неща, които не ползвам (МВ и т.н.). Аз друго се чудя, ако ме въртят в Теленор, дали е резонно пак да пусна такава жалба, но да не се забавя, Стефанчо споменава нещо като най - късно един ден преди засичането, т.е. до 04.10 (че ме засичат на 5- то), мога да действам някак. По принцип имам успех с КЗП и КРС, връщаха ми едни пари. от разправии от Мтел някога ...

Борис SF
Мнения: 28
Регистриран: 01 окт 2006, 18:27

Re: Re: Re: Re: Re: Преминаване от План към предплатен план - Теленор

Мнение от Борис SF » 10 авг 2018, 09:24

С предплатен план на Теленор и разговори от повече от 300 мин. на месец няма как да влезеш във финансовата граница определена от теб, при настоящите условия на оператора - пакет 300 Теленор минути (валидни 30 дни) струва 4.99 лв. Ако можеш да ограничиш обема на разговорите си в мрежата им до това ниво - ОК, но надхвърлянето му ще те принуждава да закупуваш втори пакет в рамките на същия месец (а пропуснеш ли да закупиш нов пакет в рамките на срока на валидност на минутите - губиш неизразходените). Планът от 1000 мин. за 5 лв. / мес. е добро предложение за нуждите ти - бих те посъветвал да разговаряш с оператор на 123 и да му споменеш, че договорът ти изтича и си обмислял вариант да прехвърлиш номера си към друг оператор, където са ти предложили по/изгодни за теб условия, но твой приятел ти е казал, че е на абонамента (който искаш да получиш), а ти си доволен от услугите им и предпочиташ да продължиш да ползваш техните услуги; нека операторът да ти потвърди, че няма пречки да се прехвърлиш на този план с 1000 мин. в собствената им мрежа (разговорите се записват); след това отиваш в офис на компанията и ако пак се пробват да те „финтират“ - казваш, че си разговарял със със сътрудник от Центъра за обслужване на клиенти, който ти е потвърдил, че тази опция съществува и нямат основания да ти я отказват, като предлагаш да се свържат те с оператор и да им обясни как да си свършат работата, като те не са наясно. Хубаво е да си подготвен и да знаеш точното име на този тарифен план, на който искаш да преминеш (а не само неговите параметри), преди да посетиш офиса. Успех!

sevdo2000
Мнения: 31
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Преминаване от План към предплатен план - Теленор

Мнение от sevdo2000 » 10 авг 2018, 09:43

Да, определено ще се ограничавам. Това няма проблем. Не е някаква кой знае каква работа и разговори, комуникирам с възрастните ми родители, а знаете 300-400 мин/мес - това са 10-15 мин на ден, но ако прехвърли 1 мин, стават 2 мин, и от тези 15 мин реалните са 6-7 мин. Пак ще говоря с оператор, но може би някак да стане пред служителя, това е единия вариант. Но дали ще стане номера. Аз на няколко пъти се опитах писмено да комуникирам, но не зная защо ми отговарят устно, обаждат ми се. Само веднъж писмено, но не бях питал за това. Така ако стане писмено, ще го разпечатам и ще им го занеса да го видят, защото ми писна да се разправям.
П.П.
Сега им писах и дадох за отговор по мейл:
Здравейте. Скоро ми изтича двугодишния договор към Теленор за Абонаментен план (на 16.09.2018 г.). Искам да преподпиша договора, с абонаментен план, за който научих от приятел, но го няма споменат на сайта на Теленор в секцията с абонаментни планове . Става въпрос за условия, които ме удовлетворяват като цена и услуга, т.к. не ползвам мобилен интернет. Стойността на месечната такса на този план е 4,99 лв. , а условията са 1000 мин./мес. за разговори към Теленор. Въпросът ми е за моя номер валиден ли е този Абонаментен план и ако да, какви стъпки трябва да предприема, за да подпиша договор за този Абонаментен план. Какво точно трябва да спомена на служителя в офиса на Теленор, как е точното наименование този Абонаментен план?
:) Надявам се да (не) чете и някой от операторите тук :).

sevdo2000
Мнения: 31
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Преминаване от План към предплатен план - Теленор

Мнение от sevdo2000 » 13 авг 2018, 16:28

В общи линии ми е отговорил робот:
....
В отговор на ваше писмо бихме искали да ви уведомим, че Теленор непрекъснато обновява своите абонаментни планове, продукти и услуги. Целта е да се удовлетворяват нарастващите и променящите се нужди и изисквания на потребителите. Приканваме ви да посетите магазин от търговската ни мрежа, където колегите ще ви съдействат и обслужат.

В допълнение ви уведомяваме, че всеки клиент може да се възползва от условията, актуални към момента на преподписване на договора.
.....
Явно няма да ми се случат нещата с този план. Дори и да питам отсега знам отговора. Силно ще настоявам поне за предплатената карта. Благодаря ви за помощта. Успешна седмица ви пожелавам :).

Отговори