[заключена] Стратегия за борба с мобилните оператори

Blue Sky
Мнения: 1864
Регистриран: 18 мар 2015, 21:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Стратегия за борба с мобилните оператори

Мнение от Blue Sky » 06 фев 2018, 21:40

Наисал си фермани, но какъв е реалният проблем, освен че си обиколил над 10 магазина, не става ясно. Ще разкажеш ли повече детайли или да спрем дотук?

labaling
Мнения: 496
Регистриран: 23 май 2014, 00:09

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Стратегия за борба с мобилните оператори

Мнение от labaling » 06 фев 2018, 21:43

Човек, два пъти обяснявам, че конкретиката се мени едва ли не ежедневно, но методите да избегнем злоупотреби са по-важната част от въпроса. Ченгеджийските методи за размиване и обезценяване поне лично аз ще се опитам да избегна, доколкото ми е по силите.

В края на краищата който иска да не чете, да не чете. Както обясних - поне важното е да може да се прочете нещо някъде, ако някой е проявил инициатива.

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9241
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Стратегия за борба с мобилните оператори

Мнение от Ванката » 06 фев 2018, 23:19

[Quote]Подкрепям те. Ванката си говори наизуст едно и също. Аз също съм лоялен клиент на Мтел. Да.., не плащам много 28 лв за телефон и интернет и това от 10г. Миналата година като ми изтичаше договора нищо не предложиха - наложи се да ходя да офис и да им кажа, че прекратявам услугата.[/Quote]

Ванката може да говори всичко, но никога не е наизуст. Ползвам и трите оператора по един или друг начин и винаги, повтарям винаги съм получавал оферти по телефона актуални за времената в които това се е случвало. От Мтел както твърдиш ти, не съм ходил в никакъв офис за фикса който ползвам, а директно ме свързаха с отдела си за лоялни клиенти и сега ползвам интернет и телевизия 100мбпс., и разширен пакет от ТВ програми, плюс пълен ХБО пакет и техните ТВ канали за 22,78лв. Винаги съм плащал 35 лв, като последните две години преди да преподпиша бях намалил таксата на 30. Жената е от петнайстина години клиент на Мтел и сега ползва скритата им оферта за 18 лв 12+2+2 ГБ и неогр.разговори от година. Аз ползвам скритата оферта на Виваком за 24 лв с 16гб и неогр.разговори. Там дори не се правиха. Обадиха ми се и отидах в първият офис, а офертата дори не я поисках, защото те сами ми я предложиха. За какви стратегии говорите просто ума ми не го побира...

Тоя твоя познат не е ли чувал за кратък номер за връзка с отдел лоялни клиенти към оператора който ползва? (whistle)
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
Samsung Galaxy Watch 46mm
Samsung Galaxy Buds+

chasovnik
Мнения: 95
Регистриран: 07 юни 2017, 20:20

Re: Стратегия за борба с мобилните оператори

Мнение от chasovnik » 07 фев 2018, 11:13

Тия, консултант-продавачите в офисите ги мразя и то многоооо!!! Плащам първа вноска след преподписване на нов договор (б.а добре, че беше форума да разбера, че имало и други оферти). И тоя ме гледа и казва: "Господине за Вас оферта от ~40лв с неограничени разговори и 20Гб". Как не му ударих един не знам?
Майка ми влиза в офис и веднага я налазват, да ѝ предлагат планове, който даже не са актуални, т.е. по-скъпи.
В края на краищата и те са на работа и гледат да изкарат някой лев, НО в никакъв случай не ги защитавам, защото сумата и пенсионери са изгорели заради такива "разбира'и" като тях.
Поздрави!!!

LegolasElf10
Мнения: 35
Регистриран: 22 яну 2018, 16:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Стратегия за борба с мобилните оператори

Мнение от LegolasElf10 » 07 фев 2018, 12:01

[Quote]Аз не мога да разбера, като не ви изнася, защо се молите и ходите по офиси обикаляйки цяла България, за да сключите договори с проклетите оператори?[/Quote]

Нямам думи направо :X
Това ли ти е гражданската позиция Ванка?
Затова България винаги ще е затънала до уши в блатото.

Аз съм отвратен от операторите в България.
От служителите им още повече. За съжаление никой не може да се справи с тях освен държавата, а тя отдавна е мъртва :X

maxito2
Мнения: 684
Регистриран: 17 юни 2008, 16:00

Re: Стратегия за борба с мобилните оператори

Мнение от maxito2 » 07 фев 2018, 12:20

най-добре ще бъде да се затворят повечето офиси/магазини на операторите и всичко да става онлайн - поръчка, пращане по куриер, подписване и обратно. Ще си спестят доста разходи и ще могат да предложат по-изгодни оферти евентуално.. Да си обяват едни стандартни цени, без скрити оферти, оферти за лоялни клиенти и т.н. - на всеки да е ясно какво предлага всеки оператор и ако не му харесва - да се насочи към друг.

Doondie
Мнения: 307
Регистриран: 03 юли 2017, 06:52

Re: Re: Re: Re: Стратегия за борба с мобилните оператори

Мнение от Doondie » 07 фев 2018, 12:53

Не знам долколко ще е [i]по същество[/i], понеже нямам какво толкова да кажа. Мобилните комуникации в днешно време са необходимост, но никой търговец не е длъжен да предлага определени условия. Ако търпи само загуби, той или ще преосмисли поведението си, или ще фалира. Обстоятелствата на всеки са различни. От един клиент се печели по-малко или направо се губи, затова от друг трябва да се печели повече, защото говорим за хиляди служители, офиси, инфраструктура, подизпълнители и т.н. И на мен ми се иска да виждам по-човешко отношение, но освен с отиването при конкуренцията друг инструмент за изразяване на недоволството си нямам. Оплакванията от Виваком специално ги нямат за нищо - директно ти отказват съдействие, защото по договор това, по договор онова. Ти съответно си никой и ако нямаш финансовата възможност, желание или компетентност да си потърсиш правата по съдебен ред, трябва да търпиш и да се примириш. С Мтел имам два случая, за които дори съм писал тук - единият, при който отказаха да ми върнат парите за ползван мобилен Интернет, без да е заявявана такава услуга, а другият - връщане на 12 лв за нереални СМС-и като „компромис” от тяхна страна.

[Quote]Три карти + телевизия + интернет, Вива – 4 страници.
Същото в Ментел, миналата година, на приятел, бях с него в центъра – 68 страници. Броих ги! Ненормална работа. :D[/Quote]Да разбираме ли, че от Мтел реално са дали копие от общите си условия на клиента, което за теб е ненормално? За мен не е нормално от Виваком да ти дават само 4 страници за избраните услуги, а вместо общи условия - листче с „декларация,” че си запознат с тях и ги приемаш. Последното впрочем за съда не е доказателство, че реално си се запознал с тях преди сключване на договора. Опитай се обаче да го обясниш на оператор или консултант - аз веднъж пробвах да обясня на един оператор, че този лист нищо не значи, но явно говорехме на различни езици. :D

Ето една стратегия: не отивайте да пазарувате без списък с продукти или ако сте гладни, защото и в двата случая или ще забравите нещо, или ще си купите нещо, от което нямате нужда. Казано в контекста на темата - напишете си домашното вкъщи (проверете офертите на оператора и на конкуренцията, сметнете си и средномесечното потребление) и не отивайте без идея какво искате (решете какво ви трябва, съответно сериозно обмислете варианта за напускане, ако не го получите, като не пропуснете да изразите намерението си пред оператора). Това включва предполагам и избиране на повече от един канал за комуникация - на място, по телефона със съответния отдел или чрез партньорската мрежа на оператора.

Друго евентуално полезно: не подписвайте договор веднага на място или най-малкото не подписвайте клаузата за незабавно влизане в сила, за да имате време да преосмислите както условията по договора, така и други варианти. Ако всичко е наред, отидете и подпишете или изчакайте договорът да си влезе в сила, ако вече е сключен.

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9241
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Стратегия за борба с мобилните оператори

Мнение от Ванката » 07 фев 2018, 19:25

[Quote]Нямам думи направо
Това ли ти е гражданската позиция Ванка?[/Quote]

Това не ми е гражданската позиция, а обективната такава. България ще е до уши в блатото не заради моята позиция, а заради всички тези, които напускат пределите и вместо да останат и да се борят с другите за по-добър живот. Това обаче е друга тема и не е за този форум. Обаче, много често от глупост и неинформираност, което е предшествано от незаинтересованост, хората не получават това което искат. Не защитавам операторите, нито Топлофикация, нито ЧЕЗ - всички са гадове, нали искат да ми вземат парите?! Обаче човек трябва да е подготвен, когато се занимава с институции.

За служителите им съм напълно съгласен с теб. Наемат уникални идиоти и измамници, като основен таргет са възрастните хора. Никога не пращайте възрастните си родители и роднини сами да се разправят с тях! Държавата няма как да се справи, защото е разграден двор, но я обичам, защото е моята държава и няма да я напусна!!!
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
Samsung Galaxy Watch 46mm
Samsung Galaxy Buds+

Ludogoretz
Мнения: 221
Регистриран: 12 ное 2017, 20:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Стратегия за борба с мобилните оператори

Мнение от Ludogoretz » 07 фев 2018, 21:05

А хората направиха пари навън,купиха къщи и апартаменти и почиват в Тайланд.

Потребителски аватар
centur
Мнения: 5444
Регистриран: 10 авг 2005, 22:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Стратегия за борба с мобилните оператори

Мнение от centur » 07 фев 2018, 21:44

[Quote]wer_aac:

Аз също съм лоялен клиент на Мтел. Да.., не плащам много 28 лв за телефон и интернет и това от 10г. Миналата година като ми изтичаше договора нищо не предложиха.[/Quote]

Аз им бях клиент от 2003-та или 2004-та, но миналата година никой не се сети да ми звънне като бях в последните 3 месеца от договора (до края на март миналата година беше).
Единия вариант беше да се "моля" да ми дадат скритата оферта за 18 лв. с 12GB интернет (неограничени към всички мобилни и стационарни), а другия вариант да си пренеса номера към друг оператор, където покритието на 4G-то е по-добро, но с малко по-"скъп" план (23,50 лв.) на месец.
Тъй като НЕ обичам да се моля и пазаря реших да изчакам последните 3 месеца, ако ми звъннат дали искам да си го подновя ... щях да го подновя, но абсолютно никой не ме потърси дори в последния месец, след което отидох да си пренеса номера, а най-смешно ми беше, когато вече бях пренесен към друг оператор последните 2 - 3 дни от договора ми звъняха от 133 да ме питат дали съм щял да го подновявам (woo) и аз им отговорих, че вече съм пренесен към друг :D Не знам системата им не отчита ли, че вече съм при друг оператор (дори преди сигнала свободно предполагам, че са чули мелодията за пренесен номер).

Отговори