Нелоялните практики на Mtel/Blizoo

maxito2
Мнения: 684
Регистриран: 17 юни 2008, 16:00

Re: Нелоялните практики на Mtel/Blizoo

Мнение от maxito2 » 24 мар 2016, 10:31

Сменете заглавието на темата, няма нищо нелоялно в практиката на спомената компания. Ясно е, че ситуацията е неприятна, но няма смисъл да се обвинява конкретна фирма, без да има конкретни доказателства.
И толкова неясно е написано всичко, че едва се разбира за какво става въпрос. За правопис, точки и запетайки да не говорим...

vanci1990
Мнения: 963
Регистриран: 28 авг 2012, 15:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Нелоялните практики на Mtel/Blizoo

Мнение от vanci1990 » 24 мар 2016, 10:44

Както казах ако се окаже че е телефонна измама а не нелоялно отношение от оператора ще се извиня на оператора и ще меня заглавието на темата, всъщност ще помоля някой модератор да го направи защото вече аз не мога, заради ограничението за промяна на мнения от сайта. Остава обаче въпросът защо ме заблудиха за продължителността на договора. Както вече написах преди месец ми казаха че е изтекъл, вчера от офиса и ми казаха че е до 20 декември тази година, не е ли малко странно?

AVKansazov
Мнения: 4019
Регистриран: 22 сеп 2010, 14:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Нелоялните практики на Mtel/Blizoo

Мнение от AVKansazov » 24 мар 2016, 10:55

Като не помните какво подписвате и кога го подписвате няма да мрънкате.Те на това разчитат - тоя месец един от вивата като се обади да ме крънка да си преподпиша мобилния интернет се изненада че знам че ми изтича другия месец :D . Защо се хващаш на дреболии - някакъв от някакъв форум ти бил казал пък сега от офиса друго ти казват(ама гледат директно информацията от компютъра) - излъгали те(кой?).Тъща ти като не помни кога е подписала и е изхвърлила договора и се хвърля лакомо на офертата за "безплатен телефон" без да има нужда и си дава данните без да мисли защо това трябва да е проблем на оператора?
Lenovo Moto Z2 Force 9.0 + Lenovo Z6 Pro 9.0 + Huawei MediaPad M5 Lite 8.0 + Xiaomi MiBox 3 8.0
+ Xiaomi MiBox S 9.0 + Huawei Watch GT Sport + Huawei Band 3 Pro

zazabg
Мнения: 590
Регистриран: 02 юни 2010, 02:40

Re: Нелоялните практики на Mtel/Blizoo

Мнение от zazabg » 24 мар 2016, 10:55

Ако това е наистина направено от Мтел/Близу това не е нелоялна практика, а стандартна търговска практика. Ако смятате, че "тъщата" не разбира и не осъзнава своите действия трябва да я поставите под запрещение и да взимате решения от нейно име и за нейна сметка. За персоналната глупост не са виновни операторите. Изречението може да е прозвучало "можете да си направите подарък" защото Айфонът се плаща и не може да е "подарък" срещу нов договор.

Въпросното съобщение и невъзможността обратно да се набере номера е стандартна услуга, която ползват повечето кол центрове. Така че няма гаранция дали е мтел или която и да е фирма. Последно от подобен номер ми звъняха за бяла карта.

Тази тема можеше да я спестиш с обаждане на *88 и въпрос - сключван ли е договор от разстояние?

vanci1990
Мнения: 963
Регистриран: 28 авг 2012, 15:04

Re: Re: Нелоялните практики на Mtel/Blizoo

Мнение от vanci1990 » 24 мар 2016, 10:59

Е чак пък не ясно... Не отричам че правописът ми малко не е на ниво. Ако е заради многотичията, да в излишък са, а за това че примерно съм написал : "Разбрах че Мтел са," като просто не съм написал какви са Мтел, да вместо запетая там може би трябваше да има ... Както видях и впоследствие че съм написал : Говорих по телефона, два пъти. Може би защото бях ядосън, може би и защото преумората от работното място си каза думата.

AVKansazov
Мнения: 4019
Регистриран: 22 сеп 2010, 14:10

Re: Re: Нелоялните практики на Mtel/Blizoo

Мнение от AVKansazov » 24 мар 2016, 11:00

Между другото при договорите от разстояние(дори когато бяха автоматични или само по телефона) никога не са искали данните от личната карта просто защото ги имат(от предишното подписване).Дори само това трябва да ви наведе на мисълта че има нещо нередно.
Lenovo Moto Z2 Force 9.0 + Lenovo Z6 Pro 9.0 + Huawei MediaPad M5 Lite 8.0 + Xiaomi MiBox 3 8.0
+ Xiaomi MiBox S 9.0 + Huawei Watch GT Sport + Huawei Band 3 Pro

vanci1990
Мнения: 963
Регистриран: 28 авг 2012, 15:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Нелоялните практики на Mtel/Blizoo

Мнение от vanci1990 » 24 мар 2016, 11:09

Така аз също помня кога ми изтичат договорите. Също така пазя и копията до мен. Да трябвало е да бъде пазен, но по зла участ е изгубено копието за нея, понеже при едно от пътуванията си е изгубила чанта с долументи. Не говоря е някой от някакъв форум ми бил казъл, преди месец ходих до офис на Близу да ги питам изтекъл лие договора, от там ми казаха да и че можем да прекратим плащанията, защото станал безсрочен. Тогава решихме да ползват Vivacom TV, чрез мой договор. След вчерашната случка веднага след работа отидох до офиса на Близу, от там ми казаха че договора изтича на 20 декември тази година. Защо е проблем на оператора ли? Ами защото заблужадават с обажданията си, тоест казват ама имате подарък от нас като лоялен платец. Защо атакуват възратсни хора, като и вдъхват и напразно щастие и ги набутват с договори? Нима това е нормално?

vanci1990
Мнения: 963
Регистриран: 28 авг 2012, 15:04

Re: Re: Нелоялните практики на Mtel/Blizoo

Мнение от vanci1990 » 24 мар 2016, 11:26

Тъща ми не е нито душевно болна, нито глупава, просто не е на ти с технологиите и практиките на телекомите. Смятам че да се подвеждат така нагло възрастни хора е нелоялно, ако това е стандартно то тогава е много лошо. Нито е първата, нито ще е последната така подлъгана с обещание за безплатен телефон като подарък, а *88 няма как да набера тъй като телефонни услуги ползваме от Vivacom и Теленор. Обаче след работа ще ходя до Близу. Също така ще говори и с полицията, в случай че е пък другия вид измама. Знам за кол центровете как процедират и че обратната връзка с тях от набралия те номер е невъзможна.

vanci1990
Мнения: 963
Регистриран: 28 авг 2012, 15:04

Re: Re: Re: Нелоялните практики на Mtel/Blizoo

Мнение от vanci1990 » 24 мар 2016, 11:28

Това ме наввде на мисълта наистина, обаче има редки случай в които искат данни като ЕГН например, или отговор на таен въпрос, тъй като оже отсрещната страна да не е търсения човек, а някой който има достъп до телефона му в момента на позвъняване.

Swabhav
Мнения: 382
Регистриран: 27 фев 2009, 17:19

Re: Re: Re: Нелоялните практики на Mtel/Blizoo

Мнение от Swabhav » 24 мар 2016, 11:32

[Quote]Смятам че да се подвеждат така нагло възрастни хора е нелоялно, ако това е стандартно то тогава е много лошо.[/Quote]

всички телекоми го правят. И от ЧЕЗ са ми се обаждали :)
[Quote]
а *88 няма как да набера тъй като телефонни услуги ползваме от Vivacom и Теленор[/Quote]

0888088088 за други оператори :)

Отговори