Непоисканата услуга "U1 на т.нар. Универсална ПРИМА

rrr444
Мнения: 63
Регистриран: 22 яну 2012, 23:30

Непоисканата услуга "U1 на т.нар. Универсална ПРИМА

Мнение от rrr444 » 23 мар 2016, 16:35

Здр.

Темата е дъвкана отчасти и за кратко във форума. Но недосдъвкана. Няколко въпроса има зачекнати там. Но почти без отговор. В друг форум пак има такава – пак почти нищо съществено в нея.

Та...Щото съм заинтересован...Да я повдигна пак тази темичка:

1. Всяко ли презареждане (независимо кога в периода на валидност на Прима картата ще се направи презареждането) на Универсална прима удължава периода на валидност на сумата с 90 дни? Да, или не?
2. Ако периодът на валидност на сумата в Универсалната прима не е изтекъл, и се направи презареждане, старата /наличната/ сума губи ли се? Или наличната до момента на презареждането сума се добавя към презаредената сума?
3. Всяко ли презареждане на Универсална прима удължава периода на валидност на Прима картата с 396 дни? Да, или не?
4. С всяко ли презареждане на Универсална прима се активира офертата U1? Да, или не? Моля, пояснете.
5. В момента съм на Прима КЛАСИК. Има ли правило и ако има – какви са начините да го приложа, така че ПРЕДИ предстоящото презареждане на Примата, да СПРА активирането на офертата U1?
6. Предложеният начин (ако съществува изобщо) за стопиране на активирането на офертата U1 трябва да го предложа веднъж само ли? Или трябва всеки път да го прилагам ПРЕДИ презареждане на Универсалната прима?

Благодаря, предварително, на знаещите.


PS
Изчетох всичко из сайта ма Мтел по въпроса. Така е написано всичко... Сучат, мажат. Овъртат по Килифаревски.
Каките на *88 мънкат и мрънкат. Ужас. И не знаят. И казват противоречащи мнения.
Аз търся за мнение някого бит. Нали знаете, че един бит струва повече 100 небити.:)

Atlantique
Мнения: 317
Регистриран: 06 фев 2010, 22:33

Re: Непоисканата услуга "U1 на т.нар. Универсална ПРИМА

Мнение от Atlantique » 23 мар 2016, 18:33

1) Сумата се удължава с 90 дни, ако презареждането е за 6 лв. или повече. Ако се презарежда с по-малка сума - не съм сигурен.

2) Наличната сума не се губи, а се добавя, но старата+новата са с валидност 90 дни от новото зареждане, и ако то е за 6 лв. или повече.

3) Обявено е, че валидността на Прима картата (т.е. телефонния номер) с 396 дни, ако се зарежда с 6 лв. или повече. Ако се зареди с по-малко: не е ясно какво става. (Въведе се различна валидност на номера и на сумата).

4) Мисля, че има възможност предаврително да се избере Универсална тарифа, но без U1. Чрез СМС към 789 с текст "Uni". Т.е. няма да се удържа сума при презареждане, съотв. няма да се получават услуги, а ценоразписа е същия.

http://www.mtel.bg/prima-dopalnitelni-minuti-i-sms#component_tab_content2
"Всички Прима клиенти (с изключение на потребители на Прима за деца, Data Прима), могат да преминат безплатно към новия Прима Универсален тарифен план чрез изпращане на безплатен SMS с текст „U” или „Uni“ на кратък номер 789 или чрез обаждане на *88 (0,18 лв. на обаждане). "

а не този
http://www.mtel.bg/prima-dopalnitelni-minuti-i-sms#component_tab_content1

5) Мисля че може да не си на "оферта U1", само ако се избере "Универсален тарифен план"

6) Избора на "Универсален тарифен план" е еднократен, няма нужда от друго преди следващи зареждания.

rrr444
Мнения: 63
Регистриран: 22 яну 2012, 23:30

Re: Re: Непоисканата услуга "U1 на т.нар. Универсална ПРИМА

Мнение от rrr444 » 23 мар 2016, 19:34

Чест и почитания, Atlantique! За отговорите.

Ще позволите ли да Ви попротивореча. Незначително.

[i]1) Сумата се удължава с 90 дни, ако презареждането е за 6 лв. или повече. Ако се презарежда с по-малка сума - не съм сигурен. [/i]
Склонен съм да приема тази Ви теза. Изводът Ви, че валидността на сумата по Примата се удължава при презареждане с 6 и повече лева, може да се "изпрепрочете" между редовете от сайта на Мтел. В частта "Въпроси и отговори". Само там.
За коректност към другите съфорумници нека отбележа, че презареждане с по-малко от 6 лева е недопустимо. Не се приема от Мтел!

[i]2) Наличната сума не се губи, а се добавя, но старата+новата са с валидност 90 дни от новото зареждане, и ако то е за 6 лв. или повече. [/i]

Склонен съм да приема тази Ви теза. Основанията са ми същите (както по т. 1)

[i]3) Обявено е, че валидността на Прима картата (т.е. телефонния номер) с 396 дни, ако се зарежда с 6 лв. или повече. Ако се зареди с по-малко: не е ясно какво става. (Въведе се различна валидност на номера и на сумата). [/i]

Ок. Приемам че е така. С леки съмнения. Но се съгласявам с Вас.

[i]4) Мисля, че има възможност предаврително да се избере Универсална тарифа, но без U1. Чрез СМС към 789 с текст "Uni". Т.е. няма да се удържа сума при презареждане, съотв. няма да се получават услуги, а ценоразписа е същия. [/i]

Тук ще поспоря с Вас. Не защото не сте прав, а защото никъде в прав текст в сайта на Мтел не е казано така, както Вие мислите. Нещо повече - казано е на сайта, че "При активиране на Универсална Прима карта след 29.11.2015г., тя ще бъде със специални условия при презареждане, които дава оферта U1. С нея при всяко презареждане и срещу такса, картата получава минути към Мтел мобилни номера." и "Универсална Прима е с активирана оферта U1. С нея при всяко презареждане и срещу такса, картата получава до 120 минути към Мтел мобилни номера." ... Кой както иска, така да го разбира. Моята интелигентност не е достатъчна, за да изразя някаква категоричност.

[i]5) Мисля че може да не си на "оферта U1", само ако се избере "Универсален тарифен план"
[/i]

Мдаа. Само дето U1 е неразделна част от Универсалната Прима. Ето: "При активиране на Универсална Прима карта след 29.11.2015г., тя ще бъде със специални условия при презареждане, които дава оферта U1. [B][u]С нея при всяко презареждане[/u][/B] и срещу такса, картата получава минути към Мтел мобилни номера." Та... къде е истината - не знам.

[i]6) Избора на "Универсален тарифен план" е еднократен, няма нужда от друго преди следващи зареждания.[/i]

Много бих се радвал (а и ще съм благодарен), ако споделите откъде направихте това (в т.6) заключение.

Отново изразявам почитанията си към Вас, Atlantique!

Нека все пак изразя следното: Като четем сайта на КАРТЕЛА, да не приемаме желаното (от нас) за вярно. Картелът, в частност Мтел, са майстори на Килифаревските текстове. 200% гаранция!
Сърбал съм им попарата.

georgemadjarov
Мнения: 130
Регистриран: 21 май 2012, 20:11

Re: Непоисканата услуга "U1 на т.нар. Универсална ПРИМА

Мнение от georgemadjarov » 23 мар 2016, 20:14

[Quote]прима удължава периода на валидност на сумата с 90 дни? Да, или не?[/Quote]

А за кви неща си бъбрехме миналата година по тва време, а?
Мечти, мечти-и-и-и

Swabhav
Мнения: 382
Регистриран: 27 фев 2009, 17:19

Re: Re: Re: Непоисканата услуга "U1 на т.нар. Универсална ПРИМА

Мнение от Swabhav » 24 мар 2016, 08:43

При презареждане с 6 лева или повече [B]валидноста на кредита[/B] се удължава с 90 дни. Ако заредиш по време на тези 90 дена нова сума, тя се прибавя към текущата и съответно срока на валидност на кредита се удължава с 90 дена от последното зареждане. По подобен начин се удължава и времето на валидност на картата.

От 29.11.2015г, след зареждане на картата с план Класик ,[B]автаматично[/B] картата минава на план Универсален + оферта U1. След това можеш да премахнеш пакета U1 с СМС(прочети сайта на Мтел, как да го направиш), но в началото ще имаш поне един път активиран подобена оферта.

rrr444
Мнения: 63
Регистриран: 22 яну 2012, 23:30

Re: Re: Re: Re: Непоисканата услуга "U1 на т.нар. Универсална ПРИМА

Мнение от rrr444 » 24 мар 2016, 09:30

[Quote]След това можеш да премахнеш пакета U1 с СМС(прочети сайта на Мтел, как да го направиш), [B]но в началото ще имаш поне един път активиран подобена оферта[/B].[/Quote]

Не! Не е вярно, че е непременно ще имаш поне един път активирана оферта U1!

Може да се избегне активирането на U1, ако ПРЕДИ презареждане, успееш да мигрираш от Прима КЛАСИК към УНИВЕРСАЛНА Прима. /Става с СМС или с обаждане [u]КЪМ оператор[/u] в *88./

А активирането на U1 е автоматично [u]само ако мигрирането[/u] от Прима Класик към Универсална Прима стане [u]чрез презареждане на Прима КЛАСИК[/u].

Източник: Пожелала анонимност кака от *88.

Swabhav
Мнения: 382
Регистриран: 27 фев 2009, 17:19

Re: Re: Re: Re: Re: Непоисканата услуга "U1 на т.нар. Универсална ПРИМА

Мнение от Swabhav » 24 мар 2016, 10:14

[Quote]Източник: Пожелала анонимност кака от *88. [/Quote]

явно обичаш да се ебаваш с хората. Явно вече са ти го обяснили ясно какво да правиш. В този форум явно СМЕ останали хора , които си джуркат топчетата. :)

rrr444
Мнения: 63
Регистриран: 22 яну 2012, 23:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Непоисканата услуга "U1 на т.нар. Универсална ПРИМА

Мнение от rrr444 » 24 мар 2016, 10:51

[Quote]явно обичаш да се ебаваш с хората.[/Quote]
И как го реши баш това?!

Държа да се извиниш.

Всъщност проблемът си е твой. Решавай си го.

[Quote]Явно вече са ти го обяснили ясно какво да правиш[/Quote]
Да. Обясниха ми го нощес. След 20 минутен разговор на *88. Точно [u]преди 7-мото задаване на въпроса ми за начин [/u]за избягваnето на натрапваната оферта U1 кандиса каката да сподели, че е възможно и да не се активира U1.

И аз, под формата на реплика към твой постинг, споделих със съформниците съвета на каката.

А ти заяждаш ли се. Надявам се - не.

Със здраве!

Swabhav
Мнения: 382
Регистриран: 27 фев 2009, 17:19

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Непоисканата услуга "U1 на т.нар. Универсална ПРИМА

Мнение от Swabhav » 24 мар 2016, 11:22

http://www.mobilebulgaria.com/forum/read/post/492059/page/1/%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5

в тази тема сме обсъждали това с примите. продължавай с джуркането. :)

Atlantique
Мнения: 317
Регистриран: 06 фев 2010, 22:33

Re: Непоисканата услуга "U1 на т.нар. Универсална ПРИМА

Мнение от Atlantique » 24 мар 2016, 11:34

В случая "пожелалата анонимност кака" е права. ;)

По 4) споделям личен опит, който потъврждава казаното в неправ текст в сайта на М-Тел (вж. и 2-та линка). Активирал съм Универсална тарифа, но без U1. След това при зареждане на сума нищо не ти се удържа.


Т.нар. "Универсална тарифа" и "оферта U1" са с един и същ ценоразпис на услуги, но първата може да се ползва без "абонамент" за услуги при зареждане. Затова явно има и 2 Tab-а на страницата на М-Тел.

Отговори