Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

koftibe
Мнения: 6
Регистриран: 02 окт 2019, 22:39

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от koftibe » 16 мар 2020, 21:16

Колега теленор е същата работа. От 18 офертите мо бяха 24 и 26 после 21 и 23 и последния месец пуснаха за 19 лв. Пак не преподписах защото предлагат неща които не използвам. При когото и да отидеш ще е същото. По-добре изчакай, както каза iWolff

MapTo_D
Мнения: 389
Регистриран: 05 юни 2006, 13:21

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от MapTo_D » 18 мар 2020, 16:02

Аз съм в последния месец от договора с виваком. Излизат и оферти на сегашния ми план /смарт м+/, цената вместо 17,99 е 18,99, имам 7000мб нет, т.е. 1000мб повече от момента. Имам и някакви планове смарт Л за 19,99 и 20,99 съответно с 8 и 10гб нет. Има и някакви екстри, които не ме интересуват. Е какво, на смарт М няма ли да мога да преподпиша, т.е. на по-ниска от сегашната такса? Трябва да ида до офис да ги питам, навсякъде, където съм има wi-fi и спокойно мога да си намаля нета до 2-3гб...

iWolff
Мнения: 1186
Регистриран: 13 юли 2006, 19:51

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от iWolff » 18 мар 2020, 16:16

Мноооого, много трудно, да не кажа невъзможно ще можеш да минеш на по-ниска такса и то евентуално след пълното изтичане на договора. Чувал съм, че някои са успявали, но с очите си не съм го виждал. В най-добрия случай по-скоро може да останеш на същите условия, от колкото да минеш на по-нисък план. На по-ниска цена ще ти предложат офертите от каталога, които са безсмислени.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch Series 4 44mm

Потребителски аватар
Диян
Мнения: 1405
Регистриран: 01 фев 2012, 16:44

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от Диян » 18 мар 2020, 23:51

iWolff написа:
18 мар 2020, 16:16
Мноооого, много трудно, да не кажа невъзможно ще можеш да минеш на по-ниска такса и то евентуално след пълното изтичане на договора. Чувал съм, че някои са успявали, но с очите си не съм го виждал. В най-добрия случай по-скоро може да останеш на същите условия, от колкото да минеш на по-нисък план. На по-ниска цена ще ти предложат офертите от каталога, които са безсмислени.
Аз минах на по ниска такса при Теленор без проблем,декември ми предстоеше преподписване и се възползвах.
Какъв ви е проблема не мога да ви разбера!

iWolff
Мнения: 1186
Регистриран: 13 юли 2006, 19:51

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от iWolff » 19 мар 2020, 07:54

И не прочете ли, че в тази ситуация става въпрос за Виваком, а не за Теленор...
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch Series 4 44mm

mjoy383
Мнения: 198
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от mjoy383 » 19 мар 2020, 10:26

Искам да ми покажат , къде в общите условия на оператора - ВИВАКОМ (ЧЕ ТЕ СА НАЙ-ИЗТЕЩЯНИТЕ НА ТЕМА ДОГОВОРИ) от 2017г., които са подписани, пише, " ЧЕ ОПЕРАТОРА МОЖЕ ДА ТИ ПРОМЕНЯ УСЛОВИЯТА С ЕДНОМЕСЕЧНО ПРЕДИЗВЕСТИЕ" ?!? Аз защо не съм го намерил никъде, а изчетох всичките им общи условия? Отделно от това, договор се сключва за срок при условията в които е изпълняван договора от двете страни. Как така, след като Абонат не е подписвал допълнителни условия след 2017г. може оператора да ти измени условията?1? Това е пълен абсурд. За договори след 2018г. е възможно да важи след въвеждането на 3 месечните такси за прекратяване на договор, но преди това в общите условия такъв текст не е записан! Така, че могат да ни хванат и поразкарат малко.

iWolff
Мнения: 1186
Регистриран: 13 юли 2006, 19:51

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от iWolff » 19 мар 2020, 10:33

Общите условия мисля, че не са част от договора. Тях ти ги дават като отделен документ, на който дори не се подписваш. И когато има актуализиране на общите условия получаваш съобщение за това. Поне така е при Теленор, за последната година мисля, че два пъти получавах SMS за изменение на общите условия с линк към тях. В случая за какво по-точно става въпрос, че нещо съм пропуснал?
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch Series 4 44mm

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9251
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от Ванката » 19 мар 2020, 10:35

iWolff написа:
19 мар 2020, 10:33
Общите условия мисля, че не са част от договора. Тях ти ги дават като отделен документ, на който дори не се подписваш. И когато има актуализиране на общите условия получаваш съобщение за това. Поне така е при Теленор, за последната година мисля, че два пъти получавах SMS за изменение на общите условия с линк към тях. В случая за какво по-точно става въпрос, че нещо съм пропуснал?
Потвърждавам, и аз получих на няколко пъти изменение на общите условия от тях.
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung Galaxy Watch 46mm
Samsung Galaxy Buds+

mjoy383
Мнения: 198
Регистриран: 19 ное 2018, 22:29

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от mjoy383 » 19 мар 2020, 10:45

Раздел VII ПРАВА НА БТК

75. БТК има право да получава в срок всички дължими от Абонатите суми за ползването на предоставените услуги.

76. Да предлага отстъпки за продажба на пакети от услуги или услуги и крайни устройства.

77. БТК има право да откаже сключването на договор с определен Потребител, ако за същия са налице незаплатени задължения към БТК, произтичащи от други договори за електронни съобщителни услуги, сключени между страните или в следствие на извършена кредитна оценка.
77.1 (нова в сила от 29.03.2012 г.) БТК може да откаже сключването на договор,
когато Абонатът не желае незабавно влизане в сила на договора, по силата на който от страна на БТК се предоставя крайно устройство.

78. БТК има право да променя номерата на Абоната с 30 дневно писмено предизвестие, когато нормативен или индивидуален административен акт налага това, както и в случаите на структурни промени в Мрежата.

79. (изм. в сила от 07.05.2013 г.) БТК има право да прави изменения в технологията или структурата на Мрежата и да разширява обхвата на предоставяните услуги, за което следва да уведоми по подходящ начин Абонатите/Потребителите. При сключване на договор БТК осигурява на информация за покритието на мрежата, която може да бъде открита и на страницата на дружеството в Интернет. По отношение на абонати юридически лица, БТК има право да прави изменения в технологията или структурата на Мрежата и да разширява/стеснява обхвата на предоставяните услуги, съответно след 2- дневно/30-дневно уведомление до Абонатите/Потребителите. Ако в резултат на това, използваните от Абоната/Потребителя крайно устройство и SIМкарта не позволяват пълноценно ползване на новите услуги, замяната на крайното устройство и/или SIМ карта с нови е за сметка на Абоната/Потребителя.

80. За целите на изграждането и/или поддържането на Мрежата, БТК има право временно да изключва връзката на Абонат/Потребител с Мрежата, като за целта, при планирани прекъсвания, уведомява Абонатите/Потребителите си по подходящ начин 2 дни по-рано, в случай че като следствие се очаква прекъсване или влошаване на предоставяните услуги при което се нарушава т. 145.

81. БТК има право да ограничи достъпа до част от услугите или да прекрати индивидуалния договор в следните случаи:
81.1. има достатъчно основания - данни, събрани от БТК, от които може да бъде направен извод, че Абонатът осъществява или допуска осъществяване на трафик, с цел реализиране на печалба, включително в случаите по т. 70.
81.2. (изм. в сила от 01.04.2010 г.) Абонатът има неизплатени дължими задължения към БТК
81.3. констатирани нарушения на договорни задължения от страна на Абоната към БТК;
81.4. проучване, извършено въз основа на постъпила писмена жалба, за неправомерни действия и/или заплашителни или обидни повиквания или други форми на комуникация, осъществени чрез SIM-картата на Абоната или Потребителя.
81.5. (нова в сила от 13.11.2009 г.) когато Потребител на предплатена услуга не предостави данните, нужни за идентифициране съгласно т. 68.1., изходящите му повиквания и изпращането на кратки текстови съобщения ще бъдат спрени на 01.01.2010 г., с изключение на повикванията към услуги за спешни повиквания. В
случай, че Потребителят не предостави данните за идентифициране, съгласно т. 68.1., в срок до 31.01.2010 г., достъпът му до услуги за спешни повиквания ще бъде спрян.
81.6. (нова в сила от 13.11.2009 г.) когато Потребител на предплатена услуга не предостави данните за идентифицирани съгласно т. 68.1. до 31.01.2010 г. предоставянето на предплатената услуга се спира, считано от 01.02.2010 г. В периода до изтичане на срока/периода на валидност на предплатената услуга, БТК подновява или активира услугата само след предоставяне на данните за идентифициране.

82. (изм. в сила от 29.03.2012 г.) БТК има право да състави указател, в който, при наличие на изрично изразено писмено съгласие на Абоната, да вписва данните по т. 59, с изключение на тези данни, за които Абонатът писмено е заявил, че не желае предоставянето им, както и да предоставя на трети лица информацията, включена в указателя, при наличие на изрично писмено съгласие на Абоната.

83. БТК си запазва правото при сключване на договори с Абонатите да поставя и допълнителни условия, доколкото това не противоречи на нормативни разпоредби.

84. БТК има право по реда на тези Общи условия да изисква от Потребители или Абонати допълнителни документи или информация, свързани с реализиране на права или осигуряване на изпълнението на задължения по Общите условия или договора, като това изискване не може да противоречи на действащото законодателство или на тези Общи условия.
84.1. БТК има пълен достъп до CLI информацията независимо от настройките, въведени от Абоната.
84.2. БTK може да отмени временно зададените от Потребителя настройки в следните
случаи:
84.2.1. в случай на нарушаване на функционирането и/или управлението на мрежата или на елементи от нея;
84.3. След възстановяване на нормалното функциониране и/или управлението на мрежата БТК възстановява зададените от Потребителя настройки.

85. БТК има право да оправомощи трети лица като свои търговски представители за сключване на договори и/или събиране на вземания, като тези обстоятелства предварително ще бъдат направени публични чрез публикуване на на страницата на БТК в Интернет.

86. (изм. в сила от 25.05.2018 г.) Обработването на личните данни при извършване на кредитна оценка за определяне на платежоспособността на клиента, както и при оценка на Потребителя за целите на маркетингови проучвания и за изготвяне на абонатни профили според индивидуалните им предпочитания, се извършва при
условията на Политиката за поверителност.
Ей, тук ми намерете къде Оператора може да спре телефона на абоната в случай, че му е изтекъл договор и от срочен преминава в безсрочен! И престанете да баламосвате хората и да ги карат да сключват договори в несвяст.

iWolff
Мнения: 1186
Регистриран: 13 юли 2006, 19:51

Re: Скрити планове за частни лица (A1,Теленор,Виваком)

Мнение от iWolff » 19 мар 2020, 10:53

Кой е казал, че ще му спрат телефона, аз такова нещо не съм видял някой да казва. Може да изменят условията по безсрочен договор, както А1 измениха условията за Боб абонатите и вече няма план без месечна такса, до колкото си спомням.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch Series 4 44mm

Отговори