Мтел: Лудостта Разговори и Интернет на отделни фактури

vladus
Мнения: 170
Регистриран: 04 сеп 2007, 16:27

Мтел: Лудостта Разговори и Интернет на отделни фактури

Мнение от vladus » 20 май 2013, 12:07

Една доста интересна и надявам се полезна за много потребители тема, свързана със схемата на работа на Мтел и работещата в сътрудничество с тях фирма за събиране на задължения Кронос. Тук ще прочетете за глупостта да измислиш сим карта за разговори и модем за интернет, ползвани от един и същи абонат с един единствен номер да бъдат разделени на отделни фактури. Нещо, което създава огромно неудобство, тъй като неведнъж в бързината при плащане на сметка съм забравял да кажа, че ползвам и моб. интернет чррз модема. А за това колко го ползвах реално чети по-надолу.
Абонат съм на Мтел от около година, като притежавам една карта за разговори и usb модем за мобилен интернет. Плащам си редовно сметките, а въпросния модем, който впоследствие никога не съм ползвал си седи в шкафа и трупа прах, тъй като не ми трябва, а за моб.нет ползвам услугите на Глобул. Защо съм го взел тогава ли? -Защото незнайно как преди време са успели да ми го пробутат като видиш ли някаква страхотна промоция или тем подобни, а в това колегите служители на моб.оператори са виртуози - да ти натрапят и задължат да плащаш впоследствие устройства и услуги, от които нямаш грам, ама грам нужда.
От около месец на няколко пъти ми се случи да получавам позвъняване от небезизвестната фирма "Кронос" за непогасени по техните думи задължения за периода януари-февруари 2013 в размер на ~30лв, на което аз много се учудих тъй като телефона си ми е пуснат и си звъня от него. Така няколко пъти, докато се усетя да звънна на *88 и да ги накарам да проверят откъде аджеба идва това разминаване Мтел да ми казват, че всичко е платено, а в другия момент Кронос да ме изкарва некоректен платец. Тук трябва да благодаря на колежката Николова от центъра за обслужване на клиенти на Мтел, че е един от малкото техни служители, които си вършат добре работата с внимание към клиента, а на всичкото отгоре и с усмивка. Разбрах, че тази "мнима" сума идвала от модема за мобилен интернет, който бил на отделна фактура и се оказвало, че не спомене ли абоната, че ползва такова ус-во то било абсолютно невидимо за системата! Е това, ако не е тотално сбъркана схема на работа здраве му кажи. На тази схема е заслугата потребителя чинно да плаща всеки месец, а на после да му звънят разни фирми кръвопийци да му търсят пари. Като си абонат на оператор и отиваш да плащаш толкова ли е трудно да ти бъдат проверени по ЕГН и номер всички услуги, които ползва въпросното лице от страна на моб.оператор, а не да се получават такива нелепи ситуации? Въпрос към Мтел: кога най-после ще си оправите тромавата и негъвкава система и вашите служители ще престанат да третират клиентите си, като че ли са им длъжни с нещо лично на тях. За радост август месец си спирам картата към вас и повече на 10м в радиус от клон на Мтел не искам да припарвам!!!

afficionado
Мнения: 702
Регистриран: 04 окт 2010, 18:15

Re: Мтел: Лудостта Разговори и Интернет на отделни фактури

Мнение от afficionado » 20 май 2013, 13:50

В мене постът ти буди само недоумение, съжалявам..Обвиняваш тежко другите вместо да търсиш причината в себе си. Без да съм адвокат на Мтел, казвам, че явно не са ти ясни нещата, което личи от:
[Quote]сим карта за разговори и модем за интернет, ползвани от един и същи абонат с един единствен номер да бъдат разделени на отделни фактури.[/Quote]
Това за модема, споменато няколко пъти, е напълно излишно да го пишеш. Защото мобилен интернет в случая се ползва не от модем, а от сим карта за данни, която забележи, има собствен мобилен номер. Тя работи там където я сложиш, може да е модем, може да е устройство с 3G слот, таблет и пр...А за това че забравяш какви абонаменти имаш да плащаш, не знам какво да кажа...

[BG]Agent_Kowalski
Мнения: 2246
Регистриран: 24 ное 2006, 09:38

Re: Мтел: Лудостта Разговори и Интернет на отделни фактури

Мнение от [BG]Agent_Kowalski » 20 май 2013, 14:38

Приятелю ти имаш две сим карти с два отделни номера.
Като отидеш в магазина и кажеш искам да платя номер 088.... и ти казват някаква сума и ти плащаш.И аз съм така има една карта на мое има ,която аз използвам има и една друга,която използва майка ми.Аз като отида и си кажа номера ми казват моята, тя като отиде си казва нейната и излиза нейната.Ако си кажа ЕГН-то ми казват и двете сметки (излизат на една дата).
А на теб не ти ли е правило впечатление че не си плащал тоя така наречен модем тия месеци?

agb
Мнения: 74
Регистриран: 17 юни 2004, 17:58

Re: Мтел: Лудостта Разговори и Интернет на отделни фактури

Мнение от agb » 20 май 2013, 14:45

Просто когато подписваш абонамент за нова карта, независимо за каква услуга е, искаш да се прибави към съществуващата ти фактура. Елементарно е. Аз не мога да си представя кой е този мазохист който ще поиска да има две отделни сметки, не дай си боже и да излизат на различни дати, към един оператор?!?!?! А това да си следиш плащанията е изключително ангажимент на абоната. Ако те мързи, или не си в състояние да го правиш - отиваш в някоя банка, правиш си една дебитна карта и се регистрираш за автоматични плащания на комуналните сметки на ВСИЧКИ абонаменти. И това е...

Johnniie
Мнения: 220
Регистриран: 20 апр 2013, 16:35

Re: Мтел: Лудостта Разговори и Интернет на отделни фактури

Мнение от Johnniie » 20 май 2013, 15:06

Само искам да ви споделя,че независимо колко телефонни номера имате вие сте само и единственно с един абонатен номер,който съответсва на ЕГН-то на титуляра.Значи аз като имам 4-ри карти към Глобул и 2 към Виваком трябва да си казвам всички номера отделно ли,не немисля така.Само и единственно в Мтел се случва това и да ви споделя,че така е от години тъй като съм им бил абонат.Защо в Глобул или Виваком при казването на,който и да е от телефонните номера ми излизат задълженията за всички карти,а видиш ли в Мтел трябва да си вървя с едно листче на което съм си написал всички номера.Надявам се корпоративните клиенти на Мтел да не им се налага това,защото при една компания от 1000 служителя,на управителя ще му трябват 2 дни отпуск за заплащане на телефонните номера.

Спорен ден.

Crazy Heart
Мнения: 1987
Регистриран: 21 дек 2007, 14:17

Re: Мтел: Лудостта Разговори и Интернет на отделни фактури

Мнение от Crazy Heart » 20 май 2013, 15:13

Не е така, абонатен номер няма. Може да имаш много договори на едно ЕГН, ако договора за модема и мобилния ти интернет са на различни договори, то те ще са на различни фактури. Препоръчвам ти да посетиш магазин за повече информация, и евентуално да обединиш услугите си за да нямаш притеснения за напред.

agb
Мнения: 74
Регистриран: 17 юни 2004, 17:58

Re: Мтел: Лудостта Разговори и Интернет на отделни фактури

Мнение от agb » 20 май 2013, 15:15

Пълни глупости. Всеки договор е с отделен абонатен номер. Ако включваш новите карти към съшествуващия договор ще си с един абонатен номер. Ако искаш да отделиш сметката на някой номер си сключваш отделен договор за него и си имаш отделен абонатен номер и отделна фактура. Аз имам фирмен абонамет и получавам една фактура за единия номер и друга за всички останали номера във фирмата. Въпросния номер си плаща сметката отделно, останалите си плащат накуп. Всяка фактура върви с отделен абонатен номер, т.е. в случая са два. Това е при Мтел, същото важи и за другите оператори.

vladus
Мнения: 170
Регистриран: 04 сеп 2007, 16:27

Re: Мтел: Лудостта Разговори и Интернет на отделни фактури

Мнение от vladus » 20 май 2013, 15:35

Точно за това си говорим.
Хиляда договора досега съм подписвал с Глобул и имам в момента 2 номера към тях и модем за интернет, а всичко което трябва да направя когато искам да платя всичко накуп е да продиктувам един от двата ми номера!
Благодаря на колегите от Мтел във форума, че се отзоваха "достатъчно бързо". lol

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9253
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Мтел: Лудостта Разговори и Интернет на отделни фактури

Мнение от Ванката » 20 май 2013, 15:40

Да защото Глобул не те питат, като решиш да добавяш нова услуга с нов абонамент дали да е на нова фактура а директно ти го мятат на старата. Всъщност няма логика като си пускал нет да не ти сложат услугата към другите на една фактура. С една дума \"помияри\".:D
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung Galaxy Watch 46mm
Samsung Galaxy Buds+

vladus
Мнения: 170
Регистриран: 04 сеп 2007, 16:27

Re: Мтел: Лудостта Разговори и Интернет на отделни фактури

Мнение от vladus » 20 май 2013, 15:54

Aми да, просто не си вършат работата като хората.
@[BG]Agent_Kowalski: Няма как да ми направи впечатление, както казах аз въобще не съм го ползвал.

Отговори