Проблеми в мрежата на Теленор

MURDOG
Мнения: 49
Регистриран: 23 юни 2010, 20:31

Проблеми в мрежата на Теленор

Мнение от MURDOG » 12 дек 2019, 13:54

Здравейте ,искам да попитам има ли потърпевши от следната ситуация.Платили сте сметка, но в приложението ви пише че не сте????Попитах служители на Теленор и при връзка със тяхните колеги излиза че на 12 .12 (декември) има проблеми в системата. Има ли други с такъв проблем ?
Моя проблем е в Бургас

defierofodds
Мнения: 207
Регистриран: 11 юли 2019, 07:00

Re: Проблеми в мрежата на Теленор

Мнение от defierofodds » 12 дек 2019, 13:58

Аз от скоро имам тяхна карта и забелязвам, че като цяло им е много муден билингът. Примерно отчетната ми дата е 5-и, а в epay излиза около 10-и - 11-и, при това ако специално проверя. След плащане, и в приложението отнема време да се отчете.

Leo Kolev
Мнения: 319
Регистриран: 09 авг 2010, 02:42

Re: Проблеми в мрежата на Теленор

Мнение от Leo Kolev » 12 дек 2019, 14:01

Щом има проблем, вероятно ще се отрази до 2-3 дни. Ако не, звъниш на оператор и искаш съдействие.
Samsung Galaxy S9 Plus
Apple iPhone 8 Plus

iWolff
Мнения: 1060
Регистриран: 13 юли 2006, 19:51

Re: Проблеми в мрежата на Теленор

Мнение от iWolff » 12 дек 2019, 14:01

Само при плащане през самото приложение My Telenor отчита веднага, че е платено. Ако платите на каса в офис на оператора или на друго място, отчита след ден-два в приложението, че е платено.
iPhone 11 + AirPods 2 + Galaxy Watch 46mm

MURDOG
Мнения: 49
Регистриран: 23 юни 2010, 20:31

Re: Проблеми в мрежата на Теленор

Мнение от MURDOG » 12 дек 2019, 14:11

iWolff написа:
12 дек 2019, 14:01
Само при плащане през самото приложение My Telenor отчита веднага, че е платено. Ако платите на каса в офис на оператора или на друго място, отчита след ден-два в приложението, че е платено.
Винаги съм си плащал сметките на каса ,не е имало такъв проблем .Затова питам за други с такъв. Сметката е платена преди 2 дни .

debeliat
Мнения: 29
Регистриран: 12 сеп 2019, 14:56

Re: Проблеми в мрежата на Теленор

Мнение от debeliat » 12 дек 2019, 14:25

При А1, такива бъгове няма :)

banan
Мнения: 280
Регистриран: 20 ное 2009, 23:39

Re: Проблеми в мрежата на Теленор

Мнение от banan » 12 дек 2019, 14:45

Когато плащаш при посредник (epay.bg, или друг подобен on line или не) средствата постъпват в сметка на Теленор, на следващия ден Теленор вижда, че си платил и подава информация към epay.bg, че си платил за този абонатен номер, но това на следващия ден. Само през приложението сумата за плащане постъпва директно в тяхната сметка и след няколко минути в приложението ти "пише", че сметката е платена. При плащане чрез приложението ми отчита в банката "Плащане на ПОС в чужбина"

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9091
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Проблеми в мрежата на Теленор

Мнение от Ванката » 12 дек 2019, 14:57

iWolff написа:
12 дек 2019, 14:01
Само при плащане през самото приложение My Telenor отчита веднага, че е платено. Ако платите на каса в офис на оператора или на друго място, отчита след ден-два в приложението, че е платено.
Няма такова нещо. Дръпнаха си парите от сметката ми и нямаше и десет минути, и плащането беше отчетено.
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3

iWolff
Мнения: 1060
Регистриран: 13 юли 2006, 19:51

Re: Проблеми в мрежата на Теленор

Мнение от iWolff » 12 дек 2019, 15:25

То дърпането от сметката пак си го направил през приложението с автоматично плащане, нали? Ако е така, то е същото като да си го платиш през самото приложение.
iPhone 11 + AirPods 2 + Galaxy Watch 46mm

Потребителски аватар
Ванката
Мнения: 9091
Регистриран: 15 сеп 2011, 10:28

Re: Проблеми в мрежата на Теленор

Мнение от Ванката » 12 дек 2019, 15:26

Да, да, тъкмо щях да трия мнението, защото пишем за едно и също нещо. :D
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3

Отговори