Относно BOB
-
- Мнения: 29
- Регистриран: 18 юни 2014, 02:01
Re: Относно BOB
Офертата от 4,99 на Боб вече не се предлага, това ми отговориха вчера.
Re: Относно BOB
Днес бях в офис на А1 защото ми трябва дубликат на сим. Отказаха поради технически проблеми в системата. Породен от това че договора бил изтекъл (безсрочен от самото начало) и не можели да управляват заявката. Поради това получавам обичайната доза промоции че за 10 лв (не съм 100% сигурен или 11 беше) ако се прехвърля на договор ще ми дадат и 200 мин + 200 МБ. Добре казвам ама за 6.90 сега имам 100 мин и 4 ГБ не е ли малко безмислено това. Казвам ще звънна на 123 за съдействие. Така и направих, описах ситуацията и от 123 ми казаха че желаят да говорят със сътрудника който ме е обслужвал. И да оказа се че няма проблем такъв, не се налагало "спешно" да се сменя операта просто получих каквото желая след само час и нещо.
Re: Относно BOB
И на мен днес като плащах Боб картата на майка ми, почнаха да ми обясняват, че юли няма да има вече Боб, и че най доброто, което мога да получа е 6,90 за 100 мин и неогр към пет номера от А1, но аз не се съгласих и отказах. Утре вече нямало да в има тази оферта, била само за деня. Ами ако не бях дошъл днес да плащам а след осем дена....
Цървули долни!
Цървули долни!
- Luke_Netwalker
- Мнения: 917
- Регистриран: 12 дек 2011, 13:30
Re: Относно BOB
Това са изцепки на служителите от офисите. БОБ им е като цирей на г*за. По принцип ако искат да го спрат винаги могат да направят това, но както е по закон – с едномесечно предизвестие. От ВИВАКОМ така ми спряха една предплатена карта от едновремешните – получих СМС, че още един месец мога да я ползвам на старите условия и след това минава на някаква обща тарифа. Разбира се след един месец картата отиде в кошчето.
Най-добре човек да плаща през ePay. Няма висене по опашки, няма досаждане с “една много изгодна оферта, специално за вас като лоялен клиент” .
Re: Относно BOB
==================================
Последна промяна от Blue Sky на 05 авг 2019, 17:51, променено общо 1 път.
Re: Относно BOB
Точно така е. И аз колега, съм на твоята тарифа, и на мен също не искаха да ми сменят СИМ-картата с по-малка, но все пак се съгласиха да ми срежат СИМ-ката с един специален перфоратор и сега я ползвам "рязана". Ти загуби ли си твоята СИМ-ка?
Re: Относно BOB
Здравей, не с търпение и много упорство плюс помощ от 123 и разговор с консултанта ми дадоха нова пластика от онези които се чупят на 3 и сега няма проблем. Но много странни истории чуха ушите ми. И си мислят че като съм ги изслушал са ме убедили. Влизам с желание да ми свършат елементарна услуга (а и си плащам 9.90 лв) Получавам безмислено облъчване за около час.
-
- Мнения: 51
- Регистриран: 20 апр 2008, 09:41
Re: Относно BOB
Ето какво ми попадна днес.
А1 замразяват предлагането на БОБ, старите клиенти си остават на безсрочен както до сега.
https://www.flagman.bg/article/190105
А1 замразяват предлагането на БОБ, старите клиенти си остават на безсрочен както до сега.
https://www.flagman.bg/article/190105
Re: Относно BOB
Идеално, за 6.79 на месец 100 мобилни и 100 стационарни плюс 4ГБ, няма да спра никога тая карта. Иначе щом разбрах преди години, че има нови сим карти отидох и си я смених. Не помня дали платих или беше безплатно. Важното беше 4Г да има и да е нано...
Re: Относно BOB
Спират предлагането от 01.07.2019.Служителите в офисите лъжат,че bob се спира и приканват клиентите да подпишат с А1.