Деактивиране на сигнал за преносимост

maxito2
Мнения: 684
Регистриран: 17 юни 2008, 16:00

Re: Деактивиране на сигнал за преносимост

Мнение от maxito2 » 26 сеп 2019, 17:29

zazabg написа:
26 сеп 2019, 15:44
Някой с идея за процедурата при Виваком? Защото ми съобщиха, че няма такова нещо. В Теленор се премахва с цъкане на една отметка в май Теленор приложението
Не знам каква е процедурата, но според т. 29 от общите им условия би трябвало да могат да го деактивират.. може би с обаждане в техния кол център или на място в магазин..

Leo Kolev
Мнения: 319
Регистриран: 09 авг 2010, 02:42

Re: Деактивиране на сигнал за преносимост

Мнение от Leo Kolev » 26 сеп 2019, 20:05

mishobehar написа:
26 сеп 2019, 16:23
То вече има ли план с минути само към един оператор? Май всичките вече са с национални минути. Реално не виждам много смисъл от това, но може да има много хора с 5+ годишни планове
Предплатените карти са винаги с повече минути в собствената мрежа.
Samsung Galaxy S9 Plus
Apple iPhone 8 Plus

tzincbg
Мнения: 6134
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Деактивиране на сигнал за преносимост

Мнение от tzincbg » 26 сеп 2019, 22:48

Leo Kolev написа:
26 сеп 2019, 20:05
mishobehar написа:
26 сеп 2019, 16:23
То вече има ли план с минути само към един оператор? Май всичките вече са с национални минути. Реално не виждам много смисъл от това, но може да има много хора с 5+ годишни планове
Предплатените карти са винаги с повече минути в собствената мрежа.
Зависи - браво плюс е с минути към всички, браво с повече, но само в собствената мрежа и е по-евтин, бонус е към всички, но пък първоначално цепи 3 минути. А1 предплатена е с равни минути в мрежата и национални при 6 лв зареждане и двойно повече към всички при10 лв.
Теленор първи въведоха минути на предплатена към повече от една карта(към цялата си мрежа), после национални и дадоха Жега на другите, но нещо вече не им е приоритет и пакетите са по-неизгодни... Но пък важат в роуминг, похвално.

zazabg
Мнения: 580
Регистриран: 02 юни 2010, 02:40

Re: Деактивиране на сигнал за преносимост

Мнение от zazabg » 07 дек 2019, 13:33

Получих най-после отговор от техническо лице на Виваком, разбиращо какво питам. Отговорът е - за да изключим сигнала трябва да спрем Volte услугата.

Така ме карат да си реша дали да набирам всички по-бързо или определени номера 5сек по-бързо

Отговори