iPhone 11 Pro Max
-
- Мнения: 217
- Регистриран: 28 дек 2011, 15:32
Re: iPhone 11 Pro Max
Бях в магазина в Бургас за Хромкаст но както и да е Интересно ми беше да усетя разликата от двата модела в ръката ми Тежест дисплей
По принцип държа на голям дисплей и батерия но само заради това да взимам Макс нещо ми се вижда нерантабилно
В момента съм с 6s Plus и на времето имаше коствена разликата с 6s
По принцип държа на голям дисплей и батерия но само заради това да взимам Макс нещо ми се вижда нерантабилно
В момента съм с 6s Plus и на времето имаше коствена разликата с 6s
Re: iPhone 11 Pro Max
andrianivanov написа: ↑21 ное 2019, 20:48
Днес с разходих из Техномаркет Голям ужас е да гледаш продуктите им през витрина Дори не се спрях При условие че в Германия са достъпни във всяка верига свободно за тест
Абсолютно съм съгласен за това, че всеки един продукт трябва да е достъпен човек да го тества на спокойствие и да си поиграе с него колкото иска, за да прецени дали да даде една шапк апари за него или не.
Заради това вече ползвам само Технополис за да видя някой интересен за мен апарат.
Иначе като помолиш някой "консултант" да изкара от витрината заключен апарат и той ти висва на главата да те гледа какво правиш и да чака да го прибере...
Не е истина просто какво малоумие!
пп. Относно избора: гледате, разцъквате и преценявате кой от двата, като големия определено батерията му е чук (Про-то сигурно и неговата не е лоша).
Ако искаш незабавно да видиш резултатите от труда си, мий чинии!
-
- Мнения: 2
- Регистриран: 29 ное 2019, 03:58
Re: iPhone 11 Pro Max
Лично имам страхотен проблем с този телефон - отсрещната страна постоянно ми индикира, че не ме чуват добре.
Минах през creative center, там становището беше както обикновено - всичко е наред, проблемът не е във вашия телевизор. На въпросът къде точно е, тогава, ми съобщиха с недомлъвки, че бил в БГ мрежата, знаели, че А1 работят по отстраняването му, нямали информация за други мрежи.
Говорих си с акаунт мениджъра във ВИВАКОМ. Каза ми, че е полудял покрая същия проблем, тъй като му го били разпределили служебно и си скъсал нервите от невъзможност да проведе нормален разговор. Нямал допълнителна информация, но по-скоро било в OS на телефона и те чакали ъпдейт.
Изчаках последния месец и половина, откакто го взех, за да видя дали няма да се окаже масов проблем и да има официално становище от Apple - нищо подобно.
Звънях пак на Creative, все пак са оторизиран сервиз - момчето се опита да ме успи с някакви глупости - работили по проблема; имало ъпдейт, който решавал проблема с падането на връзката; да съм си видел настройките - изобщо глупости, които могат да минат пред някоя домакиня на 60, с нула технически знаение. Щеше да е по-откровен, ако ми беше казал - нямам идея откъде е проблемът, пробвай поддръжа извън БГ или дай да видим да го сменяме.
Та търся съвет или идея какво да правя оттук нататък. Мога да ги вея по всички форуми, ама нямам чак толкова свободно време и не е това целта на упражнението, а паметник за 3К да ми стои вкъщи на шкафа - също ми е доста неадекватно...
Минах през creative center, там становището беше както обикновено - всичко е наред, проблемът не е във вашия телевизор. На въпросът къде точно е, тогава, ми съобщиха с недомлъвки, че бил в БГ мрежата, знаели, че А1 работят по отстраняването му, нямали информация за други мрежи.
Говорих си с акаунт мениджъра във ВИВАКОМ. Каза ми, че е полудял покрая същия проблем, тъй като му го били разпределили служебно и си скъсал нервите от невъзможност да проведе нормален разговор. Нямал допълнителна информация, но по-скоро било в OS на телефона и те чакали ъпдейт.
Изчаках последния месец и половина, откакто го взех, за да видя дали няма да се окаже масов проблем и да има официално становище от Apple - нищо подобно.
Звънях пак на Creative, все пак са оторизиран сервиз - момчето се опита да ме успи с някакви глупости - работили по проблема; имало ъпдейт, който решавал проблема с падането на връзката; да съм си видел настройките - изобщо глупости, които могат да минат пред някоя домакиня на 60, с нула технически знаение. Щеше да е по-откровен, ако ми беше казал - нямам идея откъде е проблемът, пробвай поддръжа извън БГ или дай да видим да го сменяме.
Та търся съвет или идея какво да правя оттук нататък. Мога да ги вея по всички форуми, ама нямам чак толкова свободно време и не е това целта на упражнението, а паметник за 3К да ми стои вкъщи на шкафа - също ми е доста неадекватно...
Re: iPhone 11 Pro Max
Пробва ли все пак с карта на друг оператор как е, за да видиш дали наистина проблема е “в телевизора” или е другаде? Не съм чул за подобен проблем, но винаги е възможно все пак.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch Series 4 44mm
Re: iPhone 11 Pro Max
genchbench написа: ↑29 ное 2019, 04:26Лично имам страхотен проблем с този телефон - отсрещната страна постоянно ми индикира, че не ме чуват добре.
.
Не разбрах на кой оператор сте?!?!
Имах същия проблем преди...2 години и малко мисля беше със 7+ и ще потърся сега мнението ми в Айфон форума, където описах неволите си.
2-3 пъти ходих в Криейтив и отговоар беше като този към вас - мъка, мъкааааааааа...
Накрая 3 дни преди да изтечече международната гаранция го пратих на сина в Рединг, записа час в Епъл стора и на 9-тата минута излезе от там с подменен апарат, като още в началото на тестовете хората бяха установили три проблемни зони и (цитирам момчето от Епъл) "Тъй като още в началото на тестовете установихме три проблемни зони и тъй като утре изтича гаранцията и при отречонтиране и възникване на още нещо няма вере как гаранционно да отстраним проблема, поради това го заменяме с нов."
По-късно или довечера ще изровя описания в другия форум подробно проблем и одисея и ще постна тук, но ви съветвам ако имате възможност апарата да се сервизира в чужбина.
Ако искаш незабавно да видиш резултатите от труда си, мий чинии!
Re: iPhone 11 Pro Max
@genchbench
Абонат съм на А1, ползвам от месец iPhone 11 pro max и нямам проблеми с чуваемостта (и в двете посоки). И познавам хора с този модел на този оператор. Нямат грижи. Приеми съвета на Алгор. Постави карта на друг оператор и ще разбереш къде е заровено кучето.
Шансът БГ сервиз да те мотае е огромен... Имаш 1 година международна гаранция. В която и друга ЕС държава да го занесеш ще е по-добре. Лично мнение...
Абонат съм на А1, ползвам от месец iPhone 11 pro max и нямам проблеми с чуваемостта (и в двете посоки). И познавам хора с този модел на този оператор. Нямат грижи. Приеми съвета на Алгор. Постави карта на друг оператор и ще разбереш къде е заровено кучето.
Шансът БГ сервиз да те мотае е огромен... Имаш 1 година международна гаранция. В която и друга ЕС държава да го занесеш ще е по-добре. Лично мнение...
iPhone 15 Pro Max, Black Titanium, 256 GB
Re: iPhone 11 Pro Max
Съвет от мен ако пътуваш го смени в друга държава вс в булгаристан е булшит и хората включително
-
- Мнения: 217
- Регистриран: 28 дек 2011, 15:32
Re: iPhone 11 Pro Max
С iPhone 6s Plus съм към момента Ванката имаше същия телефон Моя е закупуван от Германия а на колегата от Telenor
Помня че се оплакваше с неговия и в сервиза не бяха отстранили проблема Или по точно замаскирали временно Даже се чудих да не нещо да е замърсен или повреден от не оригинален калъф, че да не се чува отсрещната страна
Както и да е при мен проблема изобщо не се появявал но все се съмнявам че iPhone които пристигат в България са нещо не както трябва
Помня че се оплакваше с неговия и в сервиза не бяха отстранили проблема Или по точно замаскирали временно Даже се чудих да не нещо да е замърсен или повреден от не оригинален калъф, че да не се чува отсрещната страна
Както и да е при мен проблема изобщо не се появявал но все се съмнявам че iPhone които пристигат в България са нещо не както трябва