Здравейте,
Извинявам се ако не съм уцелил мястото, но просто не виждам по-добро място да попитам за опита на хора с роуминг с последните 1-2 месеца.
Скоро моя оператор ме остави без услуга като пътувах в чужбина (въпреки уверенията им, че няма да стане) и за да не стане пак така искам да си избера нов оператор. За това въпроса е към тези,които са позлвали роуминг след 15-ти юни , особено ако са си взели нова карта/договор или са променили нещо по условията.
Идеята е да знам кои оператори пускат услуга и кои не желаят да я пускат оправдавайки се със всевъзможни неща.
Ако на някой му е любопитно и иска да чете по-надолу:-) за какво питам - историята е следната( възможно най накратко)
Имах няколко години услуга на Bob и освен някои пробеми в началото бях доволен от тях. Някъде пролетта обаче получих SMS че ми спират услугата роуминг и ако искам да я пoлзвам трябва да мина към услуга easy bob.
Понеже бях чул, че през юни някои оператори са оставили без услуга хора, които са си взели скоро нов договор, си взех 3 седмици предварително нова карта с easy bob и многократно попитах за потвърждение, че ми е активирана услугата роуминг и в магазина и центъра има за обслужване, както и ги разпитах за всички условия и цени, за да съм сигурен че съм направил всичко нужно за да имам връзка в чужбина (и гласова и данни). Въпреки, че ме увериха многократно, че всичко е ОК, аз
нямах възка през всичките 8-9 дни в чужбина.
Опитваха се да обяснят, че проблема не бил в тях - караха ме да избирам ръчно всички оператори, да сменям апарата и т.н.
Аз за всеки случай пробвах често ръчно всичките дестина оператора в 3 страни, със 3 телефонни апарата ( всичките работеха с местни карти, но не и с картата на Bob) И всички оператори отхвърляха картата на Боб с едно и също съобщение.
Въпреки това Боб упорито твърдяха, че при тях всиско е наред и са пуснали услугата, но проблема е при мен. На жена ми и писна да им се обажда, на мен ми писна да пробвам, да ме лъжат и да търся някака връзка с близките. Обадиха ми се от Боб дори на същия апарат който твърдяха, че не работел, когато той беше с местна карта и ми обещаха, че ще проверят какъв е проблема и... така и нищо не направиха.
Като се върнах твърдяха, че са проверили всичко и аз съм имал роуминг.
Надявам се да разбера кой оператор не прави такива номера, за да мога при следващото си пътуване да избегна този ужас.
Благодаря предварително.
Роуминг Теленор от 15.06.2017 Официални Въпроси и Отговори
-
- Мнения: 414
- Регистриран: 03 май 2011, 20:40
Re: Re: Re: Роуминг Теленор от 15.06.2017 Официални Въпроси и Отговори
Правиш най - лесното, сменяш Мтел с друг оператор. Намери си предложение което те устройва и това е. Поне при БОБ договора е безсрочен и нещата стават много лесно.
Re: Re: Re: Роуминг Теленор от 15.06.2017 Официални Въпроси и Отговори
В последните 2 месеца съм перфектно доволен от Мтел в чужбина.
Честно казано бях с едно наум, че нещата ще са тегави, но определено съм много приятно изненадан.
Услегата на Теленор също ползвам и нямам забележки, но при сравнението с Мтел виждам, че при Теленор много по-бързо се стопяват мегабайтите, когато ползвам за едни и същи неща и услуги двата оператора.
Предполагам, че и Виваком няма да паднат по-долу като качество на услугата, но там колеги да кажат.
В общи линии преценете си сам къде да преместите картата си, съобразно вашите изисквания и предпочитания.
Ние само можем да споделим мнения, но решението си е ваше.
Честно казано бях с едно наум, че нещата ще са тегави, но определено съм много приятно изненадан.
Услегата на Теленор също ползвам и нямам забележки, но при сравнението с Мтел виждам, че при Теленор много по-бързо се стопяват мегабайтите, когато ползвам за едни и същи неща и услуги двата оператора.
Предполагам, че и Виваком няма да паднат по-долу като качество на услугата, но там колеги да кажат.
В общи линии преценете си сам къде да преместите картата си, съобразно вашите изисквания и предпочитания.
Ние само можем да споделим мнения, но решението си е ваше.
Ако искаш незабавно да видиш резултатите от труда си, мий чинии!
Re: Re: Re: Re: Роуминг Теленор от 15.06.2017 Официални Въпроси и Отговори
Благодаря за мненията - ще са ми полезни.