Роуминг Теленор от 15.06.2017 Официални Въпроси и Отговори

Pesh010
Мнения: 4
Регистриран: 09 авг 2017, 21:32

Re: Re: Роуминг Теленор от 15.06.2017 Официални Въпроси и Отговори

Мнение от Pesh010 » 09 авг 2017, 21:59

Здравейте,

Извинявам се ако не съм уцелил мястото, но просто не виждам по-добро място да попитам за опита на хора с роуминг с последните 1-2 месеца.

Скоро моя оператор ме остави без услуга като пътувах в чужбина (въпреки уверенията им, че няма да стане) и за да не стане пак така искам да си избера нов оператор. За това въпроса е към тези,които са позлвали роуминг след 15-ти юни , особено ако са си взели нова карта/договор или са променили нещо по условията.
Идеята е да знам кои оператори пускат услуга и кои не желаят да я пускат оправдавайки се със всевъзможни неща.

Ако на някой му е любопитно и иска да чете по-надолу:-) за какво питам - историята е следната( възможно най накратко)
Имах няколко години услуга на Bob и освен някои пробеми в началото бях доволен от тях. Някъде пролетта обаче получих SMS че ми спират услугата роуминг и ако искам да я пoлзвам трябва да мина към услуга easy bob.

Понеже бях чул, че през юни някои оператори са оставили без услуга хора, които са си взели скоро нов договор, си взех 3 седмици предварително нова карта с easy bob и многократно попитах за потвърждение, че ми е активирана услугата роуминг и в магазина и центъра има за обслужване, както и ги разпитах за всички условия и цени, за да съм сигурен че съм направил всичко нужно за да имам връзка в чужбина (и гласова и данни). Въпреки, че ме увериха многократно, че всичко е ОК, аз
нямах възка през всичките 8-9 дни в чужбина.

Опитваха се да обяснят, че проблема не бил в тях - караха ме да избирам ръчно всички оператори, да сменям апарата и т.н.

Аз за всеки случай пробвах често ръчно всичките дестина оператора в 3 страни, със 3 телефонни апарата ( всичките работеха с местни карти, но не и с картата на Bob) И всички оператори отхвърляха картата на Боб с едно и също съобщение.
Въпреки това Боб упорито твърдяха, че при тях всиско е наред и са пуснали услугата, но проблема е при мен. На жена ми и писна да им се обажда, на мен ми писна да пробвам, да ме лъжат и да търся някака връзка с близките. Обадиха ми се от Боб дори на същия апарат който твърдяха, че не работел, когато той беше с местна карта и ми обещаха, че ще проверят какъв е проблема и... така и нищо не направиха.

Като се върнах твърдяха, че са проверили всичко и аз съм имал роуминг.


Надявам се да разбера кой оператор не прави такива номера, за да мога при следващото си пътуване да избегна този ужас.
Благодаря предварително.

sabin_zaimov
Мнения: 414
Регистриран: 03 май 2011, 20:40

Re: Re: Re: Роуминг Теленор от 15.06.2017 Официални Въпроси и Отговори

Мнение от sabin_zaimov » 10 авг 2017, 10:34

Правиш най - лесното, сменяш Мтел с друг оператор. Намери си предложение което те устройва и това е. Поне при БОБ договора е безсрочен и нещата стават много лесно.

Потребителски аватар
algor
Мнения: 1401
Регистриран: 07 сеп 2006, 10:38
Местоположение: София

Re: Re: Re: Роуминг Теленор от 15.06.2017 Официални Въпроси и Отговори

Мнение от algor » 10 авг 2017, 10:59

В последните 2 месеца съм перфектно доволен от Мтел в чужбина.
Честно казано бях с едно наум, че нещата ще са тегави, но определено съм много приятно изненадан.
Услегата на Теленор също ползвам и нямам забележки, но при сравнението с Мтел виждам, че при Теленор много по-бързо се стопяват мегабайтите, когато ползвам за едни и същи неща и услуги двата оператора.
Предполагам, че и Виваком няма да паднат по-долу като качество на услугата, но там колеги да кажат.

В общи линии преценете си сам къде да преместите картата си, съобразно вашите изисквания и предпочитания.
Ние само можем да споделим мнения, но решението си е ваше.
Ако искаш незабавно да видиш резултатите от труда си, мий чинии!

Pesh010
Мнения: 4
Регистриран: 09 авг 2017, 21:32

Re: Re: Re: Re: Роуминг Теленор от 15.06.2017 Официални Въпроси и Отговори

Мнение от Pesh010 » 17 авг 2017, 20:30

Благодаря за мненията - ще са ми полезни.

Отговори