“М-тел”: Много ви лъгахме, мерси

dirk
Мнения: 233
Регистриран: 07 дек 2009, 23:01

“М-тел”: Много ви лъгахме, мерси

Мнение от dirk » 21 юни 2011, 23:03

М-тел най-сетне си призна – докато цяла година компанията твърдеше, че въвежда нова клиентска платформа, на практика е имала проблеми в обслужването на клиентите.



От няколко дни при отваряне на интернет страницата й се появява текст, подписан от “екипът на “Мобилтел” ЕАД”, в който се отправят благодарности към “лоялните клиенти”, че са имали търпение да не се откажат от нея.

Това е първото откровение на австрийската фирма, след като от месец септември 2010 година насам упорито настояваше, че всичко е наред, а някои смущения се дължали единствено на споменатата нова платформа.

В края на миналото лято “М-тел” спря да съобщава на абонатите си колко е месечното им потребление.

Тази информация стана недостъпна както от автоматичното меню на телефона, така и чрез дежурните оператори в кол-центъра. Проблемът бързо бе последван от друг – месечните фактури започнаха да се бавят. Най-напред със седмици, а после и с по няколко месеца. В края на краищата пристигаха крайно раздути сметки, за които нито клиентът знаеше, нито някой от “Мобилтел” бе в състояние да му разясни на каква основа са изготвени и дали не са плод на обикновена стъкмистика.

Много от телефоните останаха без гласова поща – компанията не бе в състояние да им осигури тази елементарна услуга. Наместо да съобщи какъв точно е проблемът, шефът на “М-тел” Андреас Майерхофер нареди да се лъже нагло, че се въвежда платформа, която трябвало да подобри обслужването.

Всъщност дори до ден-днешен няма и следа от тази т.нар. платформа. “М-тел” не само че не е предложила нещо по-добро отпреди септември 2010 г., но дори все още не е влязла в ритъма си, в който работеше до тази дата. Това обаче не пречи на австрийските босове да продължават да лъжат в споменатото благодарствено писмо от интернет-страницата си.

“Минахме през нелек период и излизаме от него с научени уроци и нов опит”, признават шефовете, но същевременно не спират да си пеят старата песен, че в момента внедрявали “нова система за обслужване на клиенти, която много скоро ще ни позволи да отговорим в по-голяма степен на индивидуалните ви изисквания. Факт е, че въвеждането на новата система доведе до временни затруднения за част от вас…”

Що за система се внедрява вече цяла година – време, в което другаде построяват и пускат в експлоатация по един небостъргач?

Служители на “М-тел” отдавна разказаха истината за огромната беля, която г-н Майерхофер и компания са си докарали, заради австрийското високомерие, с което са се отнасяли към собствените си служители.

Миналия август те имали неблагоразумието да съобщят, че екипът от програмисти няма да получи увеличение на заплатата, каквото е било предвидено за останалите отдели, защото не вършел кой знае каква работа. Дори им било заявено, че могат да си намерят за техните позиции нови хора на по-ниско заплащане.

В отговор програмистите обявили, че напускат, но преди това вкарали в системата на “М-тел” бъг, с който Майерхофер да ги запомни за дълго време и от който да не може да се опомни чак до днес. Благодарение на това, а не на някаква загриженост към потребителите, се наложило “Мобилтел” в спешен порядък да подменя цялото програмно обезпечение с друго. Което може да се нарече “нова клиентска платформа” само от хора с много богато въображение.

Въпреки че крият истината за проблемите си в посланието до своите клиенти, от “М-тел” по заобиколен начин все пак признават, че нещата не са били наред. Това се разбира от втората част на интернет-писмото.

Там пише, че лоялните потребители на компанията щели да получат “жест на благодарност”, изразяващ се в някаква смешна отстъпка от 10% при покупки в магазинната им мрежа. Отделно на произволен принцип някои клиенти щели да получат лаптопи. Как точно ще се изберат тези клиенти сред многото потребители и що за томбола ще е това – не става ясно.

Лъжите се точат и до самия край на откритото писмо: “към момента всички канали за комуникация и информация, на които можете да разчитате за връзка с нас, функционират с пълния си капацитет. Елементарна проверка на “Десант” установи, че проблемите с гласовата поща все още не са отстранени, а данните за текущото потребление могат да се получат на късмет. Веднъж автоматичната информация работи, а в други дни отново липсва.

На фона на всичко това остана неясен критерият, по който в разгара на развихрилия се из софтуера на “М-тел” бъг Майерхофер бе избран за “мениджър на годината”. Връчването на титлата обаче остана почти неотразено от българските медии, които са наредени на хранилка в компанията и поради това пишат за нея или само хвалби, или нищо.

Този път, от кумова срама, газети, радия и телевизии не надуха фанфари и спестиха обширни лизачески интервюта. Защото преди това не обелиха и дума за неволите на хилядите клиенти на мобилния оператор.

Явно у нас да тъпчеш потребителите си и да не им осигуряваш това, за което се плаща, се смята за успешен мениджмънт. Тъпчеш потребителите, принуждаваш ги да си налягат парцалите, купуваш медии с масирана реклама и в резултат получаваш титла за успешен мениджър…

Пинокио
Мнения: 1663
Регистриран: 08 фев 2009, 11:35

Re: “М-тел”: Много ви лъгахме, мерси

Мнение от Пинокио » 21 юни 2011, 23:32

Да да, тея знаеш ли кога ще признаят че небето е синьо? Когато стане зелено!

dani86
Мнения: 179
Регистриран: 21 ное 2007, 22:09

Re: “М-тел”: Много ви лъгахме, мерси

Мнение от dani86 » 22 юни 2011, 00:36

Е толкова много глупости на едно място не бях чел. :D:D:D:D:D:D:D
Човек..намери си жена и спри с наркотиците:)

MURDOG
Мнения: 53
Регистриран: 23 юни 2010, 20:31

Re: “М-тел”: Много ви лъгахме, мерси

Мнение от MURDOG » 22 юни 2011, 02:44

Днеска докато чаках приятел чух до мен на съседна пейка как един абонат на Ментел се оплакваше .Объркали неговия номер с този на друг абонат който не си е плащал и е бил за спиране .Човека чакаше поне да му обърнат внимание в магазина на Ментел да му включат телефона ,уви останал е само със псувните си на пейката:|:|:|:|:|

Parmenion
Мнения: 908
Регистриран: 18 май 2010, 14:17

Re: “М-тел”: Много ви лъгахме, мерси

Мнение от Parmenion » 22 юни 2011, 08:10

Хахаха сега пък бъг ли е? Тази сага около М-тел почва да става като чудовището от Лох Нес :)

Crazy Heart
Мнения: 1987
Регистриран: 21 дек 2007, 14:17

Re: “М-тел”: Много ви лъгахме, мерси

Мнение от Crazy Heart » 22 юни 2011, 09:25

За това съобщение в сайта отворих тема в деня на пускането му. Относно коментарите ти, ще кажа само една дума, Тенденциозно!

г-н Двутактов
Мнения: 406
Регистриран: 05 май 2004, 05:54

Re: “М-тел”: Много ви лъгахме, мерси

Мнение от г-н Двутактов » 22 юни 2011, 09:46

Вярно, че е тенденциозно. Тенденциозен също е и фактът, че не можете да възстановите нивото на обслужване от преди септември - редовна проверка на сметка, редовно издаване на фактури, проверка на изразходвана премия и т.н. Липсата на всички работи, с които рекламирахте новата си система - подобряване на обслужването, нови оферти, индивидуално отношение - също е тендециозно.:|

shpekleki
Мнения: 262
Регистриран: 25 окт 2010, 18:10

Re: “М-тел”: Много ви лъгахме, мерси

Мнение от shpekleki » 22 юни 2011, 10:06

Много правилно му го каза. Crazy, Хората искат отговори и след като не ги получават е нормално да излизат всякакви предположения на тази тема. Отговорите на Мтел разбрахме, че са една голяма лъжа !!! Първо системите още не са съвсем в час, и второ - къде е прословутата нова клиентска платформа. Като ми отговориш и на двата въпроса с реални доказателства, тогава ще имаш право да казваш кое мнение е тенденциозно и кое не.

fred2011
Мнения: 183
Регистриран: 29 май 2011, 22:15

Re: “М-тел”: Много ви лъгахме, мерси

Мнение от fred2011 » 22 юни 2011, 10:31

Мене какво ме грее че си признали грешките,щом са направили грешка да си плащат обезщетение на своите абонати за подигравката която продължи 9м.Чак когато видяха че хората бягат от ментел,започнаха да се извиняват,да ама не.........

fred2011
Мнения: 183
Регистриран: 29 май 2011, 22:15

Re: “М-тел”: Много ви лъгахме, мерси

Мнение от fred2011 » 22 юни 2011, 11:45

:D:D:D(yes)

Отговори