ГРЕШНО ОТЧИТАНЕ ПРИ ВИВАТЕЛ !

Andre N.B.
Мнения: 3187
Регистриран: 10 авг 2004, 21:06

ГРЕШНО ОТЧИТАНЕ ПРИ ВИВАТЕЛ !

Мнение от Andre N.B. » 04 юли 2007, 12:29

На абонаментен план ТОГЕДЪР, получих по висока сметка независимо че съм говорил само с Вивателски номера. При нулиране на сметката, и все още, имам оставащи 588 минути и 200 смс.

От вивател отговора беше:
"Господине при проверка на изговорените минути чувате грешна информация, съжаляваме за проблема и ще буде оправен. Но сметката не можем да променим"

При въпроса, сега кой ще ми плати сметката?:

"Съжаляваме не можем да ви помогнем. Може да напишете жалба до вивател"


Аиде поздрави, отивам да се махна от тях. Договора ми е изтекъл вече.

А.

p.s.

След ходенето ми днес до главния офис на БТК в София, кудето с големи надписи и стрелки пише Вивател, И дълъг разговор с служители, се разбра, че:
(цитирам служителите)
"Ние сме БТК, Вивател няма офиси и прекратяването на абонамент (моят договор е изтекъл преди 3 месеца) е невъзможно. Освен ако не се свържете по телефона 123 със служител, който да ви даде пошенски адрес на който да изпратите молбе свободен текст, че искате да прекратите абонамент към Вивател."

Набраха от един телефон 123 и ми дадоха слушалката. Естествено им казах, че и аз мога да набера 123.

Моят съвет към Вивател е да постъпват като нормален оператор, защото в момента не са, а към новите абонати нека помислят преди да си изберат оператор.

aladin
Мнения: 669
Регистриран: 09 юли 2005, 15:48

Re: ГРЕШНО ОТЧИТАНЕ ПРИ ВИВАТЕЛ !

Мнение от aladin » 04 юли 2007, 12:44

А в разпечатката какво ти пише?

Andre N.B.
Мнения: 3187
Регистриран: 10 авг 2004, 21:06

Re: ГРЕШНО ОТЧИТАНЕ ПРИ ВИВАТЕЛ !

Мнение от Andre N.B. » 04 юли 2007, 12:48

Ne e doshla oshte. I zatova im zvunqh da gi pitam zashto pri nenadvisheno vreme imam dvoino po visoka smetka.

Ti ako pri proverka vseki den chuvash che ti ostavat 200, 180, 150 i t.n minuti shte si govorish spokoino nali?

romeoktonus
Мнения: 64
Регистриран: 30 май 2007, 13:57

Re: ГРЕШНО ОТЧИТАНЕ ПРИ ВИВАТЕЛ !

Мнение от romeoktonus » 04 юли 2007, 12:53

Аз досега не съм никакви проблеми. Като са ти казали да пуснеш жалба пусни - може и да има грешка - какво толкова?

А иначе досега и аз бях на Together, но сега ще мина на Freedom 30 + Фаворити и познай - ще имам час и половина към Мтел и Глобул и 1000 минути към номерата на Вивател, с които говоря за 25 лв на месец с ДДС.

Ти ако искаш се махай! Но аз за да се откача от Мтел бях стигнал почти до съд с тях, заради мошеничествата им. Въпреки че бях подал молба, с която прекратявам договора в уговорения срок те го бяха продължили - с една жалба всичко се оправи. Но ако не си пазех входящите молби.... Познай как щях да докажа,
че съм прав

Vinety
Мнения: 337
Регистриран: 31 яну 2006, 00:32

Re: ГРЕШНО ОТЧИТАНЕ ПРИ ВИВАТЕЛ !

Мнение от Vinety » 04 юли 2007, 17:08

Да не си се объркал нещо да искаш да кажеш мтел.Не те разбирам в секи магазин където можеш да си платиш сметката можеш да си прекратиш договора .За каквотие да ходиш в централния .Ако е станала грешка съм сигорен че ще ти я оправят .В това отношение са коректни .Познавам много хора на вивател но никой досега не се е оплакъл.Грешки стават когато бях в англия имах проблем с о2 с един топ ъп до 2 дни ми въстановиха парите а пък вивател най се доблежава до европейските оператори .Има значение дали грешката е умишлена или не нали .Ако въобще има грешка

znaesht
Мнения: 109
Регистриран: 08 дек 2006, 20:03

Re: ГРЕШНО ОТЧИТАНЕ ПРИ ВИВАТЕЛ !

Мнение от znaesht » 04 юли 2007, 17:29

"Не те разбирам в секи магазин където можеш да си платиш сметката можеш да си прекратиш договора"

Готов ли си да се обзаложиш за това си твърдение :)

drecksau
Мнения: 309
Регистриран: 31 дек 2005, 21:32

Re: ГРЕШНО ОТЧИТАНЕ ПРИ ВИВАТЕЛ !

Мнение от drecksau » 04 юли 2007, 17:41

Пусни жалба,нека да ти преразгледат сметката.Пусни жалба за прекратяване на договора.Когато е в писмен вид няма как да го пренебрегнат-независимо кой оператор е Мтел,Глобул или Вивател.Стават грешки-волни или неволни.Ако са сериозен оператор ще си коригират пропуска.

Titan
Мнения: 63
Регистриран: 07 апр 2007, 10:22

Re: ГРЕШНО ОТЧИТАНЕ ПРИ ВИВАТЕЛ !

Мнение от Titan » 04 юли 2007, 18:00

Интересно ми е ако това твое твърдение се окаже грешно и неоснователно,дали тогава ще напишеш тема в която се извиняваш и да посочиш конкретни факти ако си прав или не ( снимки на фактурата) или ще си замълчиш като мишок който само обвинява!...????

btkmobail
Мнения: 302
Регистриран: 22 фев 2007, 13:42

Re: ГРЕШНО ОТЧИТАНЕ ПРИ ВИВАТЕЛ !

Мнение от btkmobail » 04 юли 2007, 18:56

1,Договор се прекратява чрез писмена жалба!
2.След като ти пристигне детайлната справка ще те помоля да си пресметнеш всеки един разговор и после да ми кажеш сумарно колко е времетраенето!Гарантирам ти,че всичко до секунда ще е точно!С таймерите на телефона всички знаем колко точно се засича ......... (няма минимално тарифииране от 30сек и т.н.);) Може да е имало проблем на IVR-а и да не си чувал актуална информация за ден два,а не,че някой те е товарил!След като си видял,че разговорите ти се тарифират,а минутте не мърдат идва логичният въпрос,защо си продължил да говориш,а не си се обадил веднага на 123????

apolon25
Мнения: 4915
Регистриран: 01 мар 2005, 01:38

Re: ГРЕШНО ОТЧИТАНЕ ПРИ ВИВАТЕЛ !

Мнение от apolon25 » 04 юли 2007, 19:03

Според мен това е някой от Мтел и сега като вижда че губи позиции и почва да плюе
Вивател
това което ни разказва мисля че не отговаря на истината
Във всеки офис може да подаде жалба и да се откаже от договора си!
Глобул редовно си забавят актуализацията на изговорените минути!
Не вярвам и при Вивател да е така!
Samsung Galaxy S20 Ultra 5G Cosmic Black
128 Gb , 12 Gb Ram, Android 10.1; One UI 2
Chipset Exynos 990 (7 nm+) - Global
Закупен от Теленор България.

НАЙ-ДОБРИЯТ ТЕЛЕФОН ПРАВЕН НЯКОГА ОТ SAMSUNG. ВЗИМАЙТЕ ГО, КАКВО ЧАКАТЕ ПУСТИНЯЦИ :D

Отговори