Volkswagen планира малък масов електрически автомобил


MEnergy
Мнения: 497
Регистриран: 20 май 2010, 23:00

Volkswagen планира малък масов електрически автомобил

Мнение от MEnergy » 30 ное 2020, 16:13

Вместо 20-25К евро, можеше да го пуснат на поне 30'000 за базов модел - щеше да бъде супер конкурентен с Кона, Лийф и Е-Соул (rofl) (rofl)... Алчността няма граници, а игрите на най-високо ниво със субсидиите с парите на данъкоплатците помагат доста. Същевременно след само 2 години ползване, цената на Small BEV ще е наполовина. Перфектната инвестиция.

Като започнат да предлагат същото усилено шаси на обикновеното Polo с малко батерии върху него и реален пробег от 75-100 км. за до 20% над цената на ДВГ-Полото, бих се замислил. Дотогава, успех с продажбите!

Потребителски аватар
npet
Мнения: 1262
Регистриран: 07 фев 2014, 12:05
Контакти:

Re: Volkswagen планира малък масов електрически автомобил

Мнение от npet » 30 ное 2020, 16:50

-
Последна промяна от npet на 17 яну 2021, 19:00, променено общо 1 път.
-

bibo35
Мнения: 189
Регистриран: 21 сеп 2009, 21:36

Volkswagen планира малък масов електрически автомобил

Мнение от bibo35 » 30 ное 2020, 17:31

Те вече го имат, VW Up!

bibo35
Мнения: 189
Регистриран: 21 сеп 2009, 21:36

Volkswagen планира малък масов електрически автомобил

Мнение от bibo35 » 30 ное 2020, 17:33

С нашите заплати само ще ги сънуваме тези коли още поне 20 години!

Spikul
Мнения: 2125
Регистриран: 23 ное 2014, 12:17

Re: Volkswagen планира малък масов електрически автомобил

Мнение от Spikul » 30 ное 2020, 18:31

Както стотици пъти съм писал, ДВГ-то си е чудесно и напълно екологично ако е с водород, но за жалост геополитически е решено да се минава на електрички с литиево-йонни батерии.
Отдавна науката е просто инструмент и глашетай на интересите на многото пари в света.
Дали ще караме ДВГ или електрички, нас никой не ни пита и отдавна е решено в този свят на псевдо демокрация.

MEnergy
Мнения: 497
Регистриран: 20 май 2010, 23:00

Re: Volkswagen планира малък масов електрически автомобил

Мнение от MEnergy » 30 ное 2020, 21:55

npet написа:
30 ное 2020, 16:50
Ново Поло с фабричена газ - 34 000 лв (цена по каталог). 34 900 е със средно ниво оборудване (Комфортлайн).
По еко от електричките и без техните минуси.
Цената е 30-40% надолу.

Как да те накарат да се електрифицираш?
Абсолютно! Отделно, не се съмнявам, че шасито и на двете е едно и също, но заради тежестта на батериите са подсилили малко основата на електричката. За един електромотор и няколко батерии от LG (които само след 20 зареждания ще изгубят 15% от капацитета си) - почти двойна цена, мерси много!

Spikul, да, макар че Тойота, Хюндай и Хонда предлагат три модела, поне в САЩ (Mirai, Nexo и Clarity Fuel Cell). Мирай специално предлага пробег от 312 мили, а хидрогенните клетки могат да се напълнят за 5 минути. Nexo, пък на Hundai, е SUV и не изглежда въобще зле Изображение спрямо другите две. За съжаление и те са супер скъпи - около 60'000 долара.

Аз лично в следващите 20 години не бих си взел нищо различно от хибрид (по възможност self-charging one, батерия за задръстванията + бензин). Toyota C-HR или подобен от друга марка e абсолютно идеален кандидат. 4-5 градско и горе-долу същото (% нагоре) по магистрала. Една-две години след годината на производство и са абсолютно достъпни, а могат да се карат поне 10 години с всички екстри. Нито батерии ще сменяш, нито 3-фазен ток ще ти трябва вкъщи, нито чакане, нито "ама сега, дали ще имам енергия да си включа и климатика, и аудио системата", нито пък ще се чудиш зимата като тръгнеш да въртиш гуми по леда сутрин, дали няма да изразходиш 30% от батерията, още преди да си тръгнал...

Потребителски аватар
radko89
Мнения: 1422
Регистриран: 30 авг 2008, 21:42
Контакти:

Re: Volkswagen планира малък масов електрически автомобил

Мнение от radko89 » 30 ное 2020, 22:24

Само да спомена, че тези дни нова кола не си заслужава да се кара повече от 150 хил. км. След това става адски скъпо обслужването. Правят ги да си крат гаранцията и след това стой та гледай.
Тези 10 години не са добре идея ако ти е мило за джоба. Повече от 4-5 години ако си вземеш 1-2 годишна кола и ще започне да тежи на бюджета.

Spikul
Мнения: 2125
Регистриран: 23 ное 2014, 12:17

Re: Volkswagen планира малък масов електрически автомобил

Мнение от Spikul » 30 ное 2020, 22:47

MEnergy написа:
30 ное 2020, 21:55

Spikul, да, макар че Тойота, Хюндай и Хонда предлагат три модела, поне в САЩ (Mirai, Nexo и Clarity Fuel Cell). Мирай специално предлага пробег от 312 мили, а хидрогенните клетки могат да се напълнят за 5 минути. Nexo, пък на Hundai, е SUV и не изглежда въобще зле спрямо другите две. За съжаление и те са супер скъпи - около 60'000 долара.

Това казвам, че вместо електричка с батерия на водород, по-евтино би било ДВГ на водород. Но лобизъм, какво да го правиш.
radko89 написа:
30 ное 2020, 22:24
Само да спомена, че тези дни нова кола не си заслужава да се кара повече от 150 хил. км. След това става адски скъпо обслужването. Правят ги да си крат гаранцията и след това стой та гледай.
Тези 10 години не са добре идея ако ти е мило за джоба. Повече от 4-5 години ако си вземеш 1-2 годишна кола и ще започне да тежи на бюджета.
То зависи от много неща. Например при среден годишен пробег у нас около 10-15 хил. км тези 150 хил. са ти 10-15 години.
Ако пък погледнеш общата инвестиция за нова кола, то каквото и да ти се развали в старата, пак ще е по-евтино.
Аз за това гледам какво предлага колата, а не робувам на марки и възраст. Според мен е супер неоправдана инвестиция например да си купя нов Дъстър за 40 бона с "най-мощния" му 150 к.с. мотор и без 4х4 и автоматик в комбинация. За тези пари има далеч по-качествени, по-мощни и по-сигурни кросоувъри втора употреба.
Но всеки според нуждите и приоритетите де.

Потребителски аватар
radko89
Мнения: 1422
Регистриран: 30 авг 2008, 21:42
Контакти:

Re: Volkswagen планира малък масов електрически автомобил

Мнение от radko89 » 30 ное 2020, 23:43

Принципно ме побъркват адски надутите цени за поддръжка във фирмен сервиз.
Не съм против цената на труда а надценката на частите.
Мой приятел наскоро закара колата си за обслужване - киа спортидж на 50 хил. км - викат му, че е за смяна на предни и задни дискове и накладки, сменя и му удрят сметка с маслото - 2500лв.
Нямам нищо против скъпия труд - гаранции, обучения, не е гаражен сервиз, ама същите дискове са по 150-200лв оригинални от магазина, те взимат по 400 - е не е ок това.
Яко се спекулира с цените..
А иначе си прав, по-добре нещо на някоя година отколкото дъстър за 40 бона.
Просто е прекалено неоправдано да се купи нова кола и да я караш цял живот.

Виж, твоята покупка (субарото) го одобрявам с две ръце, но и това не е кола, която е правена да изкара 150 хил. и да трябва да я скрапираш, тъй че става.

Отговори