В София ще заработят няколко услуги за споделени електрически скутери
Re: В София ще заработят няколко услуги за споделени електрически скутери
В София първо да се оправят с препускащите конски каруци. А и преди това да изградят свестни велоалеи, защото да удариш една жълта лента не означава, че е изградена велоалея осигуряваща безопасност, както на велосипедистите, така и на останалите учатници в движението.
Re: В София ще заработят няколко услуги за споделени електрически скутери
Днес щях да отнеса един да не употребявам обидна дума с такава тротинетка, който караше по тротоара и не се притесняваше особено от преминаващите хора. Такива си заслужават да ги сваляш в движение с маваши...

Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3
Re: В София ще заработят няколко услуги за споделени електрически скутери
Според мен и за тези, и за колелета, трябва да има някакъв курс, някои карат изключително опасно.
Re: В София ще заработят няколко услуги за споделени електрически скутери
Цялата дразга между шофьори, колоездачи, пешеходци, скутери и хора с новотехнологични машини за придвижване се корени на едно място. Мястото на пешеходците е на тротоара, мястото на колите на шосето, а мястото на всички останали - на мрежа от велоалеи. Точно както в Амстердам не е проблем и никой не се кара по улиците за глупости. Всеки уважава избора на другия, защото не му пречи. Ето го и проблема - у нас липсва инфраструктурата за всички останали освен за колите и пешеходците. Рецепта за конфликти в обществото, да не говориме за увреждания, смърт и виновни по затворите...
Просто сме безкрайно изостанали от всичко и всички, технологиите ни настигнаха докато при нас още се рециклира с каруца и кон...

Re: В София ще заработят няколко услуги за споделени електрически скутери
Липсва достатъчно инфраструктура, но където я има не се ползва. Велоалеите стоят празни, а около тях е пълно с велосипедисти. Пример давам с НДК. Велоалеята минава отстрани на парка, но там никой не кара. Всички карат вътре в парка. Така че единият проблем наистина е липсата на велоалеи, но другият е как да се накарат велосипедистите да карат в тези алеи.arakchiev написа:Цялата дразга между шофьори, колоездачи, пешеходци, скутери и хора с новотехнологични машини за придвижване се корени на едно място. Мястото на пешеходците е на тротоара, мястото на колите на шосето, а мястото на всички останали - на мрежа от велоалеи. Точно както в Амстердам не е проблем и никой не се кара по улиците за глупости. Всеки уважава избора на другия, защото не му пречи. Ето го и проблема - у нас липсва инфраструктурата за всички останали освен за колите и пешеходците. Рецепта за конфликти в обществото, да не говориме за увреждания, смърт и виновни по затворите...Просто сме безкрайно изостанали от всичко и всички, технологиите ни настигнаха докато при нас още се рециклира с каруца и кон...
Re: В София ще заработят няколко услуги за споделени електрически скутери
В предишният си пост щях да напиша, че като цяло липсва най-вече култура. Кара си тротинетката по тротоара, а не мисли, че може да изскочи някое дете и да го прегази. Като се придвижвам с такси, което е често при мен се случва да изскочи я някой с колело, я някой с тротинетка, скейтборд или ховърборд. Да не казвам как се набиват спирачки и какво е псуване после. Нямат култура хората, не мислят за последствията, не пазят себе си и другите участници в движението и после стават произшествия.
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3
Samsung MicroSD 128GB EVO Plus UHS-I (U3)
Samsung Galaxy S9+ CORAL BLUE 64GB
GARMIN vivoactive 3
Re: В София ще заработят няколко услуги за споделени електрически скутери
Е, сега специално НДК е място за живот и срещи, а колелото в крайна сметка си го взел, за да се забавляваш, не само да се придвижиш от място на място. Аз ползвам само колело в града и си карам по велоалеите. Съобразявам се с останалите и никому не преча. Но и ставам свидетел на много конфликтни ситуации и шофьорите с право се ядосват. И Ванката е прав за липсата на култура на всички ниваВ@НК0 написа: ↑10 юли 2019, 11:07Липсва достатъчно инфраструктура, но където я има не се ползва. Велоалеите стоят празни, а около тях е пълно с велосипедисти. Пример давам с НДК. Велоалеята минава отстрани на парка, но там никой не кара. Всички карат вътре в парка. Така че единият проблем наистина е липсата на велоалеи, но другият е как да се накарат велосипедистите да карат в тези алеи.arakchiev написа:Цялата дразга между шофьори, колоездачи, пешеходци, скутери и хора с новотехнологични машини за придвижване се корени на едно място. Мястото на пешеходците е на тротоара, мястото на колите на шосето, а мястото на всички останали - на мрежа от велоалеи. Точно както в Амстердам не е проблем и никой не се кара по улиците за глупости. Всеки уважава избора на другия, защото не му пречи. Ето го и проблема - у нас липсва инфраструктурата за всички останали освен за колите и пешеходците. Рецепта за конфликти в обществото, да не говориме за увреждания, смърт и виновни по затворите...Просто сме безкрайно изостанали от всичко и всички, технологиите ни настигнаха докато при нас още се рециклира с каруца и кон...

Re: В София ще заработят няколко услуги за споделени електрически скутери
==================================
Последна промяна от Blue Sky на 05 авг 2019, 17:44, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3916
- Регистриран: 22 сеп 2010, 14:10
Re: В София ще заработят няколко услуги за споделени електрически скутери
Ванка, извинявай ама същото може да се каже и за пешеходците.Ако си прочел предишния ми пост аз бях единствения който ходеше по пешеходната алея, всичко останало двукрако се беше забило да върви по велоалеята.На същата съм блъскал дете... или по скоро то се блъсна в мен защото докато се опитвах да ги заобиколя отдалече и намалих скоростта същото просто се завъртя и хукна към мен без да гледа от 2-3 метра та имах време само да набия спирачката.Вървят без да им пука по велоалеите дори пешеходната пътека да е до нея и да е достатъчно широка.
Гледам да карам по велоалеите но при нас са безумно направени с много криволичене и пресичане на пътища или просто ги няма.Отделно не са направени за нещо различно от велосипед, бордюрите са много високи и на кръстовищата трябва да слизам и да минавам пеша от една страна защото всеки опит да ги мина в движение е сигурно пребиване или най-малкото неприятно сътресение и от друга защото никой не ти дава предимство.
Lenovo Moto Z2 Force 9.0 + Lenovo Moto Z 8.0 + Huawei MediaPad M5 Lite 10 8.0 + Xiaomi Mi Box 3 8.0
+ Minix Neo U9-H 7.1.2 + Huawei Watch GT Sport + Huawei Band 3 Pro
+ Minix Neo U9-H 7.1.2 + Huawei Watch GT Sport + Huawei Band 3 Pro