Ценовата разлика между електрическите автомобили и тези с ДВГ се стопява
Ценовата разлика между електрическите автомобили и тези с ДВГ се стопява
Запада загива и вече може да го видиш по улиците на първия свят се разхождат граждани от третия свят. За перспективата че повече африканци и араби ще има в западните държави до 20 години , никой не говори открито. Всичко се срива на запад но с по бавни темпове. Лошото е че си отива и бялата раса с нея. Черните и азиатците ще доминират...мулти кур СИ модела унищожава бялата раса, Европа е обречена. Живеем в последно време.
Samsung Galaxy S20 Ultra 5G Cosmic Black
128 Gb , 12 Gb Ram, Android 10.1; One UI 2
Chipset Exynos 990 (7 nm+) - Global
Закупен от Теленор България.
НАЙ-ДОБРИЯТ ТЕЛЕФОН ПРАВЕН НЯКОГА ОТ SAMSUNG. ВЗИМАЙТЕ ГО, КАКВО ЧАКАТЕ ПУСТИНЯЦИ
128 Gb , 12 Gb Ram, Android 10.1; One UI 2
Chipset Exynos 990 (7 nm+) - Global
Закупен от Теленор България.
НАЙ-ДОБРИЯТ ТЕЛЕФОН ПРАВЕН НЯКОГА ОТ SAMSUNG. ВЗИМАЙТЕ ГО, КАКВО ЧАКАТЕ ПУСТИНЯЦИ

Re: Ценовата разлика между електрическите автомобили и тези с ДВГ се стопява
Скоро ходих до Дрезден във фабриката на Фолксваген. Впечатлението ми е че са на опашката в електромобилите. Нямат разработен електромобил - нито един модел. Този който сглабаха в Дрезден е модефицирано купе на Голф 7 , с някой дребни разлики по пода . Там където са двете батерии по 150 кг. е усилена ламарината на пода и точките на окачване. Иначе си има тунел за кардан и място за скоростна кутия . Половината от колите са за собствената услуга за споделени автомобили. Това е новата мантра на напушените гурута. Младежите в Германия не купували автомобили, щото били безработни и живеели при родителите си докато се оженят. За това ще им дават под наем електромобили. Абе грозна картинка. Тея умници вместо да ги ъплифтнат от калта и мизерията , дето са ги навряли с разходването на обществените средства за тълпи африканци, искат да им пробутат някакви оповръщани таралясници под наем. Големи са умници, признал съм ги.
-
- Мнения: 105
- Регистриран: 23 фев 2009, 12:16
Re: Ценовата разлика между електрическите автомобили и тези с ДВГ се стопява
Хахаха, ето затова трябва като пишем да четем и да не се излагаме. За всички, които не са се усетили, Лукойл е най-големия благодетел на шофьорите: продават ти литър нафта за 2.50лв, а на тях им струва поне 1000кв*0.20лв=200лв на литър. УХА
Майтапа настрана.
Единственото реално опасно при нефта е разлива му.
При батериите обаче, след изхвърлянето им, все още процента на рециклиране е под 1%, това е друг проблем за масово производство на електрически автомобили. На 5 години примерно при 1 милиард електрички(ако влезнат в масово употреба), това са 990 милиона батерии, чието рециклиране им излиза почти като производство на нови батерии. Къде ще си съхраняват? Почти неразградени, химически отпадъци, сравними с радиоактивните отпадъци?
Re: Ценовата разлика между електрическите автомобили и тези с ДВГ се стопява
Абе не знам кой не чете и кой се излага... ама защо вместо 1 киловат реши да смяташ 1000 киловата?hristonikolov написа: ↑15 авг 2019, 09:15Хахаха, ето затова трябва като пишем да четем и да не се излагаме. За всички, които не са се усетили, Лукойл е най-големия благодетел на шофьорите: продават ти литър нафта за 2.50лв, а на тях им струва поне 1000кв*0.20лв=200лв на литър. УХА
Иначе по темата, в даден момент ще дойде пробив при батериите и рязко ще се промени състоянието при електромобилите, но за сега още са сложна за използване екзотика, или поне у нас.
Re: Ценовата разлика между електрическите автомобили и тези с ДВГ се стопява
Абе то хубаво да вярваш, че някой някъде ще измисли перпетуум мобиле или пътуване във времето, но все пак има физични закони, които поставят предел. Нито вярвам, че ще се измисли чудодейна батерия, нито съм наивник, за да вярвам, че ако електричките станат масови, ние ще караме без пари, а те ще поевтинеят. Това е против всякаква логика и пазарни правила. Та само преди 30 години чисто ново BMW 3-er е било под 30 000 марки.
Re: Ценовата разлика между електрическите автомобили и тези с ДВГ се стопява
Аз залагам на хибридните автомобили засега. Toyota Corolla Hibrid ми е в полезрението и това може да се окаже, че ще е моят автомобил 2020 година.
Samsung Galaxy S10+ PRISM SILVER 128GB
Samsung Galaxy Watch 46mm
Samsung Galaxy Buds+
Samsung Galaxy Watch 46mm
Samsung Galaxy Buds+
Re: Ценовата разлика между електрическите автомобили и тези с ДВГ се стопява
Ванка, метни едно око и на Киа Ниро. За разлика от тойотите ск.кутия е DSG а не CVT. Аз лично от две три возения в хибридни тойоти не си паднах по реакциите на CVT.
Re: Ценовата разлика между електрическите автомобили и тези с ДВГ се стопява
По въпроса за хибридите, infinity q50s ми хареса, за електричките, не обичам дълги кафета по бензиностанциите , като си оправят пробега без регрес от страна на форсиране/климатик, в.т.ч и теслите да заповядат. Q5 2.0 tdi ми гори на дълго под 6.5 без да карам уставно.
OnePlus Nord
Re: Ценовата разлика между електрическите автомобили и тези с ДВГ се стопява
Не виждам предела на физичните закони с кое точно е достигнат? Батериите си се развиват с годините.
Ето в другата тема се говори, че в скоро време Самсунг ще почнат да използват батерии с графен, които имат по-голям капацитет, зареждат се по-бързо, деградират по-малко.... Това ще влезе и в колите.
След още някоя друга година ще се появи и друг нова технология... и така като след 20 години електромобила може да мине 1500км с един заряд и се зарежда за 5 минути, няма изобщо да го мислиш.
Re: Ценовата разлика между електрическите автомобили и тези с ДВГ се стопява
Ако се поинтересуваш малко ще видиш, че и сега има графен в някои батерии, но проблемът не е само той, а електролитът, както и другите редки метали като кобалта.board написа: ↑15 авг 2019, 17:32
Не виждам предела на физичните закони с кое точно е достигнат? Батериите си се развиват с годините.
Ето в другата тема се говори, че в скоро време Самсунг ще почнат да използват батерии с графен, които имат по-голям капацитет, зареждат се по-бързо, деградират по-малко.... Това ще влезе и в колите.
След още някоя друга година ще се появи и друг нова технология... и така като след 20 години електромобила може да мине 1500км с един заряд и се зарежда за 5 минути, няма изобщо да го мислиш.
То от 50 години има вертикално излитащи самолети с реактивни двигатели, но не съм видял да се ползват в ежедневието като превозни средства за лична употреба.
И както казах, не се уповавай на това някой бог да слезе от небето и да ти дари батерия, която да минава 1500 км, да се зарежда за 3 минути и да е евтина. Все пак електричките са били масови, половин век преди появата на ДВГ, но веднъж историята ги е захвърлила и не разбирам защо трябва пак да се връщаме към тях?!
Последна промяна от Spikul на 16 авг 2019, 08:15, променено общо 1 път.