Netflix въвежда по-скъп абонамент Ultra

samoznai
Мнения: 1393
Регистриран: 05 дек 2008, 12:56

Re: Re: Netflix въвежда по-скъп абонамент Ultra

Мнение от samoznai » 05 юли 2018, 16:09

Естествено. Дори без американския каталог, Нетфликс е в пъти по-приятна и по-интересна услуга от ХБО ГО, да не говорим, че апът им е много по-добър от този на ХБО.
Лично аз ползвам и двете, но Нетфликс са номер едно за мен (не съм ползвал амазон прайм все още)

Потребителски аватар
Вито
Мнения: 5058
Регистриран: 09 яну 2008, 01:07

Re: Re: Re: Re: Re: Netflix въвежда по-скъп абонамент Ultra

Мнение от Вито » 05 юли 2018, 16:43

[Quote]Ако беше преведен нормално дори 50% от каталога си струват и 30 лв.[/Quote]
Мда, ако беше преведен качествено нямаше да свалям сериалите им, а щях да ги гледам директно през хромкаста, защото за разлика от hbo go предлагат Dolby Digital 5.1. Hbo ми отговориха, че не било налично още в Европа, смятайте... Милиони изкарват а едно DD нямат. Сега за да гледам с кеф пак трябва да свалям всичко от тракерите. Едните нямат качествен превод, другите нямат качествен звук. Те тва е положението.
SAMSUNG Note 10 Plus Black
HUAWEI Mate 10 Pro Blue
NOKIA 808 PureView Black

Потребителски аватар
Вито
Мнения: 5058
Регистриран: 09 яну 2008, 01:07

Re: Re: Re: Netflix въвежда по-скъп абонамент Ultra

Мнение от Вито » 06 юли 2018, 11:13

Иначе с големи чуждестранни амбиции, за съжаление ние сме малки.

[Quote]Netflix има голямо влияние върху американския видео стрийминг пазар, а скоро може да се превърне и в международен блокбъстър. Това е изводът на Джон Блекледж, финансов анализатор, който следи компанията за финансовата компания Cowen.

Медийният стрийминг гигант бележи големи успехи в продуцирането на собствени оригинални продукции за пазара на САЩ, каквито са хитовите сериали „Странни неща“ и „Оранжевото е новото черно“.

Но от Netflix все повече се фокусират и върху чуждестранните пазари и създаването на продукции специално за тях, както е с „Dark“ - първият сериал, продуциран специално за германския пазар, и „3%“, който е насочен към клиентите на компанията в Бразилия.

Създаването на международни продукции ще позволи на компанията да привлече още повече чуждестранни абонати, което от своя страна би довело до още по-високи приходи от пазара отвъд Океана, отколкото Блекледж бе прогнозирал в досегашните си анализи.

Фокусът на Netflix върху чуждестранно съдържание „би довел до краткосрочно покачване на абонаментите, а в дългосрочен план би изкарало компанията на водеща позиция като производител на съдържание на много от големите чуждестранни пазари“, заяви Блекледж в своя актуализиран доклад от тази седмица, цитиран от BusinessInsider.

Преоценката, която Блекледж прави за международен успех на компанията, го подтиква да вдигне ценовия таргет за акциите на Netflix от 375 долара до 430 долара за акция.

Netflix разширява дейността си в чужбина от години. Въпреки че международните ѝ операции са на загуба през всичките тези години, изглежда, че този път ходът на компанията ще започне да се отплаща. Броят на чуждестранните стрийминг клиенти на Netflix надмина бройката на американските ѝ клиенти през миналата година, а приходи ѝ от чуждестранния пазар са вече почти изравнени с парите, които компанията генерира в САЩ.

От своя страна Блекледж очаква в бъдеще нещата да потръгнат все по-добре за Netflix и чуждестранните ѝ амбиции. Неговата прогноза е, че в рамките на 5 години абонатите отвъд Океана ще са двойно повече от тези в САЩ и това да доведе до 74% повече приходи.

Това е дори още по-бичи възглед в сравнение с предходните очаквания на анализатора. Сегашната му прогноза е, че до 2023 г. броят на чуждестранните абонати на компанията ще е с 4 милиона повече, отколкото в предишния му анализ, а той очаква международният бизнес на Netflix да генерира с около 350 млн. долара повече.

Всичко това няма да е напразно. На база на по-оптимистичните си надежди за чуждестранния бизнес на Netflix сегашната прогноза на Блекледж е, че през 2028 г. печалбата на акция ще е с 2 долара повече, отколкото при предишната прогноза. И именно това го подтикна да вдигне ценовия таргет. [/Quote]
Investor.bg
SAMSUNG Note 10 Plus Black
HUAWEI Mate 10 Pro Blue
NOKIA 808 PureView Black

Blue Sky
Мнения: 1864
Регистриран: 18 мар 2015, 21:47

Re: Re: Re: Re: Netflix въвежда по-скъп абонамент Ultra

Мнение от Blue Sky » 06 юли 2018, 13:03

[Quote]Но, разбира се, дори да имаше първокласни субтитри, вие пак нямаше да сте доволни щото "защо да плащам като го има в зелката" и "на тия заплати в България не може да има такива цени", нали?[/Quote]

Факт. Българинът може да даде 2 бона за последен модел флагман, но не дава за софтуер и услуги, защото те трябва да са безплатни.
Същото е и при телевизорите - купува си бай Ганьо 65 инчов 4K HDR OLED екран телевизор, но не му се дават пари за качествени стрийминг услуги.

Потребителски аватар
Вито
Мнения: 5058
Регистриран: 09 яну 2008, 01:07

Re: Re: Re: Re: Re: Netflix въвежда по-скъп абонамент Ultra

Мнение от Вито » 06 юли 2018, 16:13

Пари давам за качествена услуга! За сега такава няма, по долу писах що и ква ми е алтернативата.
SAMSUNG Note 10 Plus Black
HUAWEI Mate 10 Pro Blue
NOKIA 808 PureView Black

borusiq
Мнения: 336
Регистриран: 13 ное 2007, 09:06

Re: Re: Re: Re: Re: Netflix въвежда по-скъп абонамент Ultra

Мнение от borusiq » 06 юли 2018, 23:38

Като цяло интересът към нетфликс тук е изключително слаб. Те повечето хора първо трябва да се информират преди да им бъде предлагано подобно нещо. Все по-рядко се намират качествени преводачи на торентите, а какво остава за нетфликс? Ако поне качат бг филми, ще е някакъв напредък, поне няма да ни се налага да ползваме титри.
Fire is Faith

Потребителски аватар
Вито
Мнения: 5058
Регистриран: 09 яну 2008, 01:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Netflix въвежда по-скъп абонамент Ultra

Мнение от Вито » 17 юли 2018, 09:09

Явно интересът не е слаб само в България...
Netflix съкруши инвеститорите с новия си отчет

Компанията не успя да изпълни прогнозата за броя нови потребители и обяви разочароваща прогноза за текущото тримесечие

Растежът на броя нови абонати на Netflix и прогнозата на компанията за видео стрийминг се оказаха под очакванията на Wall Street, което изпрати обичайно растящата цена на акциите на фирмата надолу с 14 на сто, предава Ройтерс.

Общият брой месечни абонати на Netflix е достигнал 130 млн. в световен мащаб, което е с 1 млн. под прогнозата на Thomson Reuters I/B/E/S. Всичко това се случи след като компанията добави нови предавания, включително “Lost in Space”, нови епизоди на “Jessica Jones” на Marvel и “13 причини защо”.

"Имахме силно, но не звездно второ тримесечие”, посочи компанията в писмото си до акционерите. Netflix заяви, че е “препрогнозирала” колебанията за тримесечието в темпа на привличане на нови потребители.

Преди обявяването на отчета акциите на Netflix бяха удвоили стойността си от началото на годината, изпреварвайки значително едва ръста на индекса S&P 500 от едва 3,7%. По време на следборсовата търговия в понеделник книжата на компанията понижиха цената си с до 14% до 343,60 долара, след като по-рано завършиха сесията на цена от 400,48 долара.

“Инвеститорите са съкрушени от прогнозата на Netflix за второто тримесечие. Сега бъдещите прогнози са подозрителни и това подценява оценката”, коментира Ериш Шифър, главен изпълнителен директор на фирмата за дялово инвестиране Patriarch.

Wall Street залагаше, че пионерът във видео стрийминга ще се радва на огромен растеж, след като търсенето на онлайн забавление се увеличава в световен мащаб. Компанията инвестира значително в това да привлича нови клиенти, като планира да вложи 8 млрд. долара в съдържание и 2 млрд. долара - в реклама през 2018 г.

Netflix е добавила 670 хил. абонати в САЩ, доста под очакваните 1,19 млн. според Thomson Reuters I/B/E/S.

В международен план компанията е привлякла 4,47 млн. абонати, докато анализаторите очакваха 4,97 млн.

Печалбата на акция достигна 85 цента, надминавайки прогнозата за 79 цента на акция. Общите приходи са скочили с 40,2% до 3,91 млрд. долара. Анализаторите очакваха 3,94 млрд. долара.

За текущото тримесечие Netflix прогнозира, че ще добави около 5 млн. абонати. Тя залага много на бизнеса си в Индия. По-рано този месец фирмата пусна първия си оригинален индийски сериал “Sacred Games”.

Но компанията се сблъсква и с конкуренция. Amazon.com планира да заложи на повече местно съдържание в Индия, докато насочва услугата си Prime по целия свят. Apple също инвестира в свое съдържание, сключвайки договори със звезди като Опра Уинфри
https://www.investor.bg/novini/261/a/ne ... et-264785/
SAMSUNG Note 10 Plus Black
HUAWEI Mate 10 Pro Blue
NOKIA 808 PureView Black

Blue Sky
Мнения: 1864
Регистриран: 18 мар 2015, 21:47

Re: Netflix въвежда по-скъп абонамент Ultra

Мнение от Blue Sky » 01 фев 2019, 13:27

-
Последна промяна от Blue Sky на 05 авг 2019, 18:13, променено общо 1 път.

maxito2
Мнения: 684
Регистриран: 17 юни 2008, 16:00

Re: Netflix въвежда по-скъп абонамент Ultra

Мнение от maxito2 » 28 фев 2019, 12:01

при регистрация или подновяване през турско IP, най-евтиният абонамент излиза към 5.50 лв

Потребителски аватар
board
Мнения: 6045
Регистриран: 25 окт 2006, 14:01

Re: Netflix въвежда по-скъп абонамент Ultra

Мнение от board » 28 фев 2019, 12:23

maxito2 написа:
28 фев 2019, 12:01
при регистрация или подновяване през турско IP, най-евтиният абонамент излиза към 5.50 лв
Наисина ли? С 10 кинта под нашата цена :shock:

Отговори