Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Потребителски аватар
Luke_Netwalker
Мнения: 742
Регистриран: 12 дек 2011, 13:30

Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от Luke_Netwalker » 20 апр 2019, 17:57

tzincbg написа:
19 апр 2019, 15:08
Колеги, понякога не се чува нищо и force close на приложението не помага, а трябва да се рестартира телефона. Случва ли ви се? Също понякога реже всички разговори на 31 сек. до рестарт, когато се оправя.
Снощи ти видях поста, но беше късно да звъня на някой. Днес проведох няколко разговора и всичко е наред. Телефона ти нещо дава фира. Услугата е пушка. Пробвах с интернет от А1-прима, БОБ и Теленор и всичко си е наред.

tzincbg
Мнения: 5959
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от tzincbg » 20 апр 2019, 20:15

То сега и при мен е всичко наред. Понякога се случва. Върнах се на MIUI базиран ром, да видим.
Не знам дали има значение, че ползвам старата версия на приложението, понеже при нея историята на обажданията се интегрира с тази на телефона и ми е по-удобно така.

Nik21
Мнения: 137
Регистриран: 25 дек 2018, 09:22

Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от Nik21 » 22 апр 2019, 13:50

tzincbg написа:
19 апр 2019, 15:08
Също понякога реже всички разговори на 31 сек. до рестарт, когато се оправя.
При мен винаги ми прекъсва (реже) разговора на 31-вата секунда, ако телефона ми е вързан към Wi-Fi. Когато е на мобилен интернет от СИМ-картата (която ми е вътре в телефона), прекъсване няма, говорил съм по 15 минути и прекъсване няма.

tzincbg
Мнения: 5959
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от tzincbg » 22 апр 2019, 16:21

Nik21 написа:
22 апр 2019, 13:50
tzincbg написа:
19 апр 2019, 15:08
Също понякога реже всички разговори на 31 сек. до рестарт, когато се оправя.
При мен винаги ми прекъсва (реже) разговора на 31-вата секунда, ако телефона ми е вързан към Wi-Fi. Когато е на мобилен интернет от СИМ-картата (която ми е вътре в телефона), прекъсване няма, говорил съм по 15 минути и прекъсване няма.
Ама на всяко wifi ли се случва или само на твоето?

Nik21
Мнения: 137
Регистриран: 25 дек 2018, 09:22

Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от Nik21 » 22 апр 2019, 23:54

tzincbg написа:
22 апр 2019, 16:21
Ама на всяко wifi ли се случва или само на твоето?
Абсолютно на всяко Wi-Fi ми се случва. И когато телефона е свързан към рутер на стационарен интернет (у дома, в хотели, в заведения), и даже когато телефона ми е вързан към Wi-Fi на Теленорската ми бисквитка, даже с бисквитката: на 31-вата секунда ми прекъсва (реже) разговора. Проблема го констатирах отдавна, но това въобще не ме притеснява, за Bulsatcom Voice ползвам мобилния интернет от дейта СИМ-карта която ми е в "Слот 1". На "Слот 2" съм сложил предплатена Вивакомска СИМ-карта (тя ми е само за "входящи"), зарежда се с 6 лева веднъж на 12 месеца и парите в нея не се "изпаряват" след 2 или 3 месеца, както е при другите два оператора.

mashi
Мнения: 17
Регистриран: 21 сеп 2017, 07:56

Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от mashi » 13 май 2019, 15:41

Информация от днес на *88:
"... префикс 099... се смята за други национални мрежи, господине. На Булсат номерата (домашните) са включени в пакета ни с безплатни минути. Сигурно и за мобилните им е така. Ама защо не проверите все пак. Наберете 0996.... и проверете след 5 мин. текущия си разход ....."
:lol:

borusiq
Мнения: 333
Регистриран: 13 ное 2007, 09:06

Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от borusiq » 05 юни 2019, 09:07

Какви са тези 400 мин за 1 лев? Трябва да предложа някаква Voip алтернатива на роднини в чужбина и би било полезно. Отдавна им изтече 4-месечния период на толеранс.
Fire is Faith

tzincbg
Мнения: 5959
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от tzincbg » 05 юни 2019, 09:15

Ами те се получават като се регистрираш в сайта на булсатком като за номер на приемник посочиш номера 359996.... И от там се плаща. Не знам дали ще стане ако номерът е бил спрян след изтичане на промо периода, защото нови акаунти мисля, че не се предлагат вече. Дори да ви е запомни Ла системата, ако има период на прекъсване, дори да платиш, трябва да им се обадиш да активират услугата. Но може поне да опиташ.

borusiq
Мнения: 333
Регистриран: 13 ное 2007, 09:06

Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от borusiq » 05 юни 2019, 09:40

Не мисля, че съм ползвал тяхно VoIP въобще някога. Роднините ми, от друга страна, имат договор към Булсатком, но е само за телевизия. Благодаря много, явно темата е неактуална, просто ми стана любопитно.
Fire is Faith

tzincbg
Мнения: 5959
Регистриран: 22 май 2014, 08:20

Re: Гласовата услуга на “Булсатком” ще стартира на 15 май

Мнение от tzincbg » 05 юни 2019, 09:43

Може поне да попитат в Булсат дали още дават тестови акаунти. Защото не съм питал, моят си бачка, предполагам, че не дават, защото няма сим карти вече, но нека все пак питат.

Отговори