Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли
Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли
Можеха да опростят по една такса на всички засегнати, вместо да дават мегабайти, които не могат да бъдат споделени, или канали, които очевидно хората не гледат, след като не са им включени в пакетите.
Samsung GALAXY S22 Ultra
Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли
Как ги виждат да зачеркнат цял един месец, защото почти цяла България остана без услуги.
Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли
Виваком действаха адекватно - сигнализираха за проблема и сега, макар и символично, компенсират клиентите си.
Мтел при подобни случаи отрича за проблем - ами предоставете локация, телефонен номер, ЕГН, ще го предадем на техническия екип за проверка, ама то може да е от вашето устройство, може на вашия адрес да е имало еди-кво-си... И накрая получаваш един шаблонен отговор как нямало проблем и остават на линия за други въпроси :D
А1 - Време е за гарантирана мрежа. Само поискай :D
Мтел при подобни случаи отрича за проблем - ами предоставете локация, телефонен номер, ЕГН, ще го предадем на техническия екип за проверка, ама то може да е от вашето устройство, може на вашия адрес да е имало еди-кво-си... И накрая получаваш един шаблонен отговор как нямало проблем и остават на линия за други въпроси :D
А1 - Време е за гарантирана мрежа. Само поискай :D
Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли
Напълно съм съгласен с теб! Добра реакция на Вива, веднага оповестиха за проблема, не се крият като Мтел. Предоставят компенсация (yes)
На мен не ми трябва, защото получих 100 000 МБ за първите 3 месеца :) Но сигурно на някои ще им свърши работа.
На мен не ми трябва, защото получих 100 000 МБ за първите 3 месеца :) Но сигурно на някои ще им свърши работа.
-
- Мнения: 124
- Регистриран: 02 окт 2010, 17:08
Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли
[Quote]Как ги виждат да зачеркнат цял един месец, защото почти цяла България остана без услуги.[/Quote]
Аз ги виждам чудесно.Майка ми и баща ми в Англия UK са на някакъв промо семеен план на O2 за 36 паунда на месец за 2 карти,домашен нет 75 mbps + HD телевизия с пълен пакет платени канали. Всяка карта освен неограничените разговори и смс-и има по 18гб нет на месец,от които 9 или 10 могат да се шерват между картите,имаш си HBO и спортни платени канали и ок домашен нет.
Заради някаква повреда голяма в района нямаха нито нет,телевизия и телефония 2 дни и нещо.Компенсираха ги с такса и половина т.е. от деня на повредата до края на отчетен период+още един месец,както и с по 50 паунда ваучери за следващо закупуване за телефони през оператора.Сега не знам дали това е решение на самия оператор , или на управителя на магазин , в който са се оплакали , но е факт.Става дума за Woking Surrey ... не че има значение.
Ако 02 може да ги компесира с такса и половина - 54 паунда и 2х50 паунда ваучери ... защо Виваком да не може да кажем ако не цяла , то половин такса са им опрости на клиентите?
[Quote]Мтел при подобни случаи отрича за проблем - ами предоставете локация, телефонен номер, ЕГН, ще го предадем на техническия екип за проверка, ама то може да е от вашето устройство, може на вашия адрес да е имало еди-кво-си... И накрая получаваш един шаблонен отговор как нямало проблем и остават на линия за други въпроси [/Quote]
Вярно е това за съжаление - на мен ми се е случвало няколко пъти
Аз ги виждам чудесно.Майка ми и баща ми в Англия UK са на някакъв промо семеен план на O2 за 36 паунда на месец за 2 карти,домашен нет 75 mbps + HD телевизия с пълен пакет платени канали. Всяка карта освен неограничените разговори и смс-и има по 18гб нет на месец,от които 9 или 10 могат да се шерват между картите,имаш си HBO и спортни платени канали и ок домашен нет.
Заради някаква повреда голяма в района нямаха нито нет,телевизия и телефония 2 дни и нещо.Компенсираха ги с такса и половина т.е. от деня на повредата до края на отчетен период+още един месец,както и с по 50 паунда ваучери за следващо закупуване за телефони през оператора.Сега не знам дали това е решение на самия оператор , или на управителя на магазин , в който са се оплакали , но е факт.Става дума за Woking Surrey ... не че има значение.
Ако 02 може да ги компесира с такса и половина - 54 паунда и 2х50 паунда ваучери ... защо Виваком да не може да кажем ако не цяла , то половин такса са им опрости на клиентите?
[Quote]Мтел при подобни случаи отрича за проблем - ами предоставете локация, телефонен номер, ЕГН, ще го предадем на техническия екип за проверка, ама то може да е от вашето устройство, може на вашия адрес да е имало еди-кво-си... И накрая получаваш един шаблонен отговор как нямало проблем и остават на линия за други въпроси [/Quote]
Вярно е това за съжаление - на мен ми се е случвало няколко пъти
Re: Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли
[Quote].Става дума за Woking Surrey ... не че има значение.
Ако 02 може да ги компесира с такса и половина - 54 паунда и 2х50 паунда ваучери ... защо Виваком да не може да кажем ако не цяла , то половин такса са им опрости на клиентите? [/Quote]
Я дай да изясним нещата:
Woking Surrey е градче с "огромен" брой жители- цели 63 000 човека според Гугъл.
В случая о2 я имат там 15 000 абоната, я не обаче нека ВСИЧКИ жители да са им абонати, включително и новородените дечица.
Компенсацията за [B]2 ДНИ[/B] (и нещо) без услуги е в размер на 154 паунда общо или по 77 паунда на човек- грубо казано около 1,5 паунда за всеки час без услуги...
63 000 жители х 77 паунда = 4 851 000 паунда ако целият град са клиенти на 02 което разбира се не е възможно и реално едва ли прескача 2 000 000 паунда компенсацията.
Не намирам данни колко клиенти имат о2 като цяло, но за 2017г. имат скромните приходи от 6,5 МИЛИАРДА паунда- сам опитай да смяташ колко % е компенсацията, но ми се върти число като 0,03%
Тук какво беше- 3 часа горе-долу нямаше услуги и искате цяла такса компенсация? Абсурд, още повече когато става дума за 3 милиона + абоната- не съществува оператор по света който заради 3 часа генерален проблем да задраска 1 месечна такса, вие ще отпишете ли 8% от приходите по това перо на годишна база? Дори и половин такса да опростят това е автоматичен спад от 4% на годишна база- няма логика просто за такива компенсации...
ПС:
[Quote]А тези с неограничен мобилен нет как ще ни компенсират. Със студена водичка сигурно. Хем плащаме най-високи сметки.[/Quote]
Както ще компенсират и мен дето ползвам Смарт Ю, 300мбит/с домашен нет и ТВ на най-висок пакет (с НВО и т.н.)- точно никак, просто няма какво да ми дадат.
Само не мога да разбера какъв е тоя рев за компенсации- нямаше услуги 3 часа, а не 3 дни. Стават такива неща, за мен е важно да се случват само при форсмажорни обстоятелства и през останалите 99,999% от годината всичко да си е ОК. Някой ще каже сигурно "бизнесът ми зависи от наличието на интернет" и ще е прав- и при мен е така и затова си имам резервен доставчик чието трасе няма нищо общо с Виваком.
Ако 02 може да ги компесира с такса и половина - 54 паунда и 2х50 паунда ваучери ... защо Виваком да не може да кажем ако не цяла , то половин такса са им опрости на клиентите? [/Quote]
Я дай да изясним нещата:
Woking Surrey е градче с "огромен" брой жители- цели 63 000 човека според Гугъл.
В случая о2 я имат там 15 000 абоната, я не обаче нека ВСИЧКИ жители да са им абонати, включително и новородените дечица.
Компенсацията за [B]2 ДНИ[/B] (и нещо) без услуги е в размер на 154 паунда общо или по 77 паунда на човек- грубо казано около 1,5 паунда за всеки час без услуги...
63 000 жители х 77 паунда = 4 851 000 паунда ако целият град са клиенти на 02 което разбира се не е възможно и реално едва ли прескача 2 000 000 паунда компенсацията.
Не намирам данни колко клиенти имат о2 като цяло, но за 2017г. имат скромните приходи от 6,5 МИЛИАРДА паунда- сам опитай да смяташ колко % е компенсацията, но ми се върти число като 0,03%
Тук какво беше- 3 часа горе-долу нямаше услуги и искате цяла такса компенсация? Абсурд, още повече когато става дума за 3 милиона + абоната- не съществува оператор по света който заради 3 часа генерален проблем да задраска 1 месечна такса, вие ще отпишете ли 8% от приходите по това перо на годишна база? Дори и половин такса да опростят това е автоматичен спад от 4% на годишна база- няма логика просто за такива компенсации...
ПС:
[Quote]А тези с неограничен мобилен нет как ще ни компенсират. Със студена водичка сигурно. Хем плащаме най-високи сметки.[/Quote]
Както ще компенсират и мен дето ползвам Смарт Ю, 300мбит/с домашен нет и ТВ на най-висок пакет (с НВО и т.н.)- точно никак, просто няма какво да ми дадат.
Само не мога да разбера какъв е тоя рев за компенсации- нямаше услуги 3 часа, а не 3 дни. Стават такива неща, за мен е важно да се случват само при форсмажорни обстоятелства и през останалите 99,999% от годината всичко да си е ОК. Някой ще каже сигурно "бизнесът ми зависи от наличието на интернет" и ще е прав- и при мен е така и затова си имам резервен доставчик чието трасе няма нищо общо с Виваком.
Re: Re: Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли
А тези с неограничен мобилен нет как ще ни компенсират. Със студена водичка сигурно. Хем плащаме най-високи сметки.
Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли
Аз ко ви казах вчера,да очаквате голяяяямо обезщетение :D
Re: Re: Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли
[Quote]Както ще компенсират и мен дето ползвам Смарт Ю, 300мбит/с домашен нет и ТВ на най-висок пакет (с НВО и т.н.)- точно никак, просто няма какво да ми дадат.[/Quote]Е, как така няма какво да ти дадат? Отдавна е измислено как - заради причинените неудобства ще ти направят еднократна отстъпка от следващата месечна такса!
Re: Re: Re: Re: Re: Ето как VIVACOM ще компенсира клиентите си за проблемите с мрежата на 23 юли
[Quote] Отдавна е измислено как - заради причинените неудобства ще ти направят еднократна отстъпка от следващата месечна такса![/Quote]
ОК, колко обаче е разумната отстъпка когато съм нямал услуга за няма и 0,5% от времето за което дължа такса?
Да приемем, че плащам общо 100лв. месечни такси за по-лесно смятане- 0,5% от времето без услуга означава, че съм им подарил 50ст. ЦЕЛИ 50 СТОТИНКИ :D Смяташ ли, че една отстъпка от 5% които хем са 10 пъти повече от времето без услуга, хем е разумна отстъпка, хем са смешните 5лв. ще ме накарат да се чувствам по-добре? Представи си сега, че решат да направят 5% отстъпка от таксата на всички клиенти и се окаже, че масовата компенсация е ПОД 1,50лв., то дори и при 10% отстъпка (което е абсурдно много) трудно ще прескочи 3лв. отстъпката- усещаш ли каква ще е масовата реакция? Затова и практиката навсякъде е при такива кратковременни проблеми да се предоставят като бонус услуги, а не отстъпки от таксата- толкова е простичко.
ОК, колко обаче е разумната отстъпка когато съм нямал услуга за няма и 0,5% от времето за което дължа такса?
Да приемем, че плащам общо 100лв. месечни такси за по-лесно смятане- 0,5% от времето без услуга означава, че съм им подарил 50ст. ЦЕЛИ 50 СТОТИНКИ :D Смяташ ли, че една отстъпка от 5% които хем са 10 пъти повече от времето без услуга, хем е разумна отстъпка, хем са смешните 5лв. ще ме накарат да се чувствам по-добре? Представи си сега, че решат да направят 5% отстъпка от таксата на всички клиенти и се окаже, че масовата компенсация е ПОД 1,50лв., то дори и при 10% отстъпка (което е абсурдно много) трудно ще прескочи 3лв. отстъпката- усещаш ли каква ще е масовата реакция? Затова и практиката навсякъде е при такива кратковременни проблеми да се предоставят като бонус услуги, а не отстъпки от таксата- толкова е простичко.